2023-02-19, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
En person som raggar tonåringar är inte pedofil, och jag tror faktiskt att de flesta skiter i vilket. Det handlar bara om att stå emot bönderna med fackorna och högafflarna.
En 53-åring som är en gift man och som i fallet #193 som raggar på en 13-14-åring, är varken sunt eller normativt. Då får man vackert finna sig i att majoriteten av samhällets befolkning är starkt emot sådana tankar och handlingar, trots att det finns enstaka avvikare som du som inte verkar se det som något problem eller något felaktigt.
Citera
2023-02-19, 21:19
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Grattis Dumpen till den fina fångsten!

Jag har suttit tillbakalutad i soffan, knaprat på en chokladkaka med apelsinsmak, läst genom chattloggarna och kikat på gäddans Linkedinprofil. Han har ett bra jobb och har arbetat på samma företag sedan 90-talet så det kanske känns lite genant att titta sina kollegor i ögonen på måndag och märka att all respekt är borta nu när de vet att han är Västeråsgurkan.

Han har lång erfarenhet av datasäkerhet så man undrar ju hur han kan falla för Dumpens fiskare, men i likhet med andra gäddor tänker han väl endast med kuken.
Och jag ligger här med en påse punschpraliner efter väl utförd helgjour. Inte vilken kväll som helst heller, utan något som visade sig bli en alldeles oförglömlig gäddafton. Tänk hur många människor i vårt avlånga land men framför allt i den förnäma Västeråsgurkans närhet som verkligen känt sig lyckliga på djupet av denna uppfriskande nyhet. Tänk på alla kontaktskapande sms som skickats mellan arbetskamrater och före detta löst bekanta, skolkamrater så som lumparpolare, som inte hörts av på åratal men som äntligen får ett tillfälle att återuppta och stärka sin gemenskap genom att utbyta gamla minnen av denna mycket speciella gurka, en gurka som lika snart kommer att utgöra inspiration till nästa tillökning i Calippo-familjen - Hallon-Blåbär: https://www.bildtagg.se/bild/23neawiz47agzyey1rl3xz

"Har du hört nyheten?"
"Nä vadå?"
"Gurkan har varit ute efter småtjejer på nätet!"
"Det menar du inte?!"
"Jo för fan. Han är helt blå om kuken också."
"Åh fan. Ja, det var alltid nåt fel på den jäveln, det kände man på sig redan då."
"Javisst javisst. Och du på tal om kukar... ska vi köra en gammal hederlig korvfest nån helg?"
"Vadå du och jag?"
"Ja för fan, men vi bjuder dojjan också. Han delade ju nästan säng med den där jäveln. Du vet han hade ju underslafen och har berättat att det droppade sperma uppifrån Gurkan ibland."
"Ja men så var det ju! Sen var han väl sängvätare också? Och brukade väl smula flensost i Göranssons kängor?
"Ja ja, precis. Det blev ju aldrig karl av honom. Han gick ju bara efter barnen och djuren. Och avgasrören..."
"Ja jävlar, vilken jävla pannbiff!"

Tänk på all denna samlade, och som ur ett vakuum sprungna, genuina skadeglädje som får brista som knopparna på en nyponbuske till vårens första trandans. Tänka sig, att en i givakt stående blåbärskuk kan förlänga livet på så många människor. Det är helt obeskrivligt. Jag vet knappt vad jag ska säga. Man blir bara tårögd. Så vackert!

Tack Västeråsgurkan för din angenäma oförmåga att stå emot frestelser. Tack för att du låter världen njuta av allt det som är den värdelösa existensen Du. Om det blir lite tomt på julafton sen kan jag dock vara bussig och tipsa om en gammal kärlek: https://pbs.twimg.com/media/B5U0n4pIgAAcmZ6.jpg

För en oförglömlig söndag i gamla Aros med omnejd, Skål allihopa!

P.s. Och du DieselApan, det här skulle du kanske kunna göra något riktigt fint av: https://www.bildtagg.se/bild/wc3av0dsrooz75pcmyrrwg9
Senast redigerad av Lysturken 2023-02-19 kl. 22:02.
Citera
2023-02-19, 22:20
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
En 53-åring som är en gift man och som i fallet #193 som raggar på en 13-14-åring, är varken sunt eller normativt. Då får man vackert finna sig i att majoriteten av samhällets befolkning är starkt emot sådana tankar och handlingar, trots att det finns enstaka avvikare som du som inte verkar se det som något problem eller något felaktigt.
Jag kan köpa att han får problem med sin fru. Det är fullt förståeligt, men jag tror att dumplingarna gör ett misstag om de tror att övriga samhället hatar män som vill ligga med 14-åringar lika mycket som de gör. Bortsett från bönder och feminister så tror jag aldrig att jag har hört någon uttala sig hatiskt mot den typen av män.
Citera
2023-02-19, 22:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Tycker synd om frun och alla barn han drabbat, både egna och andras.
Tyvärr våndas han inte över dem i första rummet utan över hur han ska kunna rädda sig själv.

