Citat:
Ursprungligen postat av
Kalamity
Landsförrädare? Säger du som sidar med judarna och vänsterliberalerna. Jag har åtminstone den goda smaken att vara hyfsat neutral eftersom jag nöjer mig med att kritisera den amerikanska imperialismen utan att för den sakens skull hylla den ryska diton. Du hymlar emellertid inte med att du är en riktig sabbatsgoy.

Jag strider inte med några judar eller vänsterliberaler din lilla hora. Bara att kolla min postningshistorik. Till skillnad från ditt älskade ryssland så har vi demokrati i väst vilket gör att det både finns vänsterliberaler, nazister och däremellan.
Man kan inte vara neutral mellan diktatur och demokrati. Antingen står du för demokrati, eller så är du emot den. Du är således inte på den fria världens sida och är därför att betrakta som en landsförrädare. Därför hoppas jag att du får ruttna bort i leran vid fronten, för det är vad fiender till frihet och demokrati förtjänar.
När det kommer till Trump så gjorde han en viktig gärning mot just vänsterliberalerna. Men nu står han på fel sida om historien.