2023-03-02, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Tack.

Finns en bild på GP där en polis står utanför Södra Hamngatan 37-41, är det den adressen som avses månne?

Nej, det är ju naturligtvis viktigare att alla jävla sysslolösa (förtids)pensionärer får lite tidsfördriv än att det kommer fram något relevant.

Det var ett missförstånd. Personen hade läst fel. Ett vittne jobbade i närheten. Inte GM.
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brugfordi
Jag ser problem i att sådana här brott sker i överhuvudtaget men jag fokuserar inte på om det är en finne, en ukrainare eller en arab. Inte om det är en invandrare eller inte heller.
Dessa brott är importerade Ser du inte sammanhanget ?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Det är ett helt sjukt dåd. Som jag förstått är alltså den äldre en anhörig, då har GM gått på och med sin kniv huggit på barnets hals samt mage?? Alltså valde han barnet av någon speciell anledning istället för den äldre kvinnan.

det är ett troligt scenario
Citera
2023-03-02, 14:54
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Det är ett helt sjukt dåd. Som jag förstått är alltså den äldre en anhörig, då har GM gått på och med sin kniv huggit på barnets hals samt mage?? Alltså valde han barnet av någon speciell anledning istället för den äldre kvinnan.
Det har nämnts att flickan var blond. Kanske räcker som anledning i dagens samhälle.
Citera
2023-03-02, 14:56
Medlem
Citat:
Det tror jag inte. Man ser samma blonda kvinna som är blurrad i bilderna i artikeln, alltså ingen polis. Plus, paniken på ordningsvakter och polisen tyder på att det är offret...

Ordningsvakter hade tagit bort privatpersoner från offret
Citera
Medlem
Det handlar om en svarting som gapat Allahu Akbar och sen gått till attack mot en oskyldig svensk flicka.

Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
brunt hår. då kan hon ju vara arab och ni kanske inte får in era "fullträffar" och billiga poäng idag?
Tänk att ditt största problem är att offret kanske är svenskt och att det gynnar någon specifik sida. En vacker dag är det kanske du som ligger där, och du kommer tänka "helvete det här kommer flashback utnyttja".

Vidrig.
Citera
2023-03-02, 14:57
Medlem
Citat:
Håller med om att det inte ser ut dom vanliga jeans en 10 årig flicka skulle ha på sig. Men känns orimligt att GM skulle ligga på rygg, ha en blond kvinna som hjälper till och fler personer stormar dit för att vilja hjälpa till.

Hjälpa till genom att hålla nere gärningsmannen
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det har nämnts att flickan var blond. Kanske räcker som anledning i dagens samhälle.

jag tror jag redan har 4 tänkbara motiv än så länge... får se om någon ens är rätt.
Citera
Medlem
Hörde att läget är stabilt på tjejen
Citera
Medlem
NamnlosBarns avatar
Säkert en som är psykisk sjuk
Citera
2023-03-02, 14:58
Medlem