2023-02-09, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vad var det där då? Alla Johan vildes filmer?

Bevis på att det går att ladda ner. Men min fråga var varför du bad om bevis när du nu tydligen själv kan ladda ner. Bara undrar.
Citera
2023-02-09, 22:10
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uman231
Var vill du ha den då?

https://wormhole.app/x468v#HAFteQ7tWtPo_DFEz9QqYg

https://delafil.se/3163dcf7420c71be/DprojektVildedistvilde_dl.mp4

Mer en POC

Okej ja? Men du har först blivit medlem, sen lyckats ladda ner filmer? Grattis tråden blomstrar av snillen. Eller har du helt kringgått att bli medlem/betalat?
Citera
2023-02-09, 22:13
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Okej ja? Men du har först blivit medlem, sen lyckats ladda ner filmer? Grattis tråden blomstrar av snillen. Eller har du helt kringgått att bli medlem/betalat?
Jag är inte medlem nej..

Men uppmärksamt av dig att du ser att inte tråden är full av stjärnor..
Senast redigerad av uman231 2023-02-09 kl. 22:15.
Citera
2023-02-09, 22:15
Medlem
Citat:

Hur har du gjort då?
Citera
2023-02-09, 22:18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Bevis på att det går att ladda ner. Men min fråga var varför du bad om bevis när du nu tydligen själv kan ladda ner. Bara undrar.

När jag bad om bevis hade jag ju inte fått någon länk ännu? Eller vad dillar du om? Jag har aldrig påstått att jag kan ladda ner ett skit
Citera
2023-02-09, 22:18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guten36
Hur har du gjort då?

Hitta filmerna på andra ställen givetvis
Citera
2023-02-09, 22:20
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Jag är inte medlem nej..

Men uppmärksamt av dig att du ser att inte tråden är full av stjärnor..

Är det som du säger är jag lite imponerad. Kan du kringgå SG & SB också så kan vi bli kompisar.
Citera
2023-02-09, 22:24
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Är det som du säger är jag lite imponerad. Kan du kringgå SG & SB också så kan vi bli kompisar.
SG, SB?
Citera
2023-02-09, 22:26
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
SG, SB?

Sinnergirls & scandalbeauty
Citera
2023-02-09, 22:30
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Sinnergirls & scandalbeauty
Inte testat nu men för ett par år sedan va de inga problem.. Den ena hade base64 "krypterade" filer vill jag minnas.. Den andra följde ett tydligt mönster som johanvilde gjorde tidigare.. Då va de absolut inga konstigheter..

De lär dock ändrat lite sedan dess gissar jag..

Jag kan kolla på saken men de kan vara någon vecka bort.. Har ganska mycket annat som står före i kö..
Senast redigerad av uman231 2023-02-09 kl. 23:00.
Citera
2023-02-10, 00:15
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Eftersom jag nu inte vet vad jag pratar om kan du få se en video på hur jag bara leker allan ballan..

https://anonfiles.com/pcR1V1W4y0/DprojektVildedistvilde_dl_mp4

Om du vill får du va med i min lek och kontra med när du leker allan...

400Ben är helt enkelt avundsjuk. Det finns dock en poäng i att man måste ha lite koll för att kunna fixa det där, det är ju ingenting som vem som helst gör bara sådär

Sen hur pass svårt det är är ju en annan femma. Det beror väl på hur pass insatt man är i källkod och pythonprogramering, och det är väl även där som saker och ting går isär

Folk behöver dock inte slänga ur sig ditten och datten för att du besitter den kunskapen att lyckas komma runt det

Hade varit kul att sätta sig in i det där. Men då behöver man ha koll på en del saker och hur det hela fungerar och det blir ju ett jätteprojekt i sig
Citera
2023-02-10, 09:41
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Inte testat nu men för ett par år sedan va de inga problem.. Den ena hade base64 "krypterade" filer vill jag minnas.. Den andra följde ett tydligt mönster som johanvilde gjorde tidigare.. Då va de absolut inga konstigheter..

De lär dock ändrat lite sedan dess gissar jag..

Jag kan kolla på saken men de kan vara någon vecka bort.. Har ganska mycket annat som står före i kö..

Nej jag var bara nyfiken till hur du ställde dig till det av ren nyfikenhet då jag hört att det är rätt avancerat, men jag beundrar sådana som är skickliga med datorer, själv är jag mer åt det praktiska hållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in