Citat:
Ursprungligen postat av
Ritva2
Är det en Landskamp i fotboll e dyl?
Är väl inte frågan om att hålla på ett lag.
Ryska Svinen mördar o våldtar i Ukraina.
Sen gullar du med HB o gänget som älskar Allt Ryssland gör och försvarar det.
Sen finns det altid två sidor av allt.
Själv är jag Svensk och tror på det som är bäst för oss.
Och Putin är inte bäst för oss som hotar oss med Kärnvapen o skit.
Fienden kommer från Öster.
Är ju underbart att idioten tror Blå gula bilen snott namnet från Blågula korset.
Hahaha fattar ni inte att det har med Den Ukrainska flaggan att göra.😂😂
Hur många känner till Blågula korset?
Är väl minst lika oseriöst?
Dem sammlade ju in pengar till HBs tänder som skadas av kallvatten vid dykning.😂
Bara humor.
Roliga bästisar du har Trollis!
Jag håller på Ukraina och hoppas att de kommer att vinna kriget, det går att säga mycket om kriget, jag är väl insatt i detta och de flesta av oss har följt med i media, främst SVT och vi har alla bevittnat Rysslands hänsynslösa krigsföring, de respekterar inte krigets lagar utan de torterar, våldtar och mördar civila utan urskiljning. Myntet har alltid två sidor, USA/NATO har begått fruktansvärda illdåd, vi har Vietnamkriget ,attacken mot Irak, Afghanistan, Libyen. Förhoppningsvis tar kriget Ryssland-Ukraina slut utan att det eskalerar till ett kärnvapenkrig och därmed mänsklighetens utrotning, vi kommer alla att drabbas hårt om Putin tar ett sådant beslut, de flesta tror inte det.
Blå Gula korset är ett bra initiativ för att hjälpa hemlösa och fattiga svenskar, jag har hjälpt "Vid din sida" som drivs av Jeanette Höglund, värd all respekt för sitt seriösa och hårda arbete med detta.
Du är lika mycket "trollis" som alla andra här där vi alla är anonyma, svårt att förstå din fixering vid Oraklet Bergmark, varför hata någon du antagligen inte känner, det är frivilligt att följa honom?! Jag tycker att han som komiker är bra, den senaste Gruv Kalle var riktigt kul! !Tagga" ner ert hat, ingen är bättre än någon annan, sannolikt är han bättre än de flesta som skriver dumheter och mobbar här!