2023-02-05, 12:42
Medlem
Sextiopluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Nästa steg är väl anonyma socialsekreterare. Det är redan skyddade burar med säkerhetsglas som skydd emellan och separata ingångar i samtalsrummet. på många offentliga inrättningar. Där klienter möter sin socialsekreterare eller sin arbetsmarknadssekreterare. Varför ska ens en socialsekreterare lämna ut sin identitet till någon som söker socialbidrag.

För att vi är idioter i det här landet. Allt har varit omvänt. Polisen skall ha nummer på sina hjälmar för identifiering. Banditer får straffrabatt- vadå rabatt! Nu är sossarna borta och saker kan ändras.

Nya justitieministern har förslag om väktare på socialkontor och åtalbart att trakassera tjänstemän.

https://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2023/02/regeringen-tar-krafttag-mot-desinformation/
Citera
2023-02-05, 12:43
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Nästa steg är väl anonyma socialsekreterare. Det är redan skyddade burar med säkerhetsglas som skydd emellan och separata ingångar i samtalsrummet. på många offentliga inrättningar. Där klienter möter sin socialsekreterare eller sin arbetsmarknadssekreterare. Varför ska ens en socialsekreterare lämna ut sin identitet till någon som söker socialbidrag.

Den öppenhetsprincip som Sverige har är inte längre kompatibel med mångkulturen som våra politiker har skapat.

Det kommer bli än mer anonymt, kallt och opersonligt. Och det kommer gälla alla.

Detta är integration som den faktiskt fungerar.
Citera
2023-02-05, 12:44
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpuff
Du skriver att vi trodde att de skulle bli svenskar! Vilka vi? blanda inte in mig i eran vanföreställningar. Jag kan inte förstå att man kan tro något sådant, är folk i Sverige så outbildade och saknar okunskap om dessa avarter. Finns dom som varnat för denna utvecklingen i många år men blivit anklagade av dom troende för både det ena och andra. Sent ska svensk föraktarna vakna.

Jag säger "vi", även om de flesta av oss inte varit inblandade alls i det mest djävulska landsförräderiet i Svensk historia. Det är dock vi som måste lösa det här, dvs vi som var emot landsförräderiet. Idioterna kommer vi aldrig få någon hjälp av.
Citera
2023-02-05, 12:46
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Stora invandrargrupper drivs av hat, propaganda, falska nyheter, klanledare, och detta gör att de hatar soc och polisen och t.o.m ambulanser. Det är så korkade människor och förklarar varför de aldrig kan fungera i det svenska samhället. Hur ska de kunna sköta ett jobb, när deras fokus är att man inte kan lita på någon så bäst är att ta alla pengar man kan från jobbet? De har via sina egna länder helt enkelt lärt sig att alla människor är falska och man ska inte lita på någon utom sin klanledare eller mamma. Vet faktiskt inte vad man ska göra med så konstiga människor. Kanske ska de inte bo här? För jag tänker iallafall inte bli som de, och inte mina barn heller.
Citera
2023-02-05, 12:48
Medlem
Mad monks avatar
När man tagit fan I båten får man ro han i land.
Citera
2023-02-05, 12:56
Medlem
Dr.Hfuhruhurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller

Det läggs upp filmklipp på socialsekreterare med deras personuppgifter synliga för alla. Hotfulla personer följer efter dem till hemmet med kommentarer om att de vet var deras barn går i förskola.

Min söndagsspaning är att socialtjänsten kommer digitaliseras och skötas av anonyma handläggare inom kort. Nästa steg är att AI kommer sköta det, där AI baserat på bank-id kan samköra register och snabbt komma till korrekta beslut, utan att behöva vara rädda för att få stryk eller riskera att ens barn kidnappas utanför skola eller på dagis. Tredje steget är att i bidragssökandes hem, manifesteras denna AI som ett deepfake-Mujaheddin-hologram som berättar vad som gäller.
Citera
2023-02-05, 13:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Hfuhruhurr
Min söndagsspaning är att socialtjänsten kommer digitaliseras och skötas av anonyma handläggare inom kort. Nästa steg är att AI kommer sköta det, där AI baserat på bank-id kan samköra register och snabbt komma till korrekta beslut, utan att behöva vara rädda för att få stryk eller riskera att ens barn kidnappas utanför skola eller på dagis. Tredje steget är att i bidragssökandes hem, manifesteras denna AI som ett deepfake-Mujaheddin-hologram som berättar vad som gäller.

Exat! Att AI sköter bidragansökningar kommer bli framtiden och socialkärringen sitter på distans. Idag jobbar läkare ifrån Australien åt Svensk sjukvård. Socialtanten kan sitta i Kiruna och sedan sköta allt via videolänk i Örebro.

Då slipper man problem med jäv förhållande som t.ex finns på Järvafälten, där kriminella klaner sitter och styr nämnderna och även kan påverka vem som skall få bidrag eller inte.
Citera
2023-02-05, 13:00
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Araber och somalier som har svensk medborgarskap är lika mycket svenskar som du i mina ögon. Hur ska du kasta ut dom? Kanske dom ska kasta ut dig istället.

Risken är ganska överhängande att svensken blir utrotad. Vi är i krig med islam och har egentligen alltid varit det sedan pedofilprofeten fick för sig att klippa och klistra ihop sin politiska ideologi och drev ut för att våldta, massmörda, skövla, tortera och utrota alla andra kulturer än den arabiska och ersätta alla språk med arabiska. Nu har saracenerna ställt in den trojanska hästen i vårt vardagsrum och som du menar - de är lika mycket svenskar som de som bott här i tusentals år, fast de ej ser sig själv som svenskar utan i sina hjärtan hatar svenskar och vill se dem döda. Jag ser logiken i ditt resonemang.

