2023-03-03, 06:17
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Varför går inte polisen ut med att det är ett terrordåd, det är ju bekräftat från flera håll att svartingen skrek Allahu Akbar

Håller med, gå ut med hela bilden och glöm inte att mycket skuld ligger på Paludan, Kakabavehs kurdterrorister och Chris Makoundoul + fegisen som är anonym som hängde Erdogan-dockan.

Allt är deras fel, jävla satans kommunister och nazister fy fan.
Citera
2023-03-03, 06:20
Medlem
NamnlosBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Varför går inte polisen ut med att det är ett terrordåd, det är ju bekräftat från flera håll att svartingen skrek Allahu Akbar

Enligt vad jag läste på en stor grupp så var en tjej där och stoppade blodet. Det var inte svartingen som skrev Allah Akbar utan en utav killarna som stampade och slåg svartingen som sa det , alltså medans de sparkade honom på huvudet
Citera
2023-03-03, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Tror ni flickan klarar sig ?

Hon kommer bedömt att klara sig. Fram till 18-tiden igår var dert fortfarande osäkert med tanke på skadorna. Hon mottog ett tiotal hugg. Buken var uppskuren så att tarmarna var synliga samt halsen var uppskuren ca 10 cm.

Trovärdighet på min källa angående skadorna: 100%
Citera
2023-03-03, 06:26
Medlem
NamnlosBarns avatar
Gmg på hans Facebook :

Hallå tråkigt Hallå valdeltagande! Fuck politiken och deras makt. Sverige lika med polis stat, dom värsta styr vart e min demokrati i att välja bort svinen i ett samhälle där det skjuts mot oskyldiga. En av alla frågor politikerna missar.
Citera
2023-03-03, 06:35
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas.karl1254
Jag hoppas verkligen att gärningsmanen får den hjälp han behöver nu.
Och jag vet hur alla ni där ute på högerkanten kommer komma med era äckliga åsikter, men alla förtjänar ett drägligt liv i sverige.
Trollar du?
Vilken ”hjälp” tycker du att han ska få?
Tycker du att han ”står i skuld” till flickan som han sannolikt förorsakat livslångt lidande.
Om hon nu överlever.
För egen del tycker jag att han har bränt sitt ljus.
Fågelmat på enslig skärgårdsö, är det snällaste jag önskar honom.
Citera
2023-03-03, 06:40
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Så visar sig rasismen mot Svenskar, jag vet ingen Svensk som ”slängt in förälder på äldreboende”, alla som har äldre föräldrar tar hand om dom.
Sätt på ljudet på filmklippet länkat innan ditt så hör du själv ”Allahu Ackbar”.

Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Du är inte värd att spela någon roll.

Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Gå och lägg dig.

Du missförstår.

han menar inget illa, utan att du får skit som svensk för du inte betyder något.

(typ som att du som majoritetsgrupp inte behandlas på samma sätt som en minoritetsgrupp, och liknande.)
Citera
2023-03-03, 06:44
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scoremax
Du missförstår.

han menar inget illa, utan att du får skit som svensk för du inte betyder något.

(typ som att du som majoritetsgrupp inte behandlas på samma sätt som en minoritetsgrupp, och liknande.)

Kanske, men snubben behöver sova ändå.
Citera
2023-03-03, 06:44
Medlem
Är så himla imponerad av de unga killarna som brottade ner GM. De kommer nog absolut få något svenska hjältar pris, med all rätt.
Citera
2023-03-03, 06:46
Medlem
Tufft läge och tankar till flickans familj och henne. Vi lever i ett sjukt samhälle. Vi hade svenskar som begick brott och nu har vi det plus allt det nya som tillägg. Och vi hade kapacitet för dom svenskar men nu är allt överbelastat. Och det här kommer vi få se mer av dessutom kommer det bli massavrättningar i kyrkor och liknande ställen. Samt dessa terrorbrott. Jag är övertygad att vi kommer få se detta. Och det känns som Sverige inte är värd det här men enligt politiker får vi klara oss själva. Det här är tecken på att Migrationsverket haft dåliga handläggare som dels släppt in för många utan att ha kunskap om att kollat bakgrund och det har gett brist på boende psykiatrisk vård ont om fängelse platser osv det föder den här desperationen och de som har nära till extremt våld blir till slut tvungen att utföra något mot oss onda svenskar som inte har rätt religion
Citera
2023-03-03, 06:57
Medlem
Fyfan så hemskt. Läste att han hade sparkat henne i huvudet också när mormor försökte ta henne ifrån han. Finner inga ord. Sjukt att monstret inte kan utvisas heller. Nä fy.
Citera
2023-03-03, 07:04
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shur
Hon kommer bedömt att klara sig. Fram till 18-tiden igår var dert fortfarande osäkert med tanke på skadorna. Hon mottog ett tiotal hugg. Buken var uppskuren så att tarmarna var synliga samt halsen var uppskuren ca 10 cm.

Trovärdighet på min källa angående skadorna: 100%

10cm? Hade hon syrebrist till hjärnan länge?
Citera
2023-03-03, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweediie
Fyfan så hemskt. Läste att han hade sparkat henne i huvudet också när mormor försökte ta henne ifrån han. Finner inga ord. Sjukt att monstret inte kan utvisas heller. Nä fy.

Var läste du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in