2023-02-22, 14:25
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Ni kan väl åka på gruppresa till Ryssland som verkar vara ert moderland.
Kan ju Militär officer Bergmark leda er i strid.

Personligen håller jag på Ukraina, ny video med oraklet Bergmark om tiggarorganisationen Blågula Bilen som inte ska förväxlas med den seriösa organisationen Blågula Korset som hjälper utsatta svenskar, ligger på Rumble.

https://rumble.com/v2agzds-blgula-bilen-ett-maskeratr-bedrgeri.html
Citera
2023-02-22, 14:26
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Förstår att du mött dem alla din lilla efterblivna pungkula.

Hur gammal är du Belger?
Citera
2023-02-22, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
Personligen håller jag på Ukraina, ny video med oraklet Bergmark om tiggarorganisationen Blågula Bilen som inte ska förväxlas med den seriösa organisationen Blågula Korset som hjälper utsatta svenskar, ligger på Rumble.

Är det en Landskamp i fotboll e dyl?
Är väl inte frågan om att hålla på ett lag.
Ryska Svinen mördar o våldtar i Ukraina.
Sen gullar du med HB o gänget som älskar Allt Ryssland gör och försvarar det.
Sen finns det altid två sidor av allt.

Själv är jag Svensk och tror på det som är bäst för oss.
Och Putin är inte bäst för oss som hotar oss med Kärnvapen o skit.
Fienden kommer från Öster.

Är ju underbart att idioten tror Blå gula bilen snott namnet från Blågula korset.
Hahaha fattar ni inte att det har med Den Ukrainska flaggan att göra.😂😂

Hur många känner till Blågula korset?
Är väl minst lika oseriöst?
Dem sammlade ju in pengar till HBs tänder som skadas av kallvatten vid dykning.😂
Bara humor.
Roliga bästisar du har Trollis!
Senast redigerad av Ritva2 2023-02-22 kl. 16:15. Anledning: Stavfel
Citera
2023-02-22, 17:17
Medlem
Leo293s avatar
Citat:
Är det en Landskamp i fotboll e dyl?
Är väl inte frågan om att hålla på ett lag.
Ryska Svinen mördar o våldtar i Ukraina.
Sen gullar du med HB o gänget som älskar Allt Ryssland gör och försvarar det.
Sen finns det altid två sidor av allt.

Själv är jag Svensk och tror på det som är bäst för oss.
Och Putin är inte bäst för oss som hotar oss med Kärnvapen o skit.
Fienden kommer från Öster.

Är ju underbart att idioten tror Blå gula bilen snott namnet från Blågula korset.
Hahaha fattar ni inte att det har med Den Ukrainska flaggan att göra.😂😂

Hur många känner till Blågula korset?
Är väl minst lika oseriöst?
Dem sammlade ju in pengar till HBs tänder som skadas av kallvatten vid dykning.😂
Bara humor.
Roliga bästisar du har Trollis!

