2023-01-31, 13:29
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Hahaha jävlar vilken vals han dragit för sin tjej. Nu tappade man ju verkligen allt hopp för mänskligheten. Karin skulle nog inte ens ta i honom med tång. Märkligt att Cia gjorde det men hon är ett ungdjur så det är klart hon behöver få målstaken . Men helvete vad Andreas förstörde sitt eget liv ju. Han verkar numer bo ensam . Vet inte om sambon flyttat ut eller bara inte är skriven hos honom
Jag vet inte om jag skulle uttrycka det som du, men jag trodde inte heller att hon var intresserad av honom.(inte för att jag har höga tankar om Karin, utan för att han ser ut som en sjukdom och jag inte förstår hur nån överhuvudtaget kan vilja ta i honom)
Men, enligt statisten själv så har han låtit Karin avsluta efter att han har blivit attackerad av detta statistkuk-törstande kvinna. Medans den andra självutnämnda attackerande rovdjuret ska ha puttats bort på en gång djuret upptäcktes mitt i sitt brott.
Så enligt statisten själv så har det hänt mer med Karin än Cia.
Och visst får man ta den narcissistiska patologiska löngnarens ord med en nypa salt, men det känns väldigt märkligt att han skulle erkänna sånna saker för sin sambo om det inte har hänt nått als, han har bara vridit sanningen för att få sig själv att se ut som ett offer, skulle jag gissa på. Men att det har hänt nått mellan honom och Karin också tror jag till 100%
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-31 kl. 13:50.
2023-01-31, 13:38
Medlem
ChiCoLas avatar
Hmm asså i vilket fall som helst , det är spännande att tom Victor framstår som sympatisk nu. Han var ju t.o.m. lite rolig som han håller på i torpet.
2023-01-31, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funktioner
Jag menade när hon tävlade mot nebban i de där vattenrännorna. Korvtävlingen ville hon ju torska
Jaha Men det såg oerhört taffligt ut, likaså vattenrännan!
2023-01-31, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Hmm asså i vilket fall som helst , det är spännande att tom Victor framstår som sympatisk nu. Han var ju t.o.m. lite rolig som han håller på i torpet.
Haha ja han framstår ju som en liten snäll oförarglig pojke som låter JC bestämma hur saker ska göras
2023-01-31, 14:47
Avslutad
Om dagens avsnitt.

2023-01-31, 14:49
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conam
Varför döper dom inte om programmet till dysfunktionella i kollektiv?

Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Gökboet.

Varför inte Big Brother? Liknar mest det nu. Det där med bondgårdsliv och odling och djurskötsel verkar helt ha kommit bort och det är bara intriger. Lika bra att låsa in dem och låta dem göra upp.

Tror jag slutar titta, för det är inte det jag hade förväntat mig av ett program som heter Farmen.
2023-01-31, 15:03
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Min gissning är att säsongen spelades in mellan 15 juni till 19 juli förra året.
Ny gissning:
16 juni - 15 augusti (+- 1 dag)
Det är 51 avsnitt var femte avsnitt är dubbeldag så det blir 61 dagar.. Finalen måste ha varit runt den 15de augusti +- 1 dag. Det är i alla fall det man landar på man man går efter J.Cs och Sebbes födelsedag samt midsommarafton.
2023-01-31, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Ny gissning:
16 juni - 15 augusti (+- 1 dag)
Det är 51 avsnitt var femte avsnitt är dubbeldag så det blir 61 dagar.. Finalen måste ha varit runt den 15de augusti +- 1 dag. Det är i alla fall det man landar på man man går efter J.Cs och Sebbes födelsedag samt midsommarafton.
Ofta nämns födelsedagen för någon deltagare eftersom denne fyller år under inspelningen. Så genom det och att slå upp deltagarens födelsedag kan man räkna ut inspelningsperioden om man räknar varje gång som det blir ny dag.
2023-01-31, 15:16
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ofta nämns födelsedagen för någon deltagare eftersom denne fyller år under inspelningen. Så genom det och att slå upp deltagarens födelsedag kan man räkna ut inspelningsperioden om man räknar varje gång som det blir ny dag.
Jo precis.
Men då vet vi att finalen var den 15 augusti (har för mig att det är vad den brukar vara också). Då är det bara att alla nyfikna jävlar börja kolla vilka som har postat på sina sociala medier innan dess så kan vi börja pirka av vilka som inte kom till finalen. Men glöm inte spoilertag innan ni avslöjar nått sånt
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-31 kl. 15:37.
2023-01-31, 15:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Den infon låg under spoiler, precis som reglerna för tråden förespråkar.
Måhända att användaren inte beskrev vad spoilern innehöll för information, men är man så förbannat förveten att man klickar ändå får man faktiskt skylla sig själv.
Någon jävla måtta får det väl ändå lov att vara!

Tycker du ja.
2023-01-31, 15:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Informationen låg helt rätt och riktigt under Spoilertagg - precis som sådana "framtida" saker ska göra! Sedan har sådana rykten alltid florerat under årens lopp och jag kan inte minnas att någon någonsin har haft rätt utan det är till 99% spekulationer helt enkelt.

Däremot så fanns det häromkvällen någon/några inlägg som definitivt SKULLE ha legat under Spoiler-tagg men INTE gjorde det alls!

Information om innehållet i taggen bör nog framgå om man har tänkt att outa vinnaren.
2023-01-31, 15:55
Medlem
BalderNords avatar
Vilka som åker ut innan finalen:
Senast redigerad av BalderNord 2023-01-31 kl. 16:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in