2023-02-13, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Mysbyxor, foppatofflor, skinnjacka och huvtröja med huvan oppe. Vilken jävla loser. På hans YouTube-kanal så har han bl.a. följande i sin favorit-spellista:
Nightore-Ah Ah Ah Fuck Me [HD]
Onkel kånkel - Jag såg pappa suga tomten
Onkel Kånkel - Bögen överraskar röven

Tror att vi har en kandidat till att begå självmord här, poppar popcorn!
https://tehburningsoulz.tumblr.com (arkiv)
https://steamcommunity.com/profiles/76561198035546840 (arkiv) Samma profilbild som i kikchatten.
https://steamcommunity.com/profiles/76561198827162331 (arkiv) Ett annat steamkonto "MonsterDarkwings" som har samma profilbild som tumblrbloggen.

Han har två konton på instagram. Det ena heter tehmonster666 och det andra monsterbatwings.
Citera
2023-02-13, 18:33
Medlem
Hej ni alla som är så nogsamma med att skriva samma samma och samma om dumpen.

Ni som är hårt emot dumpen ni har ju haft en del tid att konferera och göra era analyser.
Ni borde ha något at presentera för oss.

Har ni skrivit några motioner eller frågor till riksdagsmännen, eller formulerat enkel fråga till regeringens tjänstemän?

Jag förstår att jag inte kan påskynda erat arbete eller ens ha en förhoppning om att det pågår men något litet vill jag se.

Berätta om när ni ska stänga dumpen och hur? Ni har konfererat i tusentals inlägg så låt oss veta hur erat arbete går.

Ni som utrycker så nogsamt att Dumpen är orättvis som inte tar lika många av varje sort, har ni dragit igång någon egen verksamhet för att ge balans?
Citera
2023-02-13, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tycker att du skall vara lite försiktig med vilka ord du använder. Du får gärna kalla honom för monster, men problemet för dig blir då att du inte har några ord kvar för personer som vill bajsa 3-åringar i munnen och liknande.
Det hela skulle underlättas av om du faktiskt kollade vad som publiceras på Dumpen. Ja samma Dumpen som du lägger all din vakna tid att kommentera.
Citera
2023-02-13, 18:52
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Det hela skulle underlättas av om du faktiskt kollade vad som publiceras på Dumpen. Ja samma Dumpen som du lägger all din vakna tid att kommentera.
Det är precis det jag har gjort den här gången. Den aktuelle gubben ville göra lite standardsaker med baaaarnet, och det mest perversa var nog ett halsknull. Tycker du själv att det kvalar in i samma liga som till exempel snuff, bajs, hundar, eller stympning?
Citera
2023-02-13, 18:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Hej ni alla som är så nogsamma med att skriva samma samma och samma om dumpen.

Ni som är hårt emot dumpen ni har ju haft en del tid att konferera och göra era analyser.
Ni borde ha något at presentera för oss.

Har ni skrivit några motioner eller frågor till riksdagsmännen, eller formulerat enkel fråga till regeringens tjänstemän?

Jag förstår att jag inte kan påskynda erat arbete eller ens ha en förhoppning om att det pågår men något litet vill jag se.

Berätta om när ni ska stänga dumpen och hur? Ni har konfererat i tusentals inlägg så låt oss veta hur erat arbete går.

Ni som utrycker så nogsamt att Dumpen är orättvis som inte tar lika många av varje sort, har ni dragit igång någon egen verksamhet för att ge balans?
Om man samtidigt tycker att det är fel att agera som Dumpen, kan man inte kompensera genom att göra samma. Dessutom om man tror det är olagligt eller i alla fall en gråzon, så gör man inte så. Kör igång själv vetja.
Citera
2023-02-13, 18:57
Medlem
MrPikes avatar
https://dumpen.se/2023/02/13/monster-batwings-napp-192-goteborg/

En rebus. . .
förnamn samma som en man född 1762 som var en Svensk ämbetsman och son till en kyrkoherde
med efternamn samma som en man som vann SM-guld i tresteg år 1904.
Citera
2023-02-13, 19:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
https://dumpen.se/2023/02/13/monster-batwings-napp-192-goteborg/

En rebus. . .
förnamn samma som en man född 1762 som var en Svensk ämbetsman och son till en kyrkoherde
med efternamn samma som en man som vann SM-guld i tresteg år 1904.
Tack för rebusen!

Undrar om förnamnet delas av Blom? Född den 27 oktober 1762 vid Stjärnholm i Södermanland, död den 6 maj 1826 i Stockholm, var en svensk ämbetsman och författare och akademiledamot. Blom var son till kyrkoherden i Över- och Ytterenhörna, prosten Jonas Blom och Anna Sofia Vigelstjerna.

I så fall bor han inte i Mölndal eller ljuger om sin ålder om jag inte missat något väsentligt.
Citera
2023-02-13, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Dumpen arbetar mot grooming och utnyttjande av unga, du kan starta din droguthängarsajt, du tror också att Dumpen knnar multum så där är din chans. Lycka till.

Vet du va?Det kanske jag faktiskt skulle ta och göra Och jag tror inte att dumpen tjänar multum, jag vet.
Citera
2023-02-13, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det är precis det jag har gjort den här gången. Den aktuelle gubben ville göra lite standardsaker med baaaarnet, och det mest perversa var nog ett halsknull. Tycker du själv att det kvalar in i samma liga som till exempel snuff, bajs, hundar, eller stympning?
Du ljuger som vanligt, annars hade du vetat vad monster kommer ifrån.
Citera
2023-02-13, 19:20
Avstängd
Gädda 192.
Förnamn: Samma som Tornéus som är friidrottare.
Efternamn: Samma som Maud Olofsson fast ta bort M i Maud och lägg till ett R.
Citera
2023-02-13, 19:49
Avslutad
Tack för rebus#192. Fortfarande ingen rebus på gädda 191?
Citera
2023-02-13, 20:15
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Gädda 192.
Förnamn: Samma som Tornéus som är friidrottare.
Efternamn: Samma som Maud Olofsson fast ta bort M i Maud och lägg till ett R.

Tack för rebus, hittade miffot på FB oxå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in