2023-03-03, 18:59
Medlem
iDiot5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Jaha! Men jag trodde att vi skulle tycka synd om honom?
Och "undra vaför" han ville mörda en tio årig flicka medans han skriker Allu Akbar.

Vill du påstå att det inte alls är synd om honom?

Va?
Citera
Medlem
Nån vänlig som kan delge namnet läs ”suddat”? Orkar inte gå igenom hela tråden
Skriven i Mölndal skriver MölndalsPosten.
Funderar på om det kan vara en person jag känner till.
Eller skicka PM
THNX
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ja, jag får nog ge mig, du verkar bortom räddning. Sharia var som sagt ett exempel. Ett exempel på ett reglemente som gäller på vissa platser i Sverige där alltså även, givetvis, svensk lag formellt men ej i praktiken också gäller.
Utifrån de beskrivningar som ges om Brunnsparken verkar närmaste djungelns lag vara den förhärskande.
Och då står nog inte blonda småflickor och mormödrar så högt i kurs.
Satans folieskalle. Du är helt bortom räddning om du tror att "djungelns lag" råder i landets näst största stads centrala knutpunkt. Har du ens varit där?
Citera
2023-03-03, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hroobarb
Efter mörkret så är centrum (Brunnsparken, Allén) fylld med nyktra muslimer som letar efter berusade tjejer att ragga på, förnedringrånare, ett antal svennar såklart, och vad det gäller Nordstan - migranter från MENA som använder det som social knutpunkt.

A det är sjövilt faktiskt. Undviker själv platsen kvällstid och då är jag ändå fd buse, kan ta för mig duktigt och är inte etnisk svensk. Kanske har det med hur jag levt som jag ser det så tydligt. Nordstan och Brunnsparken är farligt att vistas på. Där hänger människorna som inte ens "vanliga" kriminella vill beblanda sig med. Mycket labila människor där.
Även dom som i trådarna kallas för förorts babbar och gängkriminella undviker stället. Överfall kan drabba alla där, spelar ingen roll om du är fullpatch, har guldkedja på 500gram eller är 10årig flicka. Många av dom som hänger där kopplar inget överhuvudtaget, det är det som är grejen. Det är där dom hänger.
Senast redigerad av SpaceBase 2023-03-03 kl. 19:09.
Citera
2023-03-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
I vanlig ordning måste aftonhoran försöka kompensera kaos blatten med att en annan bra och snäll blatte minsann blev rädd när han såg det hela. Har stört mig på detta i flera år. Alltid ska en annan blatte intervjuas, så svensdon ska tänka att dom är nog visst snälla ändå, någon mer som stör sig på detta med gammelmedia?

https://tv.aftonbladet.se/video/353272/murad-sag-knivattacken-i-goeteborg-upplevde-raedsla

"Murad såg knivattacken i Göteborg: "Upplevde rädsla".

Det är väl bara bra att man visar att inte alla med invandrarpåbrå är kriminella som missköter sig! Alla gör faktiskt inte det! Varför störa sig på att man poängterar det?
Citera
2023-03-03, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Du projicerar kraftigt. Du har skräpat ner hela tråden med massa jävla dravel om folkslag som är fullständigt irrelevant.

Du värdesätter GMs etnicitet framför en 10 årig flickas liv.

Du är definitionen utav smuts.
Ni kroniskt glappkäftade rasideologer är de som prompt ska prata hudfärg och etnicitet. JAG påpekade det felaktiga i att kalla MGM för arab, eftersom han inte är arab. Hur slut i huvudet är du?
Citera
2023-03-03, 19:05
Medlem
heggeness avatar
Var är Moderatorerna i denna tråd? Det är ju fullständigt urspårat. Smutsmänniskor som häver ur sig än de ena, än de andra vansinnigheterna.

Här i tråden följer vi detta våldsbrott. Gärningsmannen har idag häktats, för mordförsök. Det är tydligt att detta är en individ som inte borde fått gå fri på gator och torg.

Dömt för rån flera gånger, och narkotikabrott. Så sent som i november dömdes mannen för stöld efter att ha tagit elektronik från en butik på Norra Hamngatan. Brottet motsvarade fängelsestraff men påföljden blev skyddstillsyn.
”Av utredningen om NN:s personliga förhållanden framgår att en påtaglig förbättring skett av hans personliga och sociala situation samt att frivården har föreslagit att påföljden bestäms till skyddstillsyn.”

Hoppas detta leder till ett uppvaknande om att sådana här seriekriminella inte ska ges skyddstillsyn.
Citera
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiselmannen
Det är subversivt / samhällsomstörtande / stalinistiskt.
Resultatet blir en totalitär stat.
De som driver igenom subversiv vänsterideologi är nyttiga idioter.

