2023-02-09, 22:41
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
Kan ingen fimpa den där jävla dåren
Han kommer aldrig att förändras. Han har ingen respekt för andras liv. Denna återfallsförbrytare måste få ett rejält straff nån gång. helst för evigt
Citera
2023-02-09, 22:47
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Han kommer aldrig att förändras. Han har ingen respekt för andras liv. Denna återfallsförbrytare måste få ett rejält straff nån gång. helst för evigt

Håller helt med dig. Men det flata rättssystemet vi har ser alltid till förbrytarens bästa. Jag blir tokig på det. Jag tittade på efterlyst ikväll och blir mörkrädd när jag hör experternas åsikter.
Sätt åt dom kriminella rejält. Dom ska inte vara ute i samhället när dom gör så mycket skada. Vanliga medborgare ska skyddas.
Citera
2023-02-09, 22:50
Medlem
Lås in och kasta nyckeln för i helvete
Citera
2023-02-09, 22:55
Medlem
Citat:
Kan ingen fimpa den där jävla dåren

Chansen fanns ju vid den stora krocken då han bl a bröt benet men man gav honom vård istället
Citera
2023-02-09, 22:59
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Håller helt med dig. Men det flata rättssystemet vi har ser alltid till förbrytarens bästa. Jag blir tokig på det. Jag tittade på efterlyst ikväll och blir mörkrädd när jag hör experternas åsikter.
Sätt åt dom kriminella rejält. Dom ska inte vara ute i samhället när dom gör så mycket skada. Vanliga medborgare ska skyddas.
Minns att han blev intervjuad av någon journalist när han satt på kåken efter dödskraschen, han skulle aldriiiig mer stjäla en bil eller begå nått brott när han kom ut igen. Det trodde man ju naturligtvis inte på men att han skulle börja igen så snart efter att han blivit utsläppt är ju vidrigt.
Undrar hur kvinnan som förlorade sin man och pappa till deras barn känner att idioten är ute igen och börjar om på samma sätt och riskerar andras liv..

Rättsväsen och politiker tycker att dessa människor ska få en ny chans, och en ny chans och en ny chans i oändlighet. Det är inte konstigt att man börjar känna att Sverige är förlorat.
Citera
2023-02-09, 23:13
Medlem
Han lyfts upp utav media! Han är inte någon vansinnes förare, han är en krock torsk!

Har aldrig hört talas om att han har kommit undan utan varje gång man läser om horungen så har han krockat och åkt fast 😆
Citera
2023-02-09, 23:27
Medlem
dovAkins avatar
Kan dem inte preja honom ordentligt så han avlider i krocken? En person har redan mist livet hur många fler ska behöva göra det innan aset själv dör
Citera
2023-02-09, 23:42
Medlem
att denna man fått komma ut efter sitt straff är ett jävla under
Citera
2023-02-09, 23:44
Medlem
En retorisk fråga. Vad är skillnaden på att skjuta ihjäl en människa, och köra ihjäl en människa?

Denna idiot ska sitta på livstid.
Citera
2023-02-09, 23:50
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Det är ju bara i Sverige som en sån kriminell babbe kan gå lös. Om man inte fattar att han kommer att fortsätta härja runt behöver man ha en kebabstock i röven.
Citera
2023-02-10, 00:03
Medlem
madeinflens avatar
Instämmer med allas inlägg om hur sjuka lagar vi har som låter bottenskrapet vara annanstans än inlåst!
Sörjer vårt lands förfall mer än att bli förbannad sedan länge nu dock. Tröstlöst
Citera
2023-02-10, 00:04
Medlem
Tidsfråga innan han kör ihjäl någon ny…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här