2023-02-12, 01:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GlasCola
Det var inget jag reflekterade över när jag började skriva i tråden. Jag kände bara att jag ville besvara några utan att ens tänka på saken. Likaså den som jobbar för pizzerian började skriva i tråden utan att berätta att han jobbar där.

Fast du snackar skit. Du har skrivit:

"Har du sett TikTok videorna? Deras pappa avled nyligen i cancer".

Du skriver "deras". Du lekar alltså utomstående.

Inmålad i ett hörn igen.

Fattar ni inte hur låg trovärdighet ni har när ni håller på så här? Du är inte smart.
2023-02-12, 01:46
Avstängd
Citat:
Leker hörselskadad? Man hörde ju inget vad du sa. Jag hade på högsta volym men lyckades ändå inte tolka något. Kanske svårt att övertala dig?

Jag har lagt upp samtal tidigare på TikTok men blev ombedd att ta ner det. Jag fick inte ens spela upp samtalen för hyresvärden. Orsaken att jag ville spela upp för hyresvärden var för att brottsofferjouren sa att brorsan kunde bli ersättningsskyldig för skadorna på dörren.

Till skillnad från pizzerian tar jag mina anmälningar seriöst. Jag spelar inte upp bevismaterial för vem som helst i dagsläget. Får jag inte ens visa hyresvärden, varför visa för dig? Synd att du missade när det låg uppe förut på TikTok.

På länken jag lade upp får man lägga upp det!

Men visst lägg inte upp då. Men då får ni vara beredda på att folk inte tror er heller.

Kanske skulle komma med denna historien när ni fick lägga upp bevisen och inte innan?

Ni lägger inte upp några bevis och ni försöker trolla bort många kort.
Senast redigerad av 400Ben 2023-02-12 kl. 01:49.
2023-02-12, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Fast du snackar skit. Du har skrivit:

"Har du sett TikTok videorna? Deras pappa avled nyligen i cancer".

Du skriver "deras". Du lekar alltså utomstående.

Inmålad i ett hörn igen.

Fattar ni inte hur låg trovärdighet ni har när ni håller på så här? Du är inte smart.

Om du har förlorat en anhörig och bara nån månad senare blir utsatt för olaga hot, inbrottsförsök och förtal avliden, då är jag säker på att även du inte kan tänka klart eller reflektera över vad man säger, så även i skrift. Den biten tar jag på mig och ber om ursäkt för. Du hakar egentligen bara upp dig på en smådetalj där.

Om du bara visste allt som finns mot pizzerian…
2023-02-12, 01:55
Medlem
Citat:
På länken jag lade upp får man lägga upp det!

Men visst lägg inte upp då. Men då får ni vara beredda på att folk inte tror er heller.

Kanske skulle komma med denna historien när ni fick lägga upp bevisen och inte innan?

Ni lägger inte upp några bevis och ni försöker trolla bort många kort.

Länken såg jag inte att du hade skrivit ens. Bara där märker du hur tagen man är av situationen.

Jag märker att du blir alltmer partisk och hur du dessutom fick tag i mitt nummer säger ju att du på något sätt har samhörighet med pizzerian?

Jag lägger gärna upp via länken. Jag avvaktar dock tills du besökt pizzerian. Vill ju höra vad de har att komma med 😂
2023-02-12, 01:56
Avstängd
Citat:
Om du har förlorat en anhörig och bara nån månad senare blir utsatt för olaga hot, inbrottsförsök och förtal avliden, då är jag säker på att även du inte kan tänka klart eller reflektera över vad man säger, så även i skrift. Den biten tar jag på mig och ber om ursäkt för. Du hakar egentligen bara upp dig på en smådetalj där.

Om du bara visste allt som finns mot pizzerian…

Kan det vara så att du också inte tänkte klart när ni var missnöjda på pizzerian och klagade? För det fattas en pusselbit i er historia. Den är inte rimlig eller logisk.
2023-02-12, 01:57
Medlem
Citat:
Det är så jävla ironiskt att du skriver så här för att i nästa svar skriva att du inte vill dela mig dej av era bevis.

Sitter de på bra grejer imorgon ligger ni inte bra till.

Nu vet jag att du trollar. Jag frågade om du var intresserad. Inte att jag skulle dela med mig. Du är inte så smart som du tror.
2023-02-12, 01:58
Medlem
Citat:
Kan det vara så att du också inte tänkte klart när ni var missnöjda på pizzerian och klagade? För det fattas en pusselbit i er historia. Den är inte rimlig eller logisk.

Trollar du eller undrar du på riktigt? Jesus Christ…
2023-02-12, 01:59
Avstängd
Citat:
Länken såg jag inte att du hade skrivit ens. Bara där märker du hur tagen man är av situationen.

Jag märker att du blir alltmer partisk och hur du dessutom fick tag i mitt nummer säger ju att du på något sätt har samhörighet med pizzerian?

Jag lägger gärna upp via länken. Jag avvaktar dock tills du besökt pizzerian. Vill ju höra vad de har att komma med 😂

Jag har inget samröre med pizzerian mer än att jag började beställa därifrån när Tre Lyktor började bli för dyrt. Ditt nummer finns på eniro och du har outsts i tråden av en användare. Så det var inte svårt.

Ja om de har bra bevis så får du lägga upp
Senast redigerad av 400Ben 2023-02-12 kl. 02:03.
2023-02-12, 02:02
Avstängd
Citat:
Nu vet jag att du trollar. Jag frågade om du var intresserad. Inte att jag skulle dela med mig. Du är inte så smart som du tror.

Varför fråga om nån är intresserad när ni ändå inte delar? Då är det ju en ickefråga.

Citat:
Trollar du eller undrar du på riktigt? Jesus Christ…

Jag undrar på riktigt. För mycket med er är märkligt.
2023-02-12, 02:08
Medlem
Citat:
Jag undrar på riktigt. För mycket med er är märkligt.

Mycket med pizzerian är märkligt.
2023-02-12, 02:08
Medlem
acitflexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnjohna
Du är välkommen.. du kommer inte bli besviken de kan jag lova dig.. vill du komma tidigare eller senare så kommer de gå bra
Kommer vara där hela dagen imorn....

Men du jobbade inte på pizzerian sa du ju? Har du inget annat arbete att gå till eller varför hänger du på en pizzeria hela dagen?
2023-02-12, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acitflex
Men du jobbade inte på pizzerian sa du ju? Har du inget annat arbete att gå till eller varför hänger du på en pizzeria hela dagen?

Bra fråga. Han ändrar sig konstant, ändå är det jag och brorsan som tappar trovärdighet? Det finns mycket mot pizzerian som inte nämnts vare sig på FB eller TikTok

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in