2023-02-19, 21:18
Medlem
orrecrists avatar
Tova är så dum så klockorna tvär stannar. Alltså hon måste vara importerad ifrån en negerby med jordstampade golv utan elektricitet? Förstår dock det när det kommer till hennes korkek till man som själv var helt borta i farmen för något säsong sedan, dom matchar väl!! Kommer inte sakna henne för fem öre och hoppas på att glömma satan snabbt. Hu, kan inte ens ett sädesslag? Seriös? Blir fan upprörd på så jävla dumma människor. Sen att hon skrattar och försöker göra sig rolig på sin egen dumhet framför andra gör verkligen inte saken bättre.
2023-02-19, 21:21
Medlem
HVIT.s avatar
Tova: "Jak harr jått dena benkten, den jak ska avända föö att... föö att... föö att få kipsen på höcksta hylla hos Aschmeds skött och video"
2023-02-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
När bar hon på den?

I kvällen avsnitt. Tog den till Tinget för hon skulle ha hem sneda åbäket.
2023-02-19, 21:28
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
AK
Tova måste vara den i särklass mest korkade deltagaren ever. Undrar vad hennes IQ är?
Det kan jag skriva under på, Tova är den mest korkade deltagaren i Farmens historia!
2023-02-19, 21:28
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
När bar hon på den?
https://imgur.com/a/CzxT81a
Hon måste ha med sig beviset att hon har lärt sig nått
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-19 kl. 21:36.
2023-02-19, 21:31
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Det kan jag skriva under på, Tova är den mest korkade deltagaren i Farmens historia!

Tack Löfven och Reinfeldt! Det blir en vinst lite längre fram
2023-02-19, 21:40
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaelin
Tova förstår ju inte ens frågorna
Sedan ville hon få en förklaring på vad som menas med sädesslag
Där skulle Anna B tekniskt sätt kunna ha givit en ledtråd
- Du vet som havre, korn, vete, råg
- Aha!
Och efter det hade Tova ändå kunnat svara
- Jag vet inte! och garvat läppen av sig

Så det hon tar med sig är att hon lärt sig hamra och spika, det som man redan
skulle haft med sig in på Farmen, hon hade lika gärna kunnat gå en ABF kurs i spikning,
men har lärt sig ca 0 % Farmlivet

Inför språktester på Farmen åtm, det här borde i en bättre värd avskräcka tv4 från att försöka igen,
för det här var ingen bra PR men jag tror inte det.
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-19 kl. 22:29.
2023-02-19, 21:47
Medlem
TheRockss avatar
När Sebbe insåg att Tova skulle förlora, hans sura ansiktsuttryck är oslagbar. Sebbe ville väl bli av med Christoffer, då han är ett större hot.

Hoppas Tova rör om grytan och väljer Tora till storbonde. Kan ställa till det för vens, men då kommer Viktor smöra för Tora.

Det som visats inför nästa vecka kan bli intressant att se på när Artin kommer tillbaka till Farmen, Artin hamnar i blåsväder.
Senast redigerad av TheRocks 2023-02-19 kl. 21:50.
2023-02-19, 21:48
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
vem blir storbonde nu då? Viktor igen? Eddie blir det väl inte då efter eddies
snack med Tova.

om inte sebbe äter kakor vad har han då ätit för onyttigt för övervikt har han ju tydligt

fattar inte eddie, han är trevlig men vill tydligen inte vinna utan vill att viktor ska vinna?

Han sa väl att han inte ätit så mycket kakor som han gjorde där på säkert fyra år. Sen finns det ju annat man blir tjock av än kakor.

Jag får erkänna att jag är rätt lost när det kommer till farmen kollar bara sporadiskt när jag är på jobbet. Är viktor alltid så där som han var i dagens avsnitt? Känns rätt osympatisk, dock är han dessvärre väldigt snygg
2023-02-19, 21:56
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Nu har hon lärt sig ganska saker

HAHAHAHAHA
2023-02-19, 22:07
Medlem
Tova säger nu att det var läggmatch:

Citat:
När Tova sedan kom tillbaka till Farmen efter en tid på Torpet ville hon hem så mycket så att hon bad Christoffer, som blev vald till veckans förstakämpe, att han skulle välja henne som andrekämpe, för att hon ville åka hem så mycket.

– Då hade jag pratat med Viktor och Nebban och alla att jag inte orkar och att jag mår psykiskt dåligt. Jag mådde så dåligt. Jag tänker också idag och undrar varför de tvingade mig att vara kvar på Farmen, säger en känslosam Tova med tårar i ögonen, och fortsätter:

– Jag bad Christoffer att välja mig på kunskap, för att jag vill åka hem. Men han sa "nej jag kommer inte välja dig på kunskap, för du har pluggat jättemycket och då riskerar jag att åka hem".

Tova valde att vända sig till Eddie Gecer och Viktor Bergström, så att de kunde övertala Christoffer att välja henne, med löftet att hon skulle lägga sig i kampen. Efter lite påtryckning från Eddie och Viktor, valde Christoffer tillslut Tova och utmanade henne i kunskapskategorin.

Det stämmer nog att hon ville åka hem. Sade inte Viktor något om det i bråket med Sebbe att han hade hört Tova säga på torpet att hon skulle lägga sig?

Och skulle ju även förklara hur Eddie kan prata öppet inför Tova om att hon skall åka ut.
2023-02-19, 22:07
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
https://imgur.com/a/CzxT81a
Hon måste ha med sig beviset att hon har lärt sig nått
Tack du, det hade du inte behövt för min skull

Jag återgäldar detta opåkallade tilltag genom veckans "Annas sårbarhet för Victor"
där jag med oefterhärmlig precision fångat 4 nya olika stämningslägen som hela tiden växlar mellan
oskuldsfullhet & retsamhet
https://imgbox.com/SoPYlaS7
https://imgbox.com/Ufz3jJv6
https://imgbox.com/qRO236zV
https://imgbox.com/E6YieLWh

Det sägs att intelligentare personer har synfel (glasögonbärare & trä-bänkbärare?) så kanske är det vi som har fel om Tova trots allt?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-19 kl. 22:25.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in