2023-02-27, 15:49
  #337
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Det här den Frick du uppenbarligen inte vet vem det är.
”Om jag velat gå Putins ärende hade jag stått för det”

https://omni.se/frick-om-jag-velat-ga-putins-arende-hade-jag-statt-for-det/a/abK33E
Citera
2023-02-27, 20:20
  #338
Medlem
Yayois avatar
Som vi kan se tidigare i tråden så var han många månader före rysstrollet Seymour Hersh med att sprida det ryska propagandanarrativet om Nordstream: (FB) Skvaller om Chang Frick (grundaren av Nyheter Idag)

https://twitter.com/agpath/status/1575199496249614336?s=61&t=HQ6nf83ozeh3YZve09yn1A

https://twitter.com/phenotopia/status/1575449484481499137?s=61&t=HQ6nf83ozeh3YZve09yn1A

Kan ju vara RT-medarbetaren Chang Frick som är Hersh anonyma ”källa”.

Citat:
Ursprungligen postat av Kiddieoxo
Han kör också det här mad att vi ska vara rädda för Rysslands kärnvapen precis som andra rysstroll gör nu.
När husse drar i kopplet skriver man precis det man blir tillsagd.

Ja, det oxå.
__________________
Senast redigerad av Yayoi 2023-02-27 kl. 20:30.
Citera
2023-02-28, 07:43
  #339
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yayoi
Som vi kan se tidigare i tråden så var han många månader före rysstrollet Seymour Hersh med att sprida det ryska propagandanarrativet om Nordstream: (FB) Skvaller om Chang Frick (grundaren av Nyheter Idag)

https://twitter.com/agpath/status/1575199496249614336?s=61&t=HQ6nf83ozeh3YZve09yn1A

https://twitter.com/phenotopia/status/1575449484481499137?s=61&t=HQ6nf83ozeh3YZve09yn1A

Kan ju vara RT-medarbetaren Chang Frick som är Hersh anonyma ”källa”.



Ja, det oxå.

Kul att just du har gått och blivit nationell och slår vakt om Sveriges säkerhet.

Chang har inte brutit några lagar och det där med att extremvänstern hängde Erdogandocka och stöttar kommunistisk terrorism verkar du av någon anledning tona ner.

Men ni rödingar försökte först hitta nazister som inte fanns och nu är ni på spionjakt, allt för att driva er hatmaskin vidare. Inser du hur totalt moraliskt ihålig du är?

Byt skiva någon gång. Chang gör det han tror på, bemöt det istället.
Citera
2023-03-01, 07:58
  #340
Medlem
Folketstempels avatar
Chang Frick: Därför är jag inte rysk agent
.
Eftersom jag ovanpå detta heter Chang och har tattarbakgrund från pappas sida ansågs jag redan konstig. Även om vi i den åldern sällan diskuterade geopolitik på rasterna återkom en sådan fråga.

– Ska inte du flytta hem till Polen igen?

Jag har aldrig bott i Polen.


https://www.expressen.se/debatt/chang-frick-darfor--ar-jag-inte-rysk-agent-/
Citera
2023-03-01, 08:21
  #341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Chang Frick: Därför är jag inte rysk agent
.
Eftersom jag ovanpå detta heter Chang och har tattarbakgrund från pappas sida ansågs jag redan konstig. Även om vi i den åldern sällan diskuterade geopolitik på rasterna återkom en sådan fråga.

– Ska inte du flytta hem till Polen igen?

Jag har aldrig bott i Polen.


https://www.expressen.se/debatt/chang-frick-darfor--ar-jag-inte-rysk-agent-/

Haha, sedan när erkänner ryssar/ryska agenter någonting alls..
Citera
2023-03-01, 09:03
  #342
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Chang Frick: Därför är jag inte rysk agent
.
Eftersom jag ovanpå detta heter Chang och har tattarbakgrund från pappas sida ansågs jag redan konstig. Även om vi i den åldern sällan diskuterade geopolitik på rasterna återkom en sådan fråga.

– Ska inte du flytta hem till Polen igen?

Jag har aldrig bott i Polen.


https://www.expressen.se/debatt/chang-frick-darfor--ar-jag-inte-rysk-agent-/

Fast nu editerade du bort meningen innan

Citat:
Hon är född i Polen, har judisk bakgrund och på hennes sida har jag släktingar i främst Polen, men även Ryssland och Ukraina.

Eftersom jag ovanpå detta heter Chang och har tattarbakgrund från pappas sida ansågs jag redan konstig. Även om vi i den åldern sällan diskuterade geopolitik på rasterna återkom en sådan fråga.

– Ska inte du flytta hem till Polen igen?

Det är en fråga man alltid får om man har utländsk påbrå. Jag gissar att Chang hade blodiga knogar ibland när han var barn.
Citera
2023-03-02, 07:09
  #343
Medlem
Chang hade problem med Turkiet i exakt EN DAG

Sen efter Koranbränningen/NATO-saboteringen var genomförd, så har han inte yppat ett ord om Turkiets styre.

Extremt genomskinligt. Var är anti-Turkiet-demonstationerna, Frick? Så mycket brydde du dig egentligen om skicket i Turkiet... jävla falska ryssbög
Citera
2023-03-02, 07:18
  #344
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Chang hade problem med Turkiet i exakt EN DAG

Sen efter Koranbränningen/NATO-saboteringen var genomförd, så har han inte yppat ett ord om Turkiets styre.

Extremt genomskinligt. Var är anti-Turkiet-demonstationerna, Frick? Så mycket brydde du dig egentligen om skicket i Turkiet... jävla falska ryssbög
Han är så pass kändiskåt nu, värre än någonsin, att han har tappat omdömet helt och vara med i svt i lekprogram för utlänningar, SD:s Riks, innan hade han inget med sd att göra och deras åsikter. För att vara programledare på deras kanal nästa dag.

Och detta nu, han vill vara kändis och tänkte inte så bra när han tog hit Paludan och bränna koranen och skit. Hade ville bara få kredd för sin grej och alla på twitter lajkar och delar, men det är lätt att vara efterklok när man är dum i huvudet.
Citera
2023-03-03, 00:18
  #345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yayoi
Som vi kan se tidigare i tråden så var han många månader före rysstrollet Seymour Hersh med att sprida det ryska propagandanarrativet om Nordstream: (FB) Skvaller om Chang Frick (grundaren av Nyheter Idag)

https://twitter.com/agpath/status/1575199496249614336?s=61&t=HQ6nf83ozeh3YZve09yn1A

https://twitter.com/phenotopia/status/1575449484481499137?s=61&t=HQ6nf83ozeh3YZve09yn1A

Kan ju vara RT-medarbetaren Chang Frick som är Hersh anonyma ”källa”.



Ja, det oxå.

Även Kim Philby var bra på att urskuldra sig och hävda att han inte var spion.
Citera
2023-03-03, 05:09
  #346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Chang Frick: Därför är jag inte rysk agent
.
Eftersom jag ovanpå detta heter Chang och har tattarbakgrund från pappas sida ansågs jag redan konstig. Även om vi i den åldern sällan diskuterade geopolitik på rasterna återkom en sådan fråga.

– Ska inte du flytta hem till Polen igen?

Jag har aldrig bott i Polen.


https://www.expressen.se/debatt/chang-frick-darfor--ar-jag-inte-rysk-agent-/


Jag tror att Polackerna skulle vara mycket bättre på att utreda huruvida han är rysk agent eller ej, så han bör utvisas till sitt hemland Polen
Citera
2023-03-03, 05:12
  #347
Avstängd
Inte skarpaste kniven i lådan och det säger en del att killen trots allt är relevantare än all massmedia tillsammans. Jmf. den sista bastionen SvD och klanten till Chefredaktör som briljerar där.
Citera
2023-03-03, 05:23
  #348
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lucienne.camille
Jag tappade helst lusten att rösta på SD nu när Jönshov, Åkesson och Constig Prick sålt ut Sverige till Putin med sitt jävla tramsande.

Valet var för snart ett halvår sen, ljushuvud.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in