Citat:
Ursprungligen postat av
Grand-canyon
Så det var via propaganda kanaler du hämtar dina verklighetsfrånvända fantasier.
Nåväl du är ju långt i från ensam.
Så hur många döda ryssar går det på en Ukrainare?
Det är svårt att hitta trovärdiga siffror på Ukrainas förluster då Ukraina inte lämnar ur det. Det går heller inte att lita på vad Ryssland anger för siffror över Ukrainas förluster för det är bara fantasier från neralkade fylltrattar. Tex påstår Ryssland att de har sprängt ett gäng bradleys som inte ens levererats, de har skjutit många fler ukrainska flygplan än vad som existerar i Ukraina och fler Himars än vad som levererats.
De nazistiska russofilerna här i tråden är också helt ur stånd att redovisa realistiska siffror utan ägnar sig åt önsketänkande och trams.
Då återstår det för mig att göra en kalkyl som verkar rimlig, i ekvationen väger jag in rysslands patalogiska ljugande, nassarnas vansinniga homerotiska fantasier, blattarnas judehat och stalinistkommunisternas nostalgiskaönskan om ett mäktigt Sovjet 2.0
.
På andra sidan i ekvationen sätter jag in mera sansad information och egna iakttagelser hur ryssland fungerar. Därefter drar jag min personliga slutsats som inte går ihop med din.
Nu vill jag veta varifrån du hämtar dina fakta som du baserar dina idéer som att det går bra för ryzzland?
Är det ryska kanaler, swebb-Tv, Proletären eller info-14?