Röd terror. Läs boken Gulagarkipelagen:

"Inledning
I följande kapitel av Gulagarkipelagen beskriver Alexandr Solzjenitsyn hur Stalin och sovjetstaten använde grovt yrkeskriminella för att terrorisera befolkningen. De laglydiga avväpnades, fråntogs i det närmaste rätten till självförsvar och uppmanades i gengäld att inte vara ute sent, bära dyra klockor eller pengar. Officiellt hade det mesta av brottsligheten avskaffats i sovjetstaten och tryggheten var oöverträffad. Brott som trots detta drabbade civilbefolkningen avskrevs ofta av rättsväsendet. Den kvarvarande kriminaliteten berodde enligt ”Den Enda Sanna Läran” på samhällsklyftor och socioekonomiska faktorer. Det gällde dock inte klassfiendernas brott mot staten, som straffades skoningslöst. Medierna informerade dagligen om den starka ekonomin men det var sparsamt med rapportering om brott, signalement och domar."
Det osar inte Stalinism så mycket om Sverige.
Snarare Globalism eller Islamism, tycker du inte?
Även om symtomen är desamma på vad man får respektive inte får tycka, skriva, yppa för då kan man hamna i samhällets onåd.

Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
En avgörande skillnad är väl att fallet Lisa Holm ganska länge var ett mystiskt försvinnande, tills det slutligen fick sin tragiska förklaring. Det enda frågetecknet som kvarstår i det här fallet är väl GM:s motiv.
Visserligen.
Men jag kan inte begripa varför de andra flickorna som inte varit med om ngn Agatha Christie liknande död, inte får samma uppmärksamhet som för dessa flickorna som på blanka dagen i ett samhälle/stad blir utsatta för sådana grymheter.

Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Uppskattar ditt inlägg!! Samhället är på väg mot någon slags kollaps.
Tack.
Ja, framöver blir det att ha med skjutjärnet i jackfickan, precis som babbarna. Varför ska de ha patent på det?
Är ju Sveriges eget folk i främsta hand som måste bejakas.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av slothlorien
Ni kroniskt glappkäftade rasideologer är de som prompt ska prata hudfärg och etnicitet. JAG påpekade det felaktiga i att kalla MGM för arab, eftersom han inte är arab. Hur slut i huvudet är du?

Ingen bryr sig din horunge.

En flicka har blivit knivhuggen utav ett terroristluder och här försöker du göra allt för att skydda diverse folkslag och etniciteter.

Du är fullkomligt hjärndöd, åt helvete med dig.
Citera
2023-03-03, 19:06
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goboobog
Hoppas verkligen du inte är aktivt jobbande polis, känns inte jättefräscht att du sitter här och tydligt visar dina personliga åsikter samtidigt som du ska vara neutral i att alla är lika inför lagen.
Likhet inför lagen? Är du helt befängd? Finns ingen likhet. Den har ni rasistiska EXPO människor förintat.

Gå in på EXPO. Och en sak framgår. Vita är onda. Andra människor är goda. Någon mer rasistisk och ensidig part i detta finns inte.

Det har alltså gått så illa att svarta kan utföra hatbrott emot vita utan att det blir hatbrott. Medan om en vit gör samma sak, så kan det vara hatbrott.

Snacka om rasistisk dynga.
Citera
2023-03-03, 19:07
Medlem
GuldkalvenAxels avatar
Det ENDA positiva som hänt i detta fall är att ett antal civila personer hjälpte till att gripa mannen. Det ger faktiskt en strimma hopp om framtiden för Sverige. Jag hoppas de blir ordentligt uppmärksammade och detta kan ge fler att ställa upp. Ska försöka göra min del om det skulle behövas.
Citera
2023-03-03, 19:07
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
I vanlig ordning måste aftonhoran försöka kompensera kaos blatten med att en annan bra och snäll blatte minsann blev rädd när han såg det hela. Har stört mig på detta i flera år. Alltid ska en annan blatte intervjuas, så svensdon ska tänka att dom är nog visst snälla ändå, någon mer som stör sig på detta med gammelmedia?

https://tv.aftonbladet.se/video/353272/murad-sag-knivattacken-i-goeteborg-upplevde-raedsla

"Murad såg knivattacken i Göteborg: "Upplevde rädsla".

Därför att Miurad är en människa som såg knivattacken i Göteborg och upplevde rädsla. Han har intervjuats om detta. Varför stör detta dig? Förstår inte alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in