2023-02-04, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
mye telefoner. Den med teh er 92 sek med mye innhold. Mistenkelig i seg selv.

Tror han har surra seg inn i noe det føles uoverkommelig å finne veien ut av.
Citera
2023-02-04, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Les hva jeg skriver: HVIS det var moren som ringte opp TEH, underforstått at det kunne vært en annen, med nesten identisk stemme🧐

Hvem skulle dette ha vært da tenker du?
Citera
2023-02-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Apropos sønnen så klarer jeg bare ikke å glemme "badekarhistorien".

Uansett om sønnen faktisk ER involvert i denne eller ikke så er det noe med dette narrativet som stinker, den historien som er blitt presentert er ikke riktig, det er jeg i hvert fall sikker på, uten at jeg kan si hva som faktisk har skjedd her.

Det støttes.

Hvis TEH lot badekaret renne over så var det naturlig å rydde opp etter seg.

Og hvis han ikke ryddet opp etter seg så er det absurd at ikke AE gjorde det etter teateret.

Den historien er usann.
Citera
2023-02-04, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu

Det overlater jeg til politiet og andre å vurdere🧐
Citera
2023-02-04, 23:37
Medlem
Citat:
Enig. Her er det noen som presenterer en historie for å dekke over for noe annet som faktisk skjedde på det badet. Mulig et rabalder mellom far og sønn.

Det stemmer ikke for opplegget var planlagt lang tid i forveien
Citera
2023-02-04, 23:37
Medlem
Citat:
Les hva jeg skriver: HVIS det var moren som ringte opp TEH, underforstått at det kunne vært en annen, med nesten identisk stemme🧐
Tror du virkelig det? TH helt i front av den teknologiske utviklingen. Kom igjen a!
Citera
2023-02-04, 23:41
Medlem
Citat:
Det overlater jeg til politiet og andre å vurdere🧐

Skjønner. De har presentert samtalen med sønnen som siste sikre kjente livstegn. Regner med at det er underbygget av noe som har gjort at de har kommet til den slutningen.
Citera
2023-02-04, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det stemmer ikke for opplegget var planlagt lang tid i forveien

Hva mener du her? Hvilket opplegg?
Citera
2023-02-04, 23:44
Medlem
Citat:

Hva er gærnt med folka her inne? Dere er jo en gjeng ubrukelige konspiratører med teorier som er så søkte at det er utrolig.
Citera
2023-02-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
mye telefoner. Den med teh er 92 sek med mye innhold. Mistenkelig i seg selv.

Det ble visst ikke noe plass til hverken badekarhistorie, knust lampe, blodig skade eller uferdig opprydningsarbeid i den samtalen.

Men kanskje det ble tekstet om uhellet kvelden før, i SMS fra TEH. Likevel virker det ikke å ha vært tema mellom AE eller TH heller.
Det virker som hele badekarhistorien var ikke-eksisterende, inntil det ble tema i et avhør med TH som skulle forklare politiets funn.
Citera
2023-02-04, 23:45
Medlem
Hvis TH = skyldig, er dette mulig?

TH frakter AE i bil fra Sloraveien nedover gangveien litt før kl 8 og parkerer bilen. Hjelper kommer til fots litt før kl 9 og setter seg inn i bilen og kjører opp mot Sloraveien 4 og kjører videre og frakter AE til et skjulested.
Hjelper nr 2 kommer til huset i Sloraveien og ordner med bevegelser m.m. på AEs mobil.
Citera
2023-02-04, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvis TH = skyldig, er dette mulig?

TH frakter AE i bil fra Sloraveien nedover gangveien litt før kl 8 og parkerer bilen. Hjelper kommer til fots litt før kl 9 og setter seg inn i bilen og kjører opp mot Sloraveien 4 og kjører videre og frakter AE til et skjulested.
Hjelper nr 2 kommer til huset i Sloraveien og ordner med bevegelser m.m. på AEs mobil.
Har du tenkt på at hun ringte sønnen sin etter kl 9? Det er selvsagt ikke mulig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in