2023-02-02, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman365
Kan meddela att det INTE är mamman med det svårt sjuka barnet som bor i Köping som drabbats. Galet att hinta på en sån sak, det finns flertalet treåringar i hela landet som kan vara denna treåring

Pappan har ju själv skrivit ett öppet inlägg om det på sin Facebook? *ndre*s *rnold Bomh*an
Citera
2023-02-02, 14:52
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sneglia
Pappan har ju själv skrivit ett öppet inlägg om det på sin Facebook? *ndre*s *rnold Bomh*an
Nej, mamman till det barnet du menar, uppdaterade sin Instagram senast igår. Då med den lilla pojken på bild.

Så du verkar ha fel.

Edit: Jag hade fel. Mamman skriver att hennes pojke är död. Mamman körde alltså inte bilen, men hennes son är död.

Vem var det som körde bilen?
Senast redigerad av Eren-Jaeger 2023-02-02 kl. 15:02.
Citera
2023-02-02, 15:03
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Nej, mamman till det barnet du menar, uppdaterade sin Instagram senast igår. Då med den lilla pojken på bild.

Så du verkar ha fel.

Edit: Jag hade fel. Mamman skriver att hennes pojke är död. Mamman körde alltså inte bilen, men hennes son är död.

Är det tjejen med atrofin som är den omkomna? Vem körde?
Citera
2023-02-02, 15:07
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Är det tjejen med atrofin som är den omkomna? Vem körde?
En pojk, men ja.
Citera
2023-02-02, 15:11
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
En pojk, men ja.

M*ro? Eller en annan?

Jag är inte säker på om jag förstod fejsbooka rätt men det var tal om en död M*ro där som hade atrofi och sen bild på en tjej med ngn form av medfödd defekt också? Är det en och samma familj och syskon? Det låter tufft för dem…
Citera
2023-02-02, 15:16
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
M*ro? Eller en annan?

Jag är inte säker på om jag förstod fejsbooka rätt men det var tal om en död M*ro där som hade atrofi och sen bild på en tjej med ngn form av medfödd defekt också? Är det en och samma familj och syskon? Det låter tufft för dem…
Ja, Mi*ro är den son som har dött. Men ärligt talat så vet jag inte hur han har dött.

Framgår det någonstans att han dött i denna olycka?
Senast redigerad av Eren-Jaeger 2023-02-02 kl. 15:45.
Citera
2023-02-02, 16:29
Medlem
Citat:
Ja, Mi*ro är den son som har dött. Men ärligt talat så vet jag inte hur han har dött.

Så många treåringar i köping dör väl inte i bilolyckor?
Hans far skrev ju på facebook att Miro dog i bilolycka (ser ingen anledning maska namnet).

Känns ändå mindre sorgligt att det var ett barn med funktionsnedsättning som dog. Hade varit värre om det varit det andra barnet. Ja, så känner jag, jag är en hemsk människa jag vet.
Citera
2023-02-02, 18:35
Medlem
Eren-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Så många treåringar i köping dör väl inte i bilolyckor?
Hans far skrev ju på facebook att Miro dog i bilolycka (ser ingen anledning maska namnet).

Känns ändå mindre sorgligt att det var ett barn med funktionsnedsättning som dog. Hade varit värre om det varit det andra barnet. Ja, så känner jag, jag är en hemsk människa jag vet.
Har inte Facebook, så jag har inte sett vad hans pappa har skrivit.
Citera
2023-02-02, 18:51
Medlem
Citat:

Så du verkar ha fel.

Hur vet man att mamman inte körde bilen?
Citera
2023-02-02, 19:08
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Ingen aning. Vad var det för bil? Har det framkommit?
Citera
2023-02-02, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalman365
Kan meddela att det INTE är mamman med det svårt sjuka barnet som bor i Köping som drabbats. Galet att hinta på en sån sak, det finns flertalet treåringar i hela landet som kan vara denna treåring

Vet inte vem du menar men jag vet vem det handlar om, vi kanske menar olika personer för denna person som jag menar har lagt ut på sociala medier om det
Citera
2023-02-02, 19:15
Medlem
Citat:
Ingen aning. Vad var det för bil? Har det framkommit?
Kia ceed enligt vittne.
Och mamman äger en Kia ceed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in