Citat:
Ursprungligen postat av
Hor-Ulla
Nä mina vänner och deras vänner skattar ingenting heller. Skatteverket har dock kontaktat 1 av mina 4 vänner så vi får se lite hur det slutar.
Ja det är jätte kul. Jag själv hade ju ingen aning om detta jobb innan jag hittade denna tråd. Jag kunde knappt tro mina ögon när jag såg hur mycket man kunde tjäna. Vissa skrev ju att dom drog in 10000kr i veckan. Klart man blir intresserad då när man läser sånt.
Håller med dig där. Verkar vara psykiskt påfrestande att jobba med detta. Ibland när det är dåligt med den dära kön, så märker jag på en gång att mina vänner blir otåliga och griniga (som vissa här inne). Sen när kön börjar komma igång igen så blir dom glada.
Så det är nog inget jobb för mig.
Ja jag tror de flesta får problem med Skatteverket om man arbetar med detta och väljer att inte skatta. När min vän drar in 6-7k i veckan och får det insatt på kontot lär de väl undra "vart fan får du alla pengar från?".
Absolut, 40k i månaden är ju en hyfsad bit högre än medellönen, så det är inte konstigt att det här arbetet lockar. Lägg till att du inte har det "vanliga" ansvaret de allra flesta tjänster innehåller idag. Här skriver du snusk och kollar gubbkukar, och när dagen är slut stänger du bara av datorn utan att grubbla på morgondagen, för du vet att den ser exakt likadan ut.
Min vän är faktiskt inte tjurig alld när det är dålig kö (vilket sker väldigt sällan). Han tar det med en klackspark och gör någon akitvitet ute. Han tjänar ändå så bra på detta, så någon tusenlapp som går förlorad surar han inte över.