2023-02-14, 20:43
Medlem
silbersky007s avatar
Jag hittar även att Meliha läst till sjuksköterska på Borås högskolan
Citera
2023-02-14, 20:50
Medlem
Någon som kan vara hygglig och sammanfatta? Förstår att MGM och BOx2 inte hade någon aktuell relation?
Citera
2023-02-14, 21:04
Medlem
Gonorres avatar
Dom har säkert haft kontakt över socialmedier där hon vänligt men bestämt har avböjt hans sexuella inviter en gång för mycket.
Citera
2023-02-14, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Jag hittar även att Meliha läst till sjuksköterska på Borås högskolan

Meliha läser sjuksköterske programmet på örebro universitet och inte Borås högskolan.
Citera
2023-02-14, 21:25
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Nu har jag inte riktigt följt det här fallet eller hunnit läsa tidigare i tråden men kan det vara nån stalker situation? Jag tänker på idaho-fallet och bryan som brutalt mördade 4 st varav en av dem han ev stalkat. Säger inte att denna kille är så pass men att besatthet kan göra en galen då man bygger upp en relation i huvet snarare än irl.
Låter ju som en "Lisa" med en nisch av "fatal attraction" filmen.. sjukt.
Lisan för själen var infiltratör från millenium gruppen eller hur var det ?
Citera
2023-02-14, 21:36
Medlem
Nägon som har videon i trappuppgången? Streamable länken fungerar ej..
Citera
2023-02-14, 21:52
Medlem
Jag har fått till mig utav bekanta till M att de var ihop men att hon gjorde slut och blev galen. Någon mer som fått detta till sig? Stackars familj , ber för snabb återhämtning för M och vila i frid till hennes fina mamma som kämpade för sitt barn in i det sista. 🤲🏻
Citera
2023-02-14, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontocoolt
Nägon som har videon i trappuppgången? Streamable länken fungerar ej..

Då ligger felet hos dig. Den fungerar här.
Citera
2023-02-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CubicFurball
Då ligger felet hos dig. Den fungerar här.

Står att den är arkiverad. Vilken länk använder du?
Citera
2023-02-14, 22:05
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guistha46
För det första så stod det att grannen flyttat till en familjemedlem och inte familjehem. Vad är liknelsen menar du mellan Turkiets jordbävning och ett mord i Baronbacken? Tror du förresten att turkarna knatade iväg och jobbade dagen därpå som vanligt efter jordbävningen, tror du att jobben fanns kvar i jordbävningsområdet, sicket cp du är.

Han är en driftkucku i andra trådar i FB så bry dig inte om honom.
Citera
2023-02-14, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shayshay
Jag har fått till mig utav bekanta till M att de var ihop men att hon gjorde slut och blev galen. Någon mer som fått detta till sig? Stackars familj , ber för snabb återhämtning för M och vila i frid till hennes fina mamma som kämpade för sitt barn in i det sista. 🤲🏻

Polisen/åklagaren har skrivit igår om att MGM och BO2 inte har varit i någon relation förutom att dom varit skolkamrater
Citera
2023-02-14, 22:15
Medlem
Ja, det är df jag blir osäker på vad som stämmer. I NA står det dock nu att bilden har klarnat. Tänker att det kanske framkommit ett mer rimligt motiv än att de kände till varandra. Oklart dock så vi får invänta FUP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in