Citat:
Ursprungligen postat av
Mary99
Bra då kanske du ska börja med att lyssna på hans tal eller läsa dem - det finns många på nätet.
Då ser du vad han faktiskt säger istället för att läsa in vad du inbillar dig att han säger.
Samma sak gäller även Biden och andra statschefer.
Utgå från vad de faktiskt säger och kolla sedan om de följer vad de säger.
Faktum är att Biden har gjort precis det han sade att han skulle göra nämligen att sabotera Nordstream.
Biden har också sagt att han ska bistå Ukraina så länge som det går. Dvs när de förlorar kommer USA att dra tillbaka vapenleveranserna.
Putin har också gjort precis det han sade att han skulle göra, demilitarisera Ukraina.
Jag har lyssnat på honom. Jag har även i mitt liv träffat riktigt skickliga bedragare. Jag ser kopplingen.
Han och Biden är inte samma personlighetstyp. Biden är mer analyserande.
Nu delar jag inte Bidens och demokraternas politik, men i frågan om Ukraina är jag till och med på samma sida som Pelosi. Sen gillade jag Trump också, som var ganska rolig på sitt sätt. Att han blev president var faktiskt ett resultat som berodde på en motreaktion på wokevänstern i USA bland vanligt folk.
Men eftersom jag varken gillar att leda eller bli ledd, kan jag bilda mig en egen uppfattning.
Men du kan väl fundera på det jag sagt och i vilken grad det faktiskt stämmer. Kanske har du blivit mer bildad.