Citat:
Ursprungligen postat av
RageQ
Det är kanske dags att diskutera det där med bilderna på svärmor. De hamnade uppenbarligen på datorn 2018 då han fortfarande var gift med exfrun. Om man läser konversationen mellan svärmor och honom så säger svärmor på hans skämtsamma vädjan att han inte vill ha dem: Det var Josse som la dom där. Alltså exfrun. De bilderna låg dessutom på en specifik mapp som hette "josefin"
Sen finns de återigen på Minnet tillsammans med det andra. Då tänker jag; De lär har legat kvar på det minnet hela tiden från att svärmors enhet tömdes, av josefin, in på deras gemensamma dator i deras gemensamma hem, i en mapp med hennes namn. Jag tycker det mer låter som att det där minnet är någon annan än hans
Varför du sitter där och flåsar som ett fetto i uppförsbacke medan du sida upp och sida ned försvarar en uppenbarligen skyldig pedofil låter jag folk själv lista ut. Men nej. Det är bortom solklart att det är
hans eget USB-minne. Vem, förutom han själv, skulle ha ett USB-minne med
hans nakna barn på? Och utöver det uteslutande människor som ALLA är i hans närhet. Bara knip. Det finns 0 % chans att det är någon annans USB och det finns 0 % chans att han inte blir dömd.
Han kommer att få 5-6 års fängelse.
Han kan
möjligen frias från brottet mot hans egna barn eftersom det kommer vara svårare att bevisa.

Men det är allt. Det finns 0 % risk för att han frias med den bevisning som finns.