2023-03-02, 13:26
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElinsMamma
http://www.bilddump.se/bilder/20230302125404-193.15.204.1.jpg

Ser irakisk ut. Men kan såklart komma från annan del av MENA. Gissar också på terrorbrott pga kränkt visa/beslut men vem vet...

Vad är det för folk som hänger på Brunnsparken? Lär ha funnits en del vittnen eller?
Citera
2023-03-02, 13:27
Medlem
Narutoshippchops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoxHound
Be för att flickan klarar sig

Vi ska be. Men inte till Allah!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av microscopium
"Fick höra på omvägar..."

Classic Flashback
Göteborg är litet, Brunnsparken är troligtvis mest trafikerade platsen denna tiden i Göteborg..
MÅNGA vittnen.
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
Jag har bild på henne men med tanke på kränkande fotografering samt respekt för perso en, kommer jag inte lägga ut det.
Hon ser svensk, ung, brunt långt hur, något knubbigt. Jag kan ha sett fel.

Hur uppfattar du skadeläget? Hade den unga tjejen någon koppling till den andra 60-åringen?
Citera
2023-03-02, 13:29
Medlem
Citat:
Jag har bild på henne men med tanke på kränkande fotografering samt respekt för perso en, kommer jag inte lägga ut det.
Okej, så muslimen gick alltså efter Svenskar att hugga ihjäl?
http://www.bilddump.se/bilder/20230302125404-193.15.204.1.jpg

Får vi se en demonstration imorgon mot rasism? Mot islamofobi, det är ju muslimerna det är synd om.
Citera
2023-03-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttLiggMedLars
Det kan ju vara någon som precis fått ett utvisningsbeslut och bestämmer sig för att stanna ändå, till vilket pris som helst. Ser ut som en pakistanier. Ett liv i svenskt fängele är kanske att föredra än ett liv på gatan i Karachi.

Precis som Ikea-morden.
Citera
2023-03-02, 13:30
Medlem
EggBoxJuans avatar
KOnstigt att det bara pratas om en skadad flicka då minst en annan person verkar vara attackerad.

Citat:
Ursprungligen postat av AbsPls
En ytterst tragisk konsekvens av naiv migrations- och integrationspolitik.
Skulle inte kalla den naiv, förespråkarna har hela tiden haft kunskap om konsekvenserna men tyckt att det varit en acceptabel utveckling för att kunna behålla makten.
Det är sossarnas arv vi ser nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttLiggMedLars
Det kan ju vara någon som precis fått ett utvisningsbeslut och bestämmer sig för att stanna ändå, till vilket pris som helst. Ser ut som en pakistanier. Ett liv i svenskt fängele är kanske att föredra än ett liv på gatan i Karachi.
Jag tycker det ut som en Syrier/Irakier, islamist.

Först Norrköping polisattacken med kniv.. Nu denna attacken mot Svenskar med kniv..
Muslimerna har börjat sin "kamp" i Sverige nu, detta är bara början.. När fan ska folk vakna?
Citera
Medlem
Narutoshippchops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Här skedde det:
https://www.google.com/maps/@57.7066281,11.9692536,3a,75y,145.85h,70.92t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXoxyxeiVDphreazLl1RllA!2e0!7i1 6384!8i8192

Naturligtvis ska det stå en blatte mitt i bilden
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Haha, nej det är det inte. Jag har rört mig i och runt Brunnsparken de flesta tider på dygnet med och utan sällskap i över 50 år. Och jag har vart i en riktig krigszon. Sluta överdriv.
De hade blivit bättre de sista 3-4 åren men så vände det till det sämre igen förra året av någon anledning.

Ok. Jag har gjort detsamma, men jag rörde mig mer runt femmanhuset när jag bodde i GBG för 15 år sedan. Det har definitivt blivit sämre sedan dess. Vill du köpa knark i GBG så åker du till området kring femmanhuset. Detta i kombination med att Brunnsparken är en hub i västgötatrafikens spårvagnsnät gör att många riktigt trasiga människor med kamphundar etc. rör sig i området.
Senast redigerad av löktårta 2023-03-02 kl. 13:56.
Citera
2023-03-02, 13:31
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Göteborg är litet, Brunnsparken är troligtvis mest trafikerade platsen denna tiden i Göteborg..
MÅNGA vittnen.

Just att genomföra terrordåd på centralt belägna platser där det rör sig mycket folk är ju också ganska typiskt. Men lite otypiskt med endast en skadad.
Citera
2023-03-02, 13:31
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:

Blurra bara ansiktet. Seriöst mannen, vi befinner oss i krig mot orcherna. https://en.wikipedia.org/wiki/Phan_Thi_Kim_Phuc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in