2020-12-30, 19:07
Medlem
ostfrallan39s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrannenJr
Första gången på länge som jag höll på att få blå siffror idag, men icke! Hade varit fint att sälja av allt och gå in om en vecka igen med lägre GAV. Men ligger man lång så ligger man lång...!

Jag låg också + igår. Men vågar helt enkelt inte sälja i jakt på enkla tusenlappar om något stort skulle hända. Tror för starkt på detta bolag helt enkelt.
Citera
2021-01-03, 11:49
Medlem
Bolaget är enormt starkt fundamentalt nu. Ett lite godkännande från tyska läkemedrlsverket så får de nog iaf en 100% upp studs!
Citera
2021-01-03, 12:59
Medlem
GrannenJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaos
Bolaget är enormt starkt fundamentalt nu. Ett lite godkännande från tyska läkemedrlsverket så får de nog iaf en 100% upp studs!
Nja. Varför tror du att det skulle rusa 100% på något som förväntas bli godkänt, tror du inte det är inräknat lite grann i priset redan? Och allt positivt för detta bolag får ju kursen att gå ner har man ju sett sedan tidigare...
Citera
2021-01-03, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrannenJr
Nja. Varför tror du att det skulle rusa 100% på något som förväntas bli godkänt, tror du inte det är inräknat lite grann i priset redan? Och allt positivt för detta bolag får ju kursen att gå ner har man ju sett sedan tidigare...

Jag anser att fas1b är den absolut viktigaste milstolpen för bolaget och produkten bör inte vara något problem med minst 80% ökning på positvt resultat. VD besitter ju på x miljoner synthetiska aktier som kan ligga som stopkloss, nu kommer jag inte ihåg exakt vilken summa han har rätt att plocka ut en bonus på dessa, har för mig vid 2,*kr/aktien något för att det ska bli samma summa som han betalt in för dessa. Fas1a bör ha legat på 100% träff på lyckat resultat för det var toxisk studie med kroppseget protien vilket inte är värdehöjande enligt mig som investerare. Jag hade ju inte betalt mer än 1kr aktien efter positivt resultat iallafall. Sedan ligger patent och FDA runt hörnet nu är det väl x antal mänader innan besked angående FDA ansökan samt fas2.
Senast redigerad av Klaos 2021-01-03 kl. 14:58.
Citera
2021-01-03, 16:23
Medlem
Kirobas avatar
Citat:

Har Tyskland ett eget läkemedelsverk ? ? ?

Länka helst adressen Tyska är inget hinder.
Citera
2021-01-03, 16:24
Medlem
Kirobas avatar
Citat:
Jag anser att fas1b är den absolut viktigaste milstolpen för bolaget och produkten bör inte vara något problem med minst 80% ökning på positvt resultat. VD besitter ju på x miljoner synthetiska aktier som kan ligga som stopkloss, nu kommer jag inte ihåg exakt vilken summa han har rätt att plocka ut en bonus på dessa, har för mig vid 2,*kr/aktien något för att det ska bli samma summa som han betalt in för dessa. Fas1a bör ha legat på 100% träff på lyckat resultat för det var toxisk studie med kroppseget protien vilket inte är värdehöjande enligt mig som investerare. Jag hade ju inte betalt mer än 1kr aktien efter positivt resultat iallafall. Sedan ligger patent och FDA runt hörnet nu är det väl x antal mänader innan besked angående FDA ansökan samt fas2.

Fas I b ?
Citera
2021-01-03, 16:46
Medlem
Kirobas avatar
Ursäkta nu har jag gett mig ut på en sentida Don Quijote turne. (Igår synact, idag . .)
Hur kan ett bolag med visserligen 3 Fas 1 studier ha 212 miljoner aktier ?
Och enbart hos Ava över 4000 aktieägare ?

En ambitionerad
Biotech investerare
Citera
2021-01-15, 23:14
Medlem
GrannenJrs avatar
Starkt och bra avslut på 1.50:- idag! Kan vi ha en stabil botten här eller kommer vi rasa lite till veckan igen?
Citera
2023-01-31, 18:42
Medlem
Är det någon här som följer Guard och hur går det för dem?
Citera
2023-04-14, 09:50
Medlem
OJ ras med 88% nu på morgonen!! i Guard Therapeutics.
Läkemedelskandidaten RMC-035 som är i kliniska fas 2-studien är det den enda produkten dom jobbar med? någon som vet?
Citera
2023-04-14, 10:16
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke179
OJ ras med 88% nu på morgonen!! i Guard Therapeutics.
Läkemedelskandidaten RMC-035 som är i kliniska fas 2-studien är det den enda produkten dom jobbar med? någon som vet?

Ja se dessa förhoppningsbolag med sina fanatiska anhängare som drömmer om det stora klippet!
Som psykologiskt fenomen är de intressanta men ekonomiskt är det tragiskt.

Sedan sitter de där med orealiserade förluster och trycker in pengar i återkommande nyemissioner som enbart göder ledningens privatekonomier.
Citera
2023-04-14, 10:25
Medlem
Dr.Judensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbymasters
Fick denna tipsad av svärfar och satte mig då och läste på lite och bildade mig en uppfattning om företaget och vad de gör. I min mening är det en bra ide att köpa på sig under 1.5kr (vilket jag absolut har gjort) då den med störst sannolikhet kommer dra upp efter sommaren/corona. Köpte in mig rejält och ser fram emot en stigning på minst 80% innan året är slut.

Ni kan absolut citera mig på detta sen när ni har gjort en vinst på denna när hösten är slut.
Carpe diem och låt GT växa i portföljen.
Challenge accepted. Jag citerar dig. Det gick i dass alltihop.

Har du slagit ihjäl svärfar idag ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in