Dock så reagerade jag på detta meddelande.
"Vi kanske kan smyga in dig på nåt sätt om vi börjar träffas". Menar han att hans fru ska vara med och vem/vilka är "vi"?
Senast redigerad av Sara98 2023-02-19 kl. 22:44.
Citera
2023-02-19, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag kan köpa att han får problem med sin fru. Det är fullt förståeligt, men jag tror att dumplingarna gör ett misstag om de tror att övriga samhället hatar män som vill ligga med 14-åringar lika mycket som de gör. Bortsett från bönder och feminister så tror jag aldrig att jag har hört någon uttala sig hatiskt mot den typen av män.
Känner ytterst få bönder, om några och inga av de du kallar feminister men väldigt få av mina vänner, arbetskamrater eller de jag studerat med tittar ens på fjortisar. Inte ens när vi var typ 18. Jag tror du är en gubbsjuk gäddling ute i periferin som inte kan mentalisera andras upplevelse av världen.

Gäddan får problem med sin fru, ja helt självförvållade sådana, inte bara äcklig, en ärkeåsna också.
Citera
2023-02-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Dock så reagerade jag på detta meddelande.
"Vi kanske kan smyga in dig på nåt sätt om vi börjar träffas". Menar han att hans fru ska vara med och vem/vilka är "vi"?

Jag tror att du läser in för mycket i ordet "vi" i det här fallet. Han avser nog att smyga in flickan i huset när frun är borta.
Det känns förmodligen bättre för honom att i så fall tala om vi än enbart jag. Det är inte han som smyger in henne utan de gör det tillsammans.

Han mår själsligen lite bättre av att uttrycka sig på det sättet är min tanke. Det är inte bara han som är skyldig försöker han intala sig själv genom att använda "vi".
Citera
2023-02-19, 23:53
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Dumpen surprise

https://imgur.com/a/7OIpfj4
Men sluta 🤣
Citera
2023-02-19, 23:54
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragonfly08
Dee handlar om 96 eller 97, minns ej exakt och orkar ej kolla upp, men iaf han med det stora skägget och ett unikt efternamn som slutar med ’slev’.

Den här Maria som man intervjuar är det synd om. Hon är allmänt svagbegåvad och har har låtit sig utnyttjas av Sara så att sajten ska få mer trafik. Man riktigt ser Sara mysa medan Maria berättar om sitt elände, riktigt ond människa den där Sara.
Den här Maria är den dumpenfru som svarar flitigt om sina upplevelser i den stora tråden.

Synd om Maria. Överviktig, svagbegåvad , timjobb, begränsat socialt umgänge och sedan luder-Sara som frossar i hennes sorg.

Du har fel. MALIN har inte varit inne i stora tråden och kommenterat. Du blandar ihop det.
Senast redigerad av cj035 2023-02-20 kl. 00:03. Anledning: Grammatikfel
Citera
2023-02-20, 01:25
Medlem
Lesslers avatar
Västeråsgurkan (#193) är synnerligen misstänksam, precis som Vasaloppsgäddan (#190). Ändå trillar han dit. Fascinerande psykologi.

Han skriver i chatten att ”de flesta” i diverse KIK-grupper utger sig för att vara unga för att sätta dit gubbar. Alltså kalkylerar han med en risk över 50 procent att han blir trollad (singla slant!). Senare nämner han att han har läst om att människor dyker upp till mötesplatser för att sätta dit folk. Han är till och med tveksam på grund av det olagliga i det hela. Samtidigt är han beredd att göra det just för att det är ”förbjudet”. Han vill plocka den förbjudna frukten, fastän han vet att det är fel, ”känns fel”. Han bryter mot sin egen moral, så att säga.

På någon vänster låter Västeråsgurkan övertyga sig själv om att just denna ”dejt” blir på riktigt - han ska verkligen träffa en 13-åring. Så många varningsklockor han själv ringer i, men ändå är det tydligen värt risken trots allt och till slut.

Även intressant hur mån han säger sig vara om flickan han tror sig prata med, vill inte att hon ska må dåligt, vill inte att hon ska ha sex som självskadebeteende, frågar henne uttryckligen om hon verkligen vill etc. De ingående frågorna om vad hon gillar och kan tänka sig m.m., ballebilden, infon att han fantiserar om henne och blir hård av tanken på henne o.s.v. gör att han inte verkar vara särdeles ärlig gentemot sig själv beträffande denna påstådda omsorg om hennes väl och ve: Han tillstår att det inte är så lämpligt att texta vad han känner för och tänker om henne.

Västeråsgurkan söker någon som lyder honom och gör som den blir tillsagd. Det tycks mig som om han inte är främmande för (lättare) dom med ”13-åringen”. I chatten tecknas ändå en bild av en figur som vill ha kontroll på gränserna, som vinnlägger sig om att inte göra något den andre inte vill (”Sex i rumpan behöver man inte ha”). Jämför det med exempelvis praktiskt taget gränslöse Mr Slice (#187) med sin analt detaljerade rektumfixering. Samtidigt verkar Västeråsgurkan vara öppen för ganska så mycket, till exempel när han undrar om ”13-åringen” kan tänka sig att kissa för honom.

En av allt att döma socioekonomiskt välsituerad man (”Har också pool”) med fru, jobb, villa, vovve och Polestar, vars längtan att träffa någon ung för könsliga eskapader drev honom att ratta den där Polestaren hela vägen till mötesplatsen. Därmed visade han sig vara beredd att äventyra allt vad socialt liv heter, trots medvetenheten om den höga risken för att gå i fällan. Fascinerande psykologi, som sagt.
Senast redigerad av Lessler 2023-02-20 kl. 02:15.
Citera
2023-02-20, 02:26
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Och jag ligger här med en påse punschpraliner efter väl utförd helgjour. Inte vilken kväll som helst heller, utan något som visade sig bli en alldeles oförglömlig gäddafton. Tänk hur många människor i vårt avlånga land men framför allt i den förnäma Västeråsgurkans närhet som verkligen känt sig lyckliga på djupet av denna uppfriskande nyhet. Tänk på alla kontaktskapande sms som skickats mellan arbetskamrater och före detta löst bekanta, skolkamrater så som lumparpolare, som inte hörts av på åratal men som äntligen får ett tillfälle att återuppta och stärka sin gemenskap genom att utbyta gamla minnen av denna mycket speciella gurka, en gurka som lika snart kommer att utgöra inspiration till nästa tillökning i Calippo-familjen - Hallon-Blåbär: https://www.bildtagg.se/bild/23neawiz47agzyey1rl3xz

"Har du hört nyheten?"
"Nä vadå?"
"Gurkan har varit ute efter småtjejer på nätet!"
"Det menar du inte?!"
"Jo för fan. Han är helt blå om kuken också."
"Åh fan. Ja, det var alltid nåt fel på den jäveln, det kände man på sig redan då."
"Javisst javisst. Och du på tal om kukar... ska vi köra en gammal hederlig korvfest nån helg?"
"Vadå du och jag?"
"Ja för fan, men vi bjuder dojjan också. Han delade ju nästan säng med den där jäveln. Du vet han hade ju underslafen och har berättat att det droppade sperma uppifrån Gurkan ibland."
"Ja men så var det ju! Sen var han väl sängvätare också? Och brukade väl smula flensost i Göranssons kängor?
"Ja ja, precis. Det blev ju aldrig karl av honom. Han gick ju bara efter barnen och djuren. Och avgasrören..."
"Ja jävlar, vilken jävla pannbiff!"

Tänk på all denna samlade, och som ur ett vakuum sprungna, genuina skadeglädje som får brista som knopparna på en nyponbuske till vårens första trandans. Tänka sig, att en i givakt stående blåbärskuk kan förlänga livet på så många människor. Det är helt obeskrivligt. Jag vet knappt vad jag ska säga. Man blir bara tårögd. Så vackert!

Tack Västeråsgurkan för din angenäma oförmåga att stå emot frestelser. Tack för att du låter världen njuta av allt det som är den värdelösa existensen Du. Om det blir lite tomt på julafton sen kan jag dock vara bussig och tipsa om en gammal kärlek: https://pbs.twimg.com/media/B5U0n4pIgAAcmZ6.jpg

För en oförglömlig söndag i gamla Aros med omnejd, Skål allihopa!

P.s. Och du DieselApan, det här skulle du kanske kunna göra något riktigt fint av: https://www.bildtagg.se/bild/wc3av0dsrooz75pcmyrrwg9

Fan här har man helt missat att det finns ett gäddatråd. Kul att läsa din alster igen
Citera
2023-02-20, 03:28
Avslutad
Borde inte gäddorna ha fattat nu att risken är till 99% att de blir blåsta? Helt sjukt hur de bara fortsätter trilla in nya gäddor hela tiden. De måste väl ha hört talas om dumpen vid det här laget?
Citera
2023-02-20, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Borde inte gäddorna ha fattat nu att risken är till 99% att de blir blåsta? Helt sjukt hur de bara fortsätter trilla in nya gäddor hela tiden. De måste väl ha hört talas om dumpen vid det här laget?

Som jag skrivit tidigare i tråden, det har med deras sexuella tändningsmönster (drift) att göra. De kan inte styra över denna. Det är det som gör pedofiler så farliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in