2023-02-25, 15:06
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsidioten
Och hade man haft mer än 3 hjärnceller hade man också fattat att den salvan var ett misstag och inget medvetet försök på dopning. Men jag fattar att svenskar som hatar Norge använder det för allt det är värt.

Du, tagga ner ett hekto. Jag är inte säker på att det var medveten doping. Däremot är jag säker på att om den var medveten så skulle det ALDRIG erkännas och om DU har tre hjärnceller så accepterar du det också, alternativt om du tittar längre än din nationalistiska näsa sträcker sig.

Oavsett om det var medvetet eller omedvetet så är preparatet använt och det är helt omöjligt att döma annorlunda. Hur skulle det ha sett ut om vi genom historien sagt ”okej då” till alla dopade som hävdat att det inte var meningen?

Svara inte ens, no need for
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Jag hänger inte upp mig. Nu firar vi en dubbelseger istället

Det ska du få göra. Grattis med andra av samtliga guld på damsidan i VM 👍🥇
Citera
Medlem
Attackocopters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsidioten
Och hade man haft mer än 3 hjärnceller hade man också fattat att den salvan var ett misstag och inget medvetet försök på dopning. Men jag fattar att svenskar som hatar Norge använder det för allt det är värt.
Hahaha! Är du sån som skyller på munskölj om du åker dit för rattfylla också?
Citera
2023-02-25, 15:07
Medlem
Så härligt att se Ebba och Fridas glädje! Ingen kan få mig att tro att dom inte gläds över varandras framgångar.
Citera
2023-02-25, 15:07
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Men lugna dig för i helvete. .

Citera
2023-02-25, 15:08
Medlem
För 3-4 år sedan var det helt klart en nivå i ungefär den här stilen man hoppades att Ebba skulle nå.

Tydlig nivåhöjning till denna säsong och ytterligare en bra på påminnelse om att utvecklingen sällan är spikrak.
Citera
2023-02-25, 15:09
Avslutad
Slind ser ut som svenskornas morsa åldersmässigt.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Du, tagga ner ett hekto. Jag är inte säker på att det var medveten doping. Däremot är jag säker på att om den var medveten så skulle det ALDRIG erkännas och om DU har tre hjärnceller så accepterar du det också, alternativt om du tittar längre än din nationalistiska näsa sträcker sig.

Oavsett om det var medvetet eller omedvetet så är preparatet använt och det är helt omöjligt att döma annorlunda. Hur skulle det ha sett ut om vi genom historien sagt ”okej då” till alla dopade som hävdat att det inte var meningen?

Svara inte ens, no need for

Resultaten för och efter visar jo att hon inte har haft behov for dopning och är den mest testade tjejen på damsidan. Det borde räcka for de flesta.
Citera
Medlem
Robert_Goatses avatar
Gula tänder på Ebba. Det måste hon fixa om hon skall ge fler intervjuer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Är ju för att de inte låter ryssarna vara med. Är ju mer som ett EM det här.

Eller norgekampen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Vem skulle du ha tagit ut istället för Ilar i VM-truppen?

Moa Lundgren är den jag kommer på. Åkt typ lika bra som Ilar fast ofta med en sprint från dagen innan i benen. Hade inte Ilar tagits ut så tidigt hade kanske Lundgren prioroterat tävlingar annorlunda, vem vet.
Citera
Avstängd
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Är ju för att de inte låter ryssarna vara med. Är ju mer som ett EM det här.

Ryssland ligger i Europa, så din analys haltar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in