2023-02-21, 19:09
Medlem
Andy Frains avatar
Fy fan vad det kokar i en när man läser sånt här!
Vidriga kärring som snor från dom minst bemedlade bara för att hålla uppe en livsstil som hon uppenbarligen inte hade råd med…

Sätt henne på gatan ihop med dom hon snodde ifrån, jävla pissluder
Citera
2023-02-21, 19:16
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Ja de är väll samma person?

Nej, det finns en lite yngre på instagram med samma namn som presenterar sig som bl.a. rallyförare. Verkar bo på landet.
Citera
2023-02-21, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spelaringenroll1
Den här sortens folk(öfre) och blattar(parasiter) är inte långt från varandra, bägge arter väljer cash över människor vilken dag som helst.

Ingen skam i kroppen, hon förblir stekt nu.
Citera
2023-02-21, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveavegen
Ingen skam i kroppen, hon förblir stekt nu.

Ja, jag tror det blir rätt obekvämt att gå ner till Ömalmshallen och handla räkor i framtiden
Senast redigerad av Herbert.Spencer 2023-02-21 kl. 19:30.
Citera
2023-02-21, 19:30
Medlem
Polis2010s avatar
Jag var också med Lidingö och Östermalmare för länge sedan. La dolce vita. Om du inte kunde leva (eller leverera) upp till deras förväntningar så tystnade telefonen väldigt snabbt. Mycket vänliga och ryggdunkande personer men de ska helst leka med likasinnade. Eftersom jag anser att många stora ekonomiska brott sker i skymundan så är detta naturligtvis djupt omoraliskt men samhällets toppar är hundrafalt värre. Media älskar att skriva om t.ex bankrånare men inte om skalbolagshärvor.
Citera
2023-02-21, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Ja, jag tror det blir rätt obekvämt att gå ner till Ömalmshallen och handla lite räkor i framtiden

Verkligen, kan bli rätt tufft och tufffa tider framöver.
Citera
2023-02-21, 19:42
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Ja de är väll samma person?

Hon i länken du refererar till är mycket riktigt den misdtänka svindlerskan.
Senast redigerad av Atamon 2023-02-21 kl. 20:35.
Citera
2023-02-21, 19:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herbert.Spencer
Ja, jag tror det blir rätt obekvämt att gå ner till Ömalmshallen och handla räkor i framtiden

Men bryr sig verkligen folk på öfvre om var pengarna kommer ifrån då?
Citera
2023-02-21, 19:53
Medlem
Korkade människor som skänker pengar till "välgörenhet" det finns alltid någon eller några skojare som skor sig på andras vilja att känna sig goda
Citera
2023-02-21, 20:01
Medlem
mingtians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
UNHCRs medarbetare har mellan 150.000 och 350.000 kr i månadslön från givarpengarna, det tycker jag är stöld i samma klass som den här damen, så korruptionen är överallt i dessa sammanhang.

Du har källor antar jag, för nu låter det som att alla som jobbar för UNHCR har de lönerna och det tvivlar jag starkt på.
Citera
2023-02-21, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PKsluddret
Korkade människor som skänker pengar till "välgörenhet" det finns alltid någon eller några skojare som skor sig på andras vilja att känna sig goda

Precis så!
Finns ett fåtal seriöst, men värst är ändå alla dessa galor på tv typ barncancergalan, unicef galan osv. skänker du 300 spänn är det seriöst typ 10 kronor som går till behövande. Resten är till styrelsens fickor, löner, bonusar osv. Absurt...
Citera
2023-02-21, 20:17
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagom66
Lär dig lägga in länkar till de du lägger ut. Efterblive
Lär dig citera rätt person, fyllo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto