2023-02-01, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paytojump

Tack för det du delar med dig.
Så ex är bi och som det framkommer är han mer eller mindre nudist. Även han kanske är bi med tanke på vissa kompisvanor???? De kanske hade sk öppet förhållande vad gäller sex?????? eller rätt frigjorda iaf.
En del pekar också att den här kvinnan som nu anmält har lite udda vanor om det nu stämmer.
Hans sätt med kusinen är dock så klart till nackdel iaf filmningen.

Eftersom han har kunnade med datorer känns det konstigt om han skulle vara så oförsiktig.. Om exet vill sätta dit honom för att få ensam vårdnad kan det var gillrad fälla som hon nu fått hjälp av den här kvinnan med?? En del talar för det medans en del talar för att han kan vara skyldig.
Citera
2023-02-01, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
[/spoiler]

Tack för det du delar med dig.
Så ex är bi och som det framkommer är han mer eller mindre nudist. Även han kanske är bi med tanke på vissa kompisvanor???? De kanske hade sk öppet förhållande vad gäller sex?????? eller rätt frigjorda iaf.
En del pekar också att den här kvinnan som nu anmält har lite udda vanor om det nu stämmer.
Hans sätt med kusinen är dock så klart till nackdel iaf filmningen.

Eftersom han har kunnade med datorer känns det konstigt om han skulle vara så oförsiktig.. Om exet vill sätta dit honom för att få ensam vårdnad kan det var gillrad fälla som hon nu fått hjälp av den här kvinnan med?? En del talar för det medans en del talar för att han kan vara skyldig.

Jag vill inte kommentera något personligt från deras förhållande då jag faktiskt tycker om dom båda två. Får visa lite respekt för både dom och barnen.
Dom mår nog alla skit just nu. Oavsett om anklagelserna är sanna eller inte.
Citera
2023-02-01, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefu123
”Han gör verkligen allt för dom”? Vad exakt baserar du det på?
Du kan också med säkerhet dementera att han inte skulle ha tafsat på småtjejerna i stallet? Hur kan du göra det? Är du där 24/7? Lite längre ner skriver du ”men i de lugnaste vatten”.. ändå kan du dementera att han inte skulle ha tafsat? Märkligt.

Den misstänkte är en obehaglig människa, utan tvekan. Han pysslar med saker som vi normala dödliga tappar hakan av, och det är ganska känt att hans syn på kvinnor och sex är rätt skev. Sen om han är kapabel till att vara skyldig till det han misstänks för har jag ingen aning om, men jag tycker vi lämnar över det till polisen istället för att spekulera. Det är sorgligt att fokus riktas mot hon som anmälde, när det är han som är misstänkt. Men det är som vanligt i Sverige. Ingen känner en förövare. Fattar att det är svårt att ta in. Det är det nog för alla. Men att försköna hela hans väsen gör mig förbannad. Han har gjort rätt sjuka saker förut, han har bland annat blivit anmäld för att ha avlyssnat exfrun och hennes tjej via barnens iPads.

Det som är sorgligt är att hon är till 99% satt dit honom. Men feminister ser ju aldrig en kvinnas problem. "En kvinna ljuger inte" klassiskt mantra
Citera
2023-02-01, 17:08
Medlem
Andy Frains avatar
Efter att ha läst FUP så känns detta som en ’perfekt storm’ av gränslösa, svartsjuka och perverterade människor…

Att bada naken med sin kusin, prata om att runka ihop med kompisar till en bild av kusinen, djurporr mm mm…

Sjuka människor med mängder av problem…
Rent mjöl i påsen har han definitivt inte och hon är definitivt inte en kaninkockerska!
Citera
2023-02-01, 17:28
Medlem
Jag är gammal skolkamrat till honom och han har alltid varit vulgär och stökig. Han kan inte känna empati och en aning verklighetsfrånvänd när det gäller hans egna uppfattning om sig själv. Stämmer mycket väl in på antisocial personlighetsstörning där han har noll känsla för andra, bara så länge det är till hans vinning.
De senaste åren har både den ena och andra av mina singelkompisar frågat om jag vet vem han är för att de har träffats på Tinder. ALLA har sagt samma sak - att han inte kan föra en normal konversation utan han är endast utan efter snusk. När mina tjejkompisar har bett honom att sluta och sagt att de inte tänker skicka bild så fortsätter han att skicka på sig själv. Både naket, dickpics och selfies där han låter lite av kalsongerna synas och hans .....
Samtliga har blockat honom. Han har skitdåligt rykte.
För att inte tala om allt tjafs han ställer till med grannarna i området där han bor. Har bekanta som bor på Skillingenäs och när de träffat J på grillfester så orkar dom inte med honom!
Och stallet, gården är verkligen inte bättre än innan. Hela Nättraby pratar om J som flörtar inställsamt med hästtjejerna och det har pågått några år.
Citera
2023-02-01, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abcdefu123
Han har gjort rätt sjuka saker förut, han har bland annat blivit anmäld för att ha avlyssnat exfrun och hennes tjej via barnens iPads.

Det låter mest som ett påhitt av en psykotisk exfru. Anmäld, inte dömd, gissar jag?
Citera
2023-02-01, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Det låter mest som ett påhitt av en psykotisk exfru. Anmäld, inte dömd, gissar jag?

Precis som många andra här verkar veta saker ”med säkerhet”.
Citera
2023-02-01, 17:41
Medlem
Är det bara jag som tänker på filmen Nattryttarna?

Det är ju skrämmande när man läser om detta, vart har barnen varit under utredningen?
Citera
2023-02-01, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oiamant
Jag är gammal skolkamrat till honom och han har alltid varit vulgär och stökig. Han kan inte känna empati och en aning verklighetsfrånvänd när det gäller hans egna uppfattning om sig själv. Stämmer mycket väl in på antisocial personlighetsstörning där han har noll känsla för andra, bara så länge det är till hans vinning.
De senaste åren har både den ena och andra av mina singelkompisar frågat om jag vet vem han är för att de har träffats på Tinder. ALLA har sagt samma sak - att han inte kan föra en normal konversation utan han är endast utan efter snusk. När mina tjejkompisar har bett honom att sluta och sagt att de inte tänker skicka bild så fortsätter han att skicka på sig själv. Både naket, dickpics och selfies där han låter lite av kalsongerna synas och hans .....
Samtliga har blockat honom. Han har skitdåligt rykte.
För att inte tala om allt tjafs han ställer till med grannarna i området där han bor. Har bekanta som bor på Skillingenäs och när de träffat J på grillfester så orkar dom inte med honom!
Och stallet, gården är verkligen inte bättre än innan. Hela Nättraby pratar om J som flörtar inställsamt med hästtjejerna och det har pågått några år.

Några år 🤣🤣 han har ju inte ens ägt stället i några år.
Det verkar ju som att han köpte gården i början av September -21

Kan någon av tjejkompisarna kanske delge lite bilder från dom konversationerna så vi har lite att gotta oss i 🤗
Citera
2023-02-01, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperdawg
Några år 🤣🤣 han har ju inte ens ägt stället i några år.
Det verkar ju som att han köpte gården i början av September -21

Kan någon av tjejkompisarna kanske delge lite bilder från dom konversationerna så vi har lite att gotta oss i 🤗

Nu är det ju så att han i stort sätt bott granne med gården och hängt där en hel del innan han köpte. Hans påträngande beteende mot tjejer startade inte september -21 därav mitt val av ord - några
Citera
2023-02-01, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperdawg
Hur tänker du då? Finns ju inget som sägs här som skulle påverka tingsrättens beslut? 🤨

Jag menade att det är ju ingen mening att skriva något här på Flashback för att förbättra sitt rykte, varken för den misstänkte eller anmälaren.

Som jag tidigare nämnde så finns det likheter med filmen Nattryttarna där J*rry J*hn febrilt satt på Flashback och skrev i tråden om hans fall.

Det togs upp i hans rättegång och inte som en positiv punkt.
Citera
2023-02-01, 18:09
Medlem
Jag döööööööör.
Var tvungen att kolla upp den där tjej jouren lite.
Kolla vad ”ordföranden” till lika webmastern delar 🤣

Detta blir ju bara sjukare och sjukare 🤣

Hon vill alltså bli förnedrad, ha gangbangs osv, ”absolut inget fel i det” men så sitter man och predikar på en FB grupp man driver om hur sjukt det är

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0EH2Pk2hiCahBTAkayjdFFEb FQeBvzt4DnRrwX6CaRKcMu9rA2rnxwdE5Ca46DzzQl&id=4785 23172166269

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0VmH5JyQ23KGnzHnLJoEeico vEdSQtwyNFrCYSNXk7YQmCL1qNpamsW83ZY5PqCA4l&id=4785 23172166269
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in