2023-02-21, 12:50
Medlem
Det ser ut som om västeråsgurkan är inne på olika nät-sidor och rensar friskt just nu.

Är det enkelt att få dold adress, personuppgifter etc. via sidor som Mr Koll, Hitta.se med flera?

Känns som om paniken är total för gäddan i Västerås. Det finns uppgifter om att västeråsgurkan är en lokalt ganska välkänd profil.
Stämmer det?
Citera
2023-02-21, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Synd att gäddan får lön i så fall. Känns som att det kan öka möjligheten att gäddan kan sitta hemma och gädda sig och få bra betalt under tiden.

Jo, nu spekulerar vi ju bara, men det kanske ändå är ett "billigt" sätt för företaget att lösa problemet med LAS på. Alltså om vi ser det ur företagets perspektiv.

Rent moraliskt är det ju naturligtvis helt förkastligt.
Citera
2023-02-21, 13:10
Medlem
Västeråsgurkan har en bild på sin penis vilken han delar med det han tror är en underårig flicka i sin chatt på Dumpen.se.

Den ser fan helt blåsvart ut

Episk bild att ha i sitt gädd-cv
Citera
2023-02-21, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
...och så åkte han för att träffa barnet, med sin missbildade, blåsvarta peddo-snopp (!) halvvägs ute ur byxan.

Men enligt pedofilerna är det ju inget fel att vilja våldta barn om man bara säger först att man inte BORDE.

Ja och sen måste han ju anses vara omtänksam när han innan han åker till barnet för att våldta henne fråga om hon vill ha sex med honom för att hon har ett självskadebeteende eller är kåt.

Som då på normal svenska är; "Vill du bli våldtagen för att du har ett självskadebeteende eller för att du är kåt?
Citera
2023-02-21, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Det ser ut som om västeråsgurkan är inne på olika nät-sidor och rensar friskt just nu.

Är det enkelt att få dold adress, personuppgifter etc. via sidor som Mr Koll, Hitta.se med flera?

Känns som om paniken är total för gäddan i Västerås. Det finns uppgifter om att västeråsgurkan är en lokalt ganska välkänd profil.
Stämmer det?

För att vara så pass framgångsrik i sina yrken så verkar han fatta lite dåligt. Det är väl Dumpens fiskare som han suttit och chattat med så det är inget som han liksom kan dölja nu. Dumhuvet.

Hur många såna där grupper finns det som han nu sitter och rensar i. Och vad heter de? Är det som har koll på gurkans grupper?
Citera
2023-02-21, 15:32
Medlem
nationalizten88s avatar
Gurkans granne är medlem i Dumpens Facebook grupp. Hämta post och slänga sopor görs nog inte i dagsljus längre.
Citera
2023-02-21, 17:16
Avstängd
Citat:

Stämmer det?

Ja, man kan rensa ifall man vill göra det t.ex. Mrkoll.
Dock så är det fortfarande cashe minne dvs. cookies och då måste han vända sig till Google för att få allt borta.
Citera
2023-02-21, 19:25
Medlem
Vilka jävla pickmes dem är! ”Duger jag åt dig?”
”Du blir inte besviken på min kuk nu?”
”Varför vill du träffa just mig?”
”vad vill du göra med mig när vi ses?”

HERREGUD vad needy dem är! Inte nog med att dem är vidriga pedofiler men även IQ som en efterbliven fiskmås.
Citera
2023-02-21, 19:50
Medlem
Citat:
Västeråsgurkan har en bild på sin penis vilken han delar med det han tror är en underårig flicka i sin chatt på Dumpen.se.

Den ser fan helt blåsvart ut

Episk bild att ha i sitt gädd-cv

Inte för att jag på något sätt försvarar en pedofilkuk, men är det inte bara skugga?
Fanns det mer än en bild? Bläddrade lite fort, orkar inte läsa gäddors vidriga ord.
Citera
2023-02-21, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Vilka jävla pickmes dem är! ”Duger jag åt dig?”
”Du blir inte besviken på min kuk nu?”
”Varför vill du träffa just mig?”
”vad vill du göra med mig när vi ses?”

HERREGUD vad needy dem är! Inte nog med att dem är vidriga pedofiler men även IQ som en efterbliven fiskmås.

Får jag gissa, tror jag dom går igång på (den ytterst bisarra) tanken på att det är dom som blir utnyttjade av de 13-åriga tjejerna. Någon sorts skev uppfattning om att 13-åriga tjejer är överkåta och längtar efter 55-åriga gubbar. Verklighetsuppfattning noll.
Citera
2023-02-22, 17:53
Medlem
brunnsangs avatar
Nån som har lust att delge sina "favoritgäddor"? Bästa klippen mao.
Citera
2023-02-22, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Nån som har lust att delge sina "favoritgäddor"? Bästa klippen mao.

Några klassiker jag ofta tänker på:

Jönköpingstomten #168: https://dumpen.se/2022/11/29/jonkopingstomten-napp-168/
Kör på strategin "spela dum". En av dom bästa performancerna man sett. Sätter verkligen det "förvånade ansiktet" när dom säger att dom har chattloggarna och hans bilder. Sen ser man hur hans "förvånade" ansikte långsamt går över i panik. Resterande av konfrontationen är lite långsam dock när han börjar inse att det är kört.

Gädda i mörkret #154: https://dumpen.se/2022/10/02/gadda-i-morkret-napp-154-norrkoping/
En yngre gädda som får panik och kör på strategin att dra iväg fort som fan
"Jag visste det! Jag visste det!"

Gäddlopp i hotellkorridor #137: https://dumpen.se/2022/08/21/15141/
Också en ung gädda. Liknande konfrontation som i ovan. Den totala förvirringen som blir till panik är oslagbar.

Humlegårdsgäddan #131: https://dumpen.se/2022/08/03/i-de-gronaste-buskarna-vantar-gadda-pa-barn-napp-131-stockholm/
En riktig mes. Han kör på strategin "sympatiska killen". Låter som en företagsrepresentant som frågas ut av Uppdrag Granskning.
"Gå in på preventell"
"Vad sa du, pre- ? (Jag vill ju verkligen veta)".
Det är roligt i slutet när han verkligen försöker få dom att inte publicera.
"Får jag skaka din hand?"

Gäddhäng i tunnelbaneuppgången: https://dumpen.se/2022/04/28/mannen-som-gav-gaddhang-ett-ansikte-napp-igen/
Kort klassiker!!

Skita-på-sig-gäddan: https://dumpen.se/2022/02/23/mannen-som-skrek-om-att-han-bajsat-i-byxan-napp-igen/
Troligen gäddan med den största chocken som fångats på film. Men lika fort som den initiala paniken lagt sig byter han strategi till "spela dum".
Hänger vid pendeltågsstationen:
"Vad står du här för? Du väntar på en tjej"
"Nej jag väntar på att jag ska börja jobba"
"Du står här och väntar?".
Han tror att han har svar på allt och att han knäckt dom, men under fasaden fattar han nog att det är kört.
"Jag jobbar på TRE olika ställen! Jag har fått telefonen kapad FYRA gånger!"

Nu går det åt helvete med frugan!: https://dumpen.se/2022/03/15/nu-gar-det-at-helvete-napp-igen/
Denna har diskuterats tidigare i tråden. Lång, men värd att se.
"Lägg inte upp detta, det kommer att gå åt helvete för mig"
"För dig? Vet du vad konsekvenserna för övergrepp är?"
"Ja det är ju fängelse och så"
"..men för BARNET."
Senast redigerad av vanexa 2023-02-22 kl. 18:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in