Citat:
Ursprungligen postat av
ChiCoLa
Hahaha jävlar vilken vals han dragit för sin tjej. Nu tappade man ju verkligen allt hopp för mänskligheten. Karin skulle nog inte ens ta i honom med tång. Märkligt att Cia gjorde det men hon är ett ungdjur så det är klart hon behöver få målstaken . Men helvete vad Andreas förstörde sitt eget liv ju. Han verkar numer bo ensam . Vet inte om sambon flyttat ut eller bara inte är skriven hos honom
Jag vet inte om jag skulle uttrycka det som du, men jag trodde inte heller att hon var intresserad av honom.(inte för att jag har höga tankar om Karin, utan för att han ser ut som en sjukdom och jag inte förstår hur nån överhuvudtaget kan vilja ta i honom)
Men, enligt statisten själv så har han låtit Karin avsluta efter att han har blivit attackerad av detta statistkuk-törstande kvinna. Medans den andra självutnämnda attackerande rovdjuret ska ha puttats bort på en gång djuret upptäcktes mitt i sitt brott.
Så enligt statisten själv så har det hänt mer med Karin än Cia.
Och visst får man ta den narcissistiska patologiska löngnarens ord med en nypa salt, men det känns väldigt märkligt att han skulle erkänna sånna saker för sin sambo om det inte har hänt nått als, han har bara vridit sanningen för att få sig själv att se ut som ett offer, skulle jag gissa på. Men att det har hänt nått mellan honom och Karin också tror jag till 100%