2023-03-02, 15:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrannSamverkan2
Hur kan kvällsblaskorna få fram hans namn och biografi så jävla snabbt? Är GM en känd författare i Arabistan med utgiven självbiografi om hans livs dåd och äventyr?
Snuten läcker givetvis.
Citera
Medlem
ErlingP75s avatar
Har de ingen koppling eller relation så är det terrordåd som ska användas som benämning.
Citera
Medlem
DenlysandeJarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Du fattar väl att vettigt folk i Sverige ser dig och company här som fienden va? Ni hatar och vill kasta ut miljontals människor pga enskilda rötägg vilket är ett fruktansvärt synsätt.

"enskilda rötägg" kan ställa till med enorm smärta och lidande för många människor och det är en tillräcklig anledning till att skicka hem odjuren som inte sköter sig.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Varför har han pyjamas? Är Lamotte aktiv fortfarande?
Det är en fotbollströja.
Citera
2023-03-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrannSamverkan2
Hur kan kvällsblaskorna få fram hans namn och biografi så jävla snabbt? Är GM en känd författare i Arabistan med utgiven självbiografi om hans livs dåd och äventyr?

Jag har inte hittat ngn länk med mgm-s namn. Kan Ni skriva det här el lägga en länk där jag kan hitta mer?
Citera
2023-03-02, 15:48
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Varför har han pyjamas? Är Lamotte aktiv fortfarande?
Ser ut som en lagtröja, fotboll.
Citera
2023-03-02, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Jag har inte hittat ngn länk med mgm-s namn. Kan Ni skriva det här el lägga en länk där jag kan hitta mer?

Kvällsblaskorna skriver inte ut hans namn så vi vet inte. Men kvällblaskorna har uppenbarligen namnet eftersom de har grävt upp GM:s historia.
Citera
2023-03-02, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Men det som talar emot ett renodlat "psykfall" är väl att GM uppges har pysslat med grov brottslighet både i Sverige & utomlands.
Då kan det knappast röra sig om ett lallande psykotiskt vrak.

Psykoser är inte konstanta, har han drabbats av psykisk sjukdom idag så behöver det inte medföra att den fanns där för ett år sedan. Ska sägas. Däremot får väl polisen gräva i om han har haft mycket kontakt med psykvården, känns som det ofta visar sig vara fallet.
Citera
Medlem

Har svartingens namn kommit ut?
Citera
Medlem
ErlingP75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weicon
Återigen har en svarting gått till attack mot oskyldiga och vi låter det hända framför ögonen på oss.

Vi får inte glömma att dessa idioter förstör för invandrare som faktiskt vill vara en del av Sverige.

Misstänker att de som ingrep nog inte alla var etniska svenskar.
Citera
2023-03-02, 15:53
Medlem
GamlaFalls avatar
Helt klart ett hatbrott riktat mot svenskarna.
Möjligtvis terrordåd.

Ju längre samhället bara tittar på, ju värre blir det. Ingen annan grupp hade fått begå så många hatbrott och terrordåd.

Jag hoppas verkligen flickan kan återhämta sig helt.
Citera
2023-03-02, 15:53
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Har media redan hängt ut avskummet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in