2023-02-11, 14:12
Medlem
Hur är Fitness24Seven i Hässelby. Jag tänkte använda de som ett extra gym då jag befinner mig i närheten vissa dagar.
Jag har aldrig tränat på Fitness24Seven tidigare och har lite fördomar mot stället och då kan jag tänka mig att gymmet i Hässelby är lite stökigt.
Citera
2023-02-11, 15:58
Medlem
24/7 fitness Hässelby fungerar utmärkt som utfyllnadsgym för att få in dagens pass men räkna inte med att det finns något gymetik, men det spelar nog mindre roll om du bara gästar någon gång då och då.

MVH
Citera
2023-02-11, 18:32
Medlem
AngieDs avatar
Vem tränar mitt i natten i en förort som Hässelby Gård? Kan förstå det fungerar i stan men ute i Hässelby känns det mer som att det är bra ställe bedriva droghandel nattetid? Är gymmen som håller öppet dygnet runt i förorter ett ställe för kriminella att tvätta pengar ifrån kriminell verksamhet?
Citera
2023-02-11, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngieD
Vem tränar mitt i natten i en förort som Hässelby Gård? Kan förstå det fungerar i stan men ute i Hässelby känns det mer som att det är bra ställe bedriva droghandel nattetid? Är gymmen som håller öppet dygnet runt i förorter ett ställe för kriminella att tvätta pengar ifrån kriminell verksamhet?
Jag har inte sagt att jag ska träna nattetid men om du undrar så gäller det eftermiddagen.
Citera
2023-02-11, 21:05
Medlem
Raytheons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Jag har inte sagt att jag ska träna nattetid men om du undrar så gäller det eftermiddagen.

Det var nog en allmän fundering då de har öppet på natten.

Med tanke på hur jävligt Hässelby Gård är så lär det inte vara trevligt på gymmet på varken dagen eller natten.
Citera
2023-02-12, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raytheon
Det var nog en allmän fundering då de har öppet på natten.

Med tanke på hur jävligt Hässelby Gård är så lär det inte vara trevligt på gymmet på varken dagen eller natten.

De är ganska dött på dagen och på natten och dom som är där gör sin grej bara. Du borde förmodligen träna mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in