2023-02-23, 18:51
Avslutad
Löving har bara sig själv att skylla. Han har låtit älskarinnan gå före på ett regelvidrigt vis, sen kunde han inte äga det. Adios.
Citera
2023-02-23, 18:52
Medlem
outback4s avatar
Gillade inte Mats Löfving nått vidare, men ändå trist slut. Men en som kommit undan lite väl mycket är Anders Thornberg. Jag hatar den töntige halländska karlsloken. Helt i klass med Dan Eliasson att vara Sveriges sämsta rikspolischef. AT måste bort. Tror det finns att gräva vad gäller AT. En patetisk mytoman med mörk agenda.
Nu ska AT kastas under bussen!
Citera
2023-02-23, 18:53
Medlem
Tänk att en kompetent, erfaren och välutbildad polis på detta sätt kan falla i onåd och utsättas för en häxprocess bara för att han var kärlekskrank.

Om han sedan utsatte Linda Staaf för brott var ju det så klart fel. Men processen mot Löfving påminner lite om förföljelsen av Benny Fredriksson på Stadsteatern.

Vila i frid.
Citera
2023-02-23, 18:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av samtsu
Hur är det möjligt att Linda H Staaf kommer undan med detta?

För att kvinnor alltid är oskyldiga små offer i detta land. Även de största narcissisterna till golddiggers ses som oskyldiga små jungfruar som aldrig kan fela.
Citera
2023-02-23, 19:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Gillade inte Mats Löfving nått vidare, men ändå trist slut. Men en som kommit undan lite väl mycket är Anders Thornberg. Jag hatar den töntige halländska karlsloken. Helt i klass med Dan Eliasson att vara Sveriges sämsta rikspolischef. AT måste bort. Tror det finns att gräva vad gäller AT. En patetisk mytoman med mörk agenda.
Avskyr också Thornberg. Han saknar all den pondus som krävs. Har aldrig tagit denna människa på allvar.
Citera
2023-02-23, 19:07
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4

Hur f-n kunde han ens få jobbet som Rikspolischef efter att varit högst ansvarig när SÄPO missade Akilov? (Trots direkta tips från Ryska och Uzbekiska underrättelsetjänsten om att han var radikal islamist).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Tror att han var singel nu. Inte helt säker, men flera härinne har skrivit att han är ensamstående så jag antog det.

Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Exakt!
Väl skrivet.
Löfving var ensam ansvarig för sina handlingar.
Och att påstå att Staaf "snärjde" honom är att göra honom till förståndshandikappad.

Att påstå att Staaf "snärjde" honom är lika trovärdigt som att våldtäktsmannen blev snärjd av sitt offer
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
-Har anledning att återkomma i tråden med följande info. Mats bror är verksam inom det militära
på en tjänst som inte ska se dagens ljus.
Jag ska berätta en hemlighet för dig...
Löfving var POLIS. En sådan har ett tjänstevapen.
Frågor på det?
Citera
2023-02-23, 19:10
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtsu
Hur är det möjligt att Linda H Staaf kommer undan med detta?
Vadå kommer undan? Borde detta vara en mordutredning tycker du? Kanske skulle du i så fall tipsa polisen?
Citera
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 42-43-44
Att påstå att Staaf "snärjde" honom är lika trovärdigt som att våldtäktsmannen blev snärjd av sitt offer

Ni menar att Staaf är som att leka med elden. Vilket jag tror på. Sedan om Löfving var medveten om det, den saken känner jag inte till närmare. Fullt möjligt att han viste, även möjligt att han inte visste. Den som rör elden kan bil bränd, något för ÖB att tänka på.
Citera
Medlem
Svennehuras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shevita
Btw, Staaf måste verkligen sitta på en bra jävla pussy alltså. Folk slåss verkligen om henne så nåt har hon. Tight, rakad liten våt mus som hon använder bra också säkert.
Kan inte klandra männen

Tror även att hon suger kuk på första dejten, på ett väldigt porrigt sätt. Mycket ögonkontakt, lite snuskigt snack, sedan när mannen sprutat, antingen i munnen eller ansiktet, så fortsätter Staaf att suga, mjukt och försiktigt och tittar mannen i ögonen.

Det är så hon snärjer männen.

Jag undrar bara vem som står i tur efter ÖB.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Avskyr också Thornberg. Han saknar all den pondus som krävs. Har aldrig tagit denna människa på allvar.

Såg presskonferensen igår och tyckte att han hade käften öppen ganska länge med tanke på att han inte sa nånting vettig ö.h.t.

Lät mer som en trött politiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in