Dags för Korsriddarna att återuppstå, och de riktiga tempelriddarna. De ryggradslösa kräk som kallar sig Tempelherreorden eller Tempelriddarorden är bara en del av slödderiet.
Citera
2023-02-05, 13:06
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Risken är ganska överhängande att svensken blir utrotad. Vi är i krig med islam och har egentligen alltid varit det sedan pedofilprofeten fick för sig att klippa och klistra ihop sin politiska ideologi och drev ut för att våldta, massmörda, skövla, tortera och utrota alla andra kulturer än den arabiska och ersätta alla språk med arabiska. Nu har saracenerna ställt in den trojanska hästen i vårt vardagsrum och som du menar - de är lika mycket svenskar som de som bott här i tusentals år, fast de ej ser sig själv som svenskar utan i sina hjärtan hatar svenskar och vill se dem döda. Jag ser logiken i ditt resonemang.

Dags för Korsriddarna att återuppstå, och de riktiga tempelriddarna. De ryggradslösa kräk som kallar sig Tempelherreorden eller Tempelriddarorden är bara en del av slödderiet.

Du yrar. Det finns hjälp att få, diverse avhopparprogram, du kan hitta det på nätet.
Citera
2023-02-05, 13:12
Medlem
Dr.Hfuhruhurrs avatar
Citat:
Exat! Att AI sköter bidragansökningar kommer bli framtiden och socialkärringen sitter på distans. Idag jobbar läkare ifrån Australien åt Svensk sjukvård. Socialtanten kan sitta i Kiruna och sedan sköta allt via videolänk i Örebro.

Hon behöver ju inte ens sitta på distans. Idag är ju realtids-deepfake helt möjligt (https://www.youtube.com/watch?v=Jr8yEgu7sHU) där man kan byta ut såväl utseende som röst och språk (https://youtu.be/M_oUcVxKtqg?t=39). Jag håller på att socialtanten får Mujaheddin-utseende och lämplig röst och språk allt efter den sökandes behov. Det kan dessutom stå ett 10-tal Mujaheddin-kollegor i bakgrunden så att den sökande känner sig väl bemött (typ: https://ichef.bbci.co.uk/news/976/cpsprodpb/A67C/production/_102002624_5.jpg).
Citera
2023-02-05, 13:33
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Varför måste ens ha möten real life? Jag tycker att min idée att man har socialtanter i Kiruna som fatta besluta i känsliga ärende. Bor man i samma stad eller i samma område, man måste fatta ett myndighetsbeslut i känsliga ärende, då blir det knepigt. Att man bli utsatt för påverkan.

Möte man kan ha via video.

Kanske är en bra tanke, du kopplas ihop med en helt utomstående person som du inte har en aning om vart denna bor eller heter mer än ett förnamn.
Absolut en bra ide som denna typ av företag borde ta tag i och genomföra.
Citera
2023-02-05, 13:33
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Du yrar. Det finns hjälp att få, diverse avhopparprogram, du kan hitta det på nätet.

Muslimers politiska hatideologi funkar fint i nordafrika. Inte ens muslimen gillar en muslim. De älskar att mörda varandra för sin tro. Numera är vi nere på ganska låga nivåer av kristna som mördas av muslimer för sin tro. Några tusen bara (6000 människor 2020) men 360 miljoner kristna är fortfarande levande och förföljda av muslimer och lever i tyranni och detta utanför europa.

Nu har vi importerat samma hatideologi hit, och du är troligtvis med på det hela eftersom du uttalar dig på detta sätt. Neutral är du ej. Du är alltså en del av förräderiet mot mänskligheten, för det är det vi pratar om. Du hatar vår frihet på samma vis som att du älskar tyranni.

Tvärtom, att kristna mördar muslimer brukar ge stora rubriker eftersom de kristna har Jesus som förebild, medan muslimen har en pedofil, massmördare, våldtäktsman, stråtröver, mångkriminell, och sinnessjuk plagiatör som förebild. Det anses således mer som en sensation. Märk väl- jag är liberal och ateist.

Du får ursäkta. Jag har bott fram och tillbaka i afrika under de senaste 30 åren i tjänsten och sett förändringen. I Sierra Leone fanns det tex 1980 0% muslimer, och idag är landet uppe på 75%. Det är en utveckling som vi svenskar måste räkna med och det gick fort åt helvete. Det räckte med ett besök av Moammar Khaddafi, mutor till presidenten som går ut med att Jesus inte är deras profet, och byggandet av en enorm Moské och en enrom påverkansplan från Saudi etc. Det som sällan nämns avseende det blodiga inbördeskriget är den religiösa aspekten där 50000 civila mördades och 200000 stympades och 250000 kvinnor våldtogs. Eftersom jag sett det besinningslösa hatet och våldet med mina egna ögon så blir det lite svårt att radera ut det eller tycka att Islam är msygubbarnas mysgrej. Islam är för mig helvetet.

Självklart kan man joina fienden och sätta igång tyranni och förtrycket och ge upp den frihet som vi kämpat för i årtusenden. Skära av blygdläpparna och klitoris på småflickor. Gifta oss med 6-åringar och följa den stora profetens spår och köra in kuken i barnet. Friheten att få vara den vi vill vara, frihet att säga och tycka vad vi vill, frihet att vara sexuellt avvikande från normen, friheten att få vara intellektuell osv skall vi säga upp genom ett trollslag och det värsta är att såna som du tycker att allt är hunky tory. Hittills har såna som du haft fel på varenda punkt, och det är inte svårt att misstänka att du kommer att få fel åter igen.

Sverige har gjort bra ifrån sig tills vi satte igång den hämningslösa importen av muslimer. Vi är det mest toleranta landet på jordklotet för HBTQ tex. Detta som kallas frihet är snart en saga all.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in