2023-02-01, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vad är vitsen med att skicka 3 st till torpetkamp när man kan köra läggmatcher som Blondie gjorde i dagens avsnitt.

Bättre ifall storbonden kan skicka 2 st direkt till torpet.

Börjar gilla Viktor, han är en idiot men har en karaktär som många saknar, typ Nebil.
Väldigt konstigt att Christoffer inte fick ha ett enda skal kvar i glasburken medans Cias burk var full med skal !!
2023-02-01, 23:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Så vad säger alla som hatade på Blondie JR och var på skådisens sida?
Vad menar du?
Man tycker väl lika om Blondie JR som man gjorde innan, han tar mycket plats, är högljudd, gör massor med misstag, skyller allt på alla andra, tar inget ansvar, osv.
Eller anser du att bara för att han spred ett rykte om att skådisen skulle varit otrogen emot sin fru så blir Blondie JR förlåten för alla fel han gjort tidigare?

Jag tyckte ändå skådisen hanterade det bra, förstår att han blev arg, och förstår att han lämnade, även om jag tycker det var synd att han lämnade då han var en intressant karaktär på farmen.
2023-02-01, 23:34
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
Vad har Artiem gjort nu då? Kan han släppt ut Eddies kossor för att han är någon sorts djurvän?
Om du menar slutet där dem sitter och pratar och Eddie nämner att han är vegan, så tror jag det handlar om slakt, att dem vill slakta något djur för att få mat, och veganen är emot det.
2023-02-01, 23:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Tydligen är du och jag kvinnohatare enligt Bakarettan
Med tanke på hur hennes förmåga att bedöma farmen är (alltså helt bakofram) så borde vi ta det som en komplimang

Japp, The Bitch is back!,,, Fyfan för dessa äckliga kvinnor: https://imgur.com/a/wRYaCzl
Varför påverkar en kvinna som är med i ett program som farmen dig så mycket?
Du tar dig faktiskt tid att print screena bilder på henne, redigera dem och sen ladda upp dem här, och skriver om och om igen vad du tycker om henne.

Jag har också åsikter om folk jag ser på tv, kanske kan skriva en kommentar här för att diskutera, men sedan går jag vidare i mitt liv och slösar inte onödig tid på dem. Men du verkar lägga orimligt med tid och energi på en person du verkar ogilla extremt mycket? jag förstår inte varför...
2023-02-01, 23:40
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vad menar du?
Man tycker väl lika om Blondie JR som man gjorde innan, han tar mycket plats, är högljudd, gör massor med misstag, skyller allt på alla andra, tar inget ansvar, osv.
Eller anser du att bara för att han spred ett rykte om att skådisen skulle varit otrogen emot sin fru så blir Blondie JR förlåten för alla fel han gjort tidigare?

Jag tyckte ändå skådisen hanterade det bra, förstår att han blev arg, och förstår att han lämnade, även om jag tycker det var synd att han lämnade då han var en intressant karaktär på farmen.

Det var ju uppenbart ett rykte som var sant, därav blev ju Andreas reaktion lite fel. Men även till viss del rätt avslöjande faktiskt.
Sen kan man ju debattera vem det var som faktiskt spred ryktet 🤷🏼‍♀️
2023-02-01, 23:43
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Andreas påstår nu på Instagram att den SANNA anledningen bakom att han lämnade var att de satte djuren i första hand i alla lägen! Och så ”kärlek, alltid” på det… Han har sett kritiken som kommit under de senaste avsnitten och ljuger för att förflytta fokus från otrohet, lögner och mordhot, de verkliga anledningarna

Karin har uppmanat honom att rentvå hennes namn från anklagelserna, och det gör han inte, så det är svagt kan jag tycka.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2023-02-01 kl. 23:48.
2023-02-01, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Det måste vara rekordmånga som har lämnat (frivilligt) Farmen/Torpet i år.

Sen kan det nog bli intressant vad Viktor och Blondie jr kommer tycka om varandra, när de förr eller senare strålar samman.
Jag tror det kommer gå fint! De kompletterar varandra, Victor är lugn som en filbunke och hetsar inte upp sig i onödan, så Christoffer kan pladdra på bäst han vill utan att det bekommer Victor något!
2023-02-01, 23:56
Medlem
Hmm... Så nu säger Andreas att anledningen till att han lämnade var för att djuren inte sattes i första hand?
Kopierat från hans instagram:

"andreasgauffinactor För att reda ut de senaste dagarnas turbulens kring min medverkan i ”Farmen” och varför jag valde att lämna…

Våld och/eller hot om våld är aldrig okej.
De ord jag uttalade mot Christoffer är oacceptabla och yttrades i en prekär situation i affekt. Jag har personligen bett Christoffer om ursäkt för detta och vi har idag en god relation.

Det primära skälet till att jag lämnade programmet var att jag anser att man inte satte djuren i första hand, i alla lägen.

Detta i kombination med tre veckors näringsbrist som brutit ned mig mentalt, vilket visade sig på mitt temperament och mående, var anledningen till att jag valde att lämna.

Kärlek, alltid."
2023-02-02, 00:02
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fatalpapercut
Hmm... Så nu säger Andreas att anledningen till att han lämnade var för att djuren inte sattes i första hand?

"andreasgauffinactor För att reda ut de senaste dagarnas turbulens kring min medverkan i ”Farmen” och varför jag valde att lämna…

De ord jag uttalade mot Christoffer är oacceptabla och yttrades i en prekär situation i affekt. Jag har personligen bett Christoffer om ursäkt för detta och vi har idag en god relation.

Det primära skälet till att jag lämnade programmet var att jag anser att man inte satte djuren i första hand, i alla lägen.

Detta i kombination med tre veckors näringsbrist som brutit ned mig mentalt, vilket visade sig på mitt temperament och mående, var anledningen till att jag valde att lämna.

Kärlek, alltid."
Efterhandskonstruktion. Han följer programmet och letar andra anledningar att skylla på än sitt eget beteende.
2023-02-02, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Efterhandskonstruktion. Han följer programmet och letar andra anledningar att skylla på än sitt eget beteende.
Har han tagit bort sin facebook ?? Jag kan inte hitta den längre iaf! Sist jag kollade så hade han lagt upp en bild på 2 vinglas hemma i sitt vardagsrum.
2023-02-02, 00:19
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fatalpapercut

Kärlek, alltid."

Trots att alla vet att han ljuger så blir det ändå ett mycket konstigt argument med djuren. Kossorna hade inte kommit in när han lämnade. Fanns höns, en häst och ett föl och två kattungar?

Hönsen sprang fritt. Var det Det han reagerade på och därför åkte hem? Riktigt långsökt.

Nej, din fejkskådespelare, kom med en bättre anledning till varför du lämnade.
2023-02-02, 00:49
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Hon har gått ut med att B.F. är i början av juni. Hade hon blivit gravid inne på Farmen hade det hänt mitt i sommaren, med tanke på att Andreas lämnade tidigt. Så vitt jag vet är man gravid i ca 9 månader, inte 11.
Torpet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in