Citat:
Ursprungligen postat av
KillGoldstein
Det är fortfarande samma fyra personer kvar i Riks. Vill du i övrigt veta mer om våra interna angelägenheter så som vilka strukturella förändringar som sker får du väl helt enkelt ansluta dig.
Når det kommer til Riks skulle jeg ikke kalle det superinternt da man har presentert riksledningen opp og ned på pressekonferanser, nettsider og lignende, så man kan jo stille seg spørsmålet om hva som foregår når tre av de gjør en hel del ut av seg og det er en som virker å ha blitt "anonym". Boksningsturnering og foredrag om benkpress i all ære så er det likevel slik at en som ser på fra utsiden kan også være interessert i andre saker når det blir informert om at man har holdt organisasjonsdagene.
Nå kan det være flere årsaker til at noen ikke synes en periode, om man vil svare eller ikke får vel være opp til dere selv, og jeg setter pris på å bli informert av noen som har innsyn. Om det med de andre forandringene så kunne det vært interessant å diskutere hva det kunne være da man har nevnt det endel, uten at jeg dermed mener at man burde legge opp møtereferatene til hvert enkelt rede eller noe sånt.