Citat:
Ursprungligen postat av
skeggmuff
Förstår inte hur han kan fortsätta umgås med henne när det uppdagas att han är en i mängden av män med maktposition hon utnyttjar och sedan byter.
En normal människa hade iallfall nu insett att man bara är en bricka i hennes spel och bett henne fara och flyga
Skulle vi bli invaderade av Ryssland nästa år så hade hon dumpat Byden och börjat knulla någon rysk general eller oligark istället.
Har alltid tyckt att hon är extremt oattraktiv med sitt stripiga hår, illa valda kläder, och sitt slitna utseende och avsaknad av haka. En dussinkopia av de brudar man hittar på lokala pizzerior i söderförort. Men hon framstår ju också som en idiot i media med sitt fokus på jag, jag, jag. Offerkoftan.
Att ens ÖB kan välja en sån kvinna vore skäl nog att byta ut honom, rimmar illa med att hon alltid hamnar i konflikter ” självförvållat” Ser att många efterlyser konsekvenser men det blir det ju. Finns ju ingen arbetsgivare som kommer vilja ha den narcissistiska människan i sin stab. Varje gång hon uttalar sig i media framstår hon ju som en komplett idiot.
Tragisk att Mats Löfving inte kunde få njuta av sin sista tid. Men något i detta är så fel. Han tar livet av sig medan Linda inte vet hur fort hon ska rusa ut i media och prata om jag, jag, jag.