Jag håller på Ukraina och hoppas att de kommer att vinna kriget, det går att säga mycket om kriget, jag är väl insatt i detta och de flesta av oss har följt med i media, främst SVT och vi har alla bevittnat Rysslands hänsynslösa krigsföring, de respekterar inte krigets lagar utan de torterar, våldtar och mördar civila utan urskiljning. Myntet har alltid två sidor, USA/NATO har begått fruktansvärda illdåd, vi har Vietnamkriget ,attacken mot Irak, Afghanistan, Libyen. Förhoppningsvis tar kriget Ryssland-Ukraina slut utan att det eskalerar till ett kärnvapenkrig och därmed mänsklighetens utrotning, vi kommer alla att drabbas hårt om Putin tar ett sådant beslut, de flesta tror inte det.
Blå Gula korset är ett bra initiativ för att hjälpa hemlösa och fattiga svenskar, jag har hjälpt "Vid din sida" som drivs av Jeanette Höglund, värd all respekt för sitt seriösa och hårda arbete med detta.
Du är lika mycket "trollis" som alla andra här där vi alla är anonyma, svårt att förstå din fixering vid Oraklet Bergmark, varför hata någon du antagligen inte känner, det är frivilligt att följa honom?! Jag tycker att han som komiker är bra, den senaste Gruv Kalle var riktigt kul! !Tagga" ner ert hat, ingen är bättre än någon annan, sannolikt är han bättre än de flesta som skriver dumheter och mobbar här!
Citera
2023-02-22, 17:42
Medlem
Citat:
Jag håller på Ukraina och hoppas att de kommer att vinna kriget, det går att säga mycket om kriget, jag är väl insatt i detta och de flesta av oss har följt med i media, främst SVT och vi har alla bevittnat Rysslands hänsynslösa krigsföring, de respekterar inte krigets lagar utan de torterar, våldtar och mördar civila utan urskiljning. Myntet har alltid två sidor, USA/NATO har begått fruktansvärda illdåd, vi har Vietnamkriget ,attacken mot Irak, Afghanistan, Libyen. Förhoppningsvis tar kriget Ryssland-Ukraina slut utan att det eskalerar till ett kärnvapenkrig och därmed mänsklighetens utrotning, vi kommer alla att drabbas hårt om Putin tar ett sådant beslut, de flesta tror inte det.
Blå Gula korset är ett bra initiativ för att hjälpa hemlösa och fattiga svenskar, jag har hjälpt "Vid din sida" som drivs av Jeanette Höglund, värd all respekt för sitt seriösa och hårda arbete med detta.
Du är lika mycket "trollis" som alla andra här där vi alla är anonyma, svårt att förstå din fixering vid Oraklet Bergmark, varför hata någon du antagligen inte känner, det är frivilligt att följa honom?! Jag tycker att han som komiker är bra, den senaste Gruv Kalle var riktigt kul! !Tagga" ner ert hat, ingen är bättre än någon annan, sannolikt är han bättre än de flesta som skriver dumheter och mobbar här!

All kritik mot HB är hat och mobbning enligt dig.
Ni kör alltid samma skit om hat att vi ska sluta mobba HB vi ska starta en egen kanal osv.
Varför skyddar du ett Rattfyllo?
Och en person surfar på andras olycka?
Du tar ju inte till dig vad jag skriver.
Bra kan ju fortsätta att hjälpa HB.
Gruvkalle är bara pinsamt dåligt.
Citera
2023-02-22, 20:52
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Vad fint av dig! Vad tycker du om att alkoholisten och mytomanen Håkan Bergmark kör rattfull?
Citera
2023-02-22, 22:14
Medlem
Fyllskallen sitter och snackar om blågula Korset 😆😆😆😆, som om de bedriver någon form av välgörenhet.....
Det är inget annat än någon form av frimurare,, fyllt av fyllskallar, mytomaner, kvinnomisshandlare mm mm, dessutom delar de ut ordnar i plast och papp som vår idol tagit emot för extra bra fylleunderhållning..
Citera
2023-02-23, 00:38
Medlem
HB skriver på Twitter att han paddlar 3×20 km i veckan i Nyköpingsån.
Varför filmar han inte det?
Senast redigerad av Ritva2 2023-02-23 kl. 00:38. Anledning: Stavfel
Citera
2023-02-23, 13:47
Medlem
Ovralls avatar
Citat:

Därför att det bara är en en fantasi...
Citera
2023-02-23, 14:08
Medlem
Kackotopis avatar
Dr Glen Dormer, är ett så kallat "troll", va? "Lunchklubben 23 feb om WHO med Dr Glen Dormer": https://www.youtube.com/watch?v=yh4GyecujGM fasiken vad det glitchar.

Citat:
Glen utstörd av Myndigheterna se själva
Citera
2023-02-23, 14:52
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Dr Glen Dormer, är ett så kallat "troll", va? "Lunchklubben 23 feb om WHO med Dr Glen Dormer": https://www.youtube.com/watch?v=yh4GyecujGM fasiken vad det glitchar.

Ja, dr Glenn är sant skogstokig! Var väl han som var ute på turné med Fritte för en tid sedan för att varna svenska folket om att typ Bill Gates hade ställt till så att mikrochips inympades jämte covid-vaccinet genom vilket vi alla vaccinerade kommer att dö om två år?Ja, vi gapskrattar åt dessa tomtar, men det är ju verkligen vård de behöver.
Citera
2023-02-23, 15:43
Medlem
Leo293s avatar
Citat:

Det låter mycket men han är extremt vältränad, har ha verkligen skrivit detta?? ( Har inte Twitter, det får räcka med de sociala medier jag har.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in