Citat:
Ursprungligen postat av
nidhoogen
Det är dock bara dagar bort till årsdagen av invasionen och Ryssar har en fetish för högtider m.m, en hel del i denna tråd sitter redo med extra par blöjor för en eventuell storoffensiv..

Den har ju redan startat med fantastiska fiaskon där man förlorade 100 pansarfordon varav 30 tanks i första slaget.
Det går inget vidare för ryssens storoffensiv.
De har ju dessutom fått order från Putin att hela Donbass ska vara taget innan Mars. Det ser tajt ut! Håller du inte med om det?