2023-01-27, 21:01
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekask
GM verkar vara en destruktiv och konfliktsökande individ?!
Hur fick han dom skadorna menar jag?
Citera
2023-01-27, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Hur fick han dom skadorna menar jag?

GM verkar vara en destruktiv och konfliktsökande individ? Kanske han pucklat på någon annan? Kanske han jobbar som hantverkare? Vad är det du försöker insinuera?
Senast redigerad av affekask 2023-01-27 kl. 21:05.
Citera
2023-01-27, 21:14
Medlem
Halte Haralds avatar
Är det benzo inblandat eller är gärningsmännen bara allmänt iq befriade och pundiga?
Citera
2023-01-27, 21:15
Medlem
Efter att man läst FUP en så blir jag väldigt förbannad över att inte folk gör något mer här...det är fan endast en person med lite civilkurage som går fram...men samla er snabbt och angrip fanskapet så hade kanske Ulf räddats. Stör mig som fan på det här jävla fegandet och tänket "så länge det inte händer mig något"

Skänker en tanke till Ulfs anhöriga, livet blir aldrig detsamma för dom.

Dessa jävla kräk borde ha stryk varje dag i resten av sitt liv inne på kåken, dödsstraff är alldeles för milt och snällt tycker jag. Dom ska lida för detta så länge dom lever istället.
Citera
2023-01-27, 21:17
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av affekask
GM verkar vara en destruktiv och konfliktsökande individ? Kanske han pucklat på någon annan? Kanske han jobbar som hantverkare? Vad är det du försöker insinuera?
Att Ulf kanske gjorde motstånd?

Asså vad är ditt problem?
Citera
2023-01-27, 21:20
Medlem
Citat:
På bilderna i förundersökningen så har Gm vissa skador på armbågar och hakan?
Konstigt.

De skadorna ådrog dårarna sig tidigare under dagen när dom gled omkring på elscooter och slog omkull.
Citera
2023-01-27, 21:23
Medlem
snooper123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klammeri
De skadorna ådrog dårarna sig tidigare under dagen när dom gled omkring på elscooter och slog omkull.
Sicka fyllon
Citera
2023-01-27, 21:28
Medlem
Vilka var det som dödade en funktionsnedsatt person för 400kr? Man måste vara riktigt jävla psyko när man gör sådant här.
Citera
2023-01-27, 21:53
Medlem
Ok, så Kim förvandlade Danne t elefantmannen vid äckliga Spånghagen. Med eller utan blobb-Hampus. Dessa båda försökte råna Willys på väg till city. Väl i city försökte de båda råna Uffe. Blobben sedvanligt en (passiv) jubelidiot, men Kim hämtade en kniv hos alkis-morsan tvärs över gatan. Hampus & Kim mördade snälle Uffe och flydde till alkis-lyan mittemot. Bravo, grabbar. Ni hade en totalt IQ-befriad helkväll.
Citera
2023-01-27, 22:10
Medlem
zhypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Vilka var det som dödade en funktionsnedsatt person för 400kr? Man måste vara riktigt jävla psyko när man gör sådant här.

Japp. Den gamla formeln håller än. Vansinnesdåd = Svenska pundare eller en helt vanlig invandrare.

MAO efter dådet så säger alla om det var en svensk; "Jamen det var ju Jonny, han har missbrukat sen han var 11 och hans pappa söp o slog honom att och hans bror dagligen." Om det var en invandrare låter det istället: "han va snällaste brorsan Walla jag svär hjälpte alltid alla hela tiden".
Citera
2023-01-27, 22:23
Medlem
Citat:
Att Ulf kanske gjorde motstånd?

Asså vad är ditt problem?

´
Är du på riktigt?

Vad är DITT problem????

Ulf var så fysiskt handikappad att han inte var kapabel att göra motstånd!!!!!!!!!!!!!!

Han blev attackerad av 2 (TVÅ) gärningsmän!

Vad är felet på dig????? Vad är det som du inte förstår?????
Citera
2023-01-27, 22:38
Medlem
Det är fan inte ofta jag reagerar med sån avsmak mot en person och det är väldigt sällan jag skriver något! Men efter att ha läst igenom förundersökning så önskar jag ärligt talat inget annat än döden åt mannen som kallblