Citat:
Ursprungligen postat av
Omniscientpotent
De har också gått ut offentligt med att de inte gjorde det.
Förstår du hur korkat det är att hävda att det ena uttalandet är fakta men inte det andra?
Bisarrt.
Nej det förstår jag inte. Man går inte ut och säger att man ska spränga en gasledning och sedan när det händer så nekar man. Det begriper man väl att de i efterhand nekar för det passar sig. Det är precis deras stil. Jag kan givetvis inte var 100% säker på detta. Men att tro på vad Biden säger i efterhand är naivt. Att tro på vad USAs regering säger öht är naivt.
Det finns bara ett land som vinner på detta, och det är USA. Att tro att Ryssland skulle spränga sitt eget mångmiljard projekt är inte plausibelt.
Men till saken hör att ingen i denna tråd vet. I detta propaganda- och censur samhälle ska man inte lita på något media skriver. Läs mellan raderna. Ställ dig frågan, vad är det dom egentligen vill distrahera dig ifrån? Dom skriver alltid något av en orsak nu för tiden. Propagandistiska orsaker.
Well, jag har ju inga bevis men jag tror ändå att jag har rätt. Ingen har bevis. Så i den bemärkelsen så är hela tråden helt meningslös egentligen.
Det slank en groda ur munnen på Biden innan kriget helt enkelt. Sen blev det andra toner. Att lita på Amerikansk media är ungefär lika intelligent som att tro på att allt de skriver i Kina eller Nordkorea är korrekt information.
Det gäller även Sverige nu för tiden. Hela EU.
PS
Skrik nu för fan inte Rysstroll åt mig. Det vore oerhört löjligt.
Man är inte Rysstroll bara för att man försöker analysera vad olika parter i ett krig har för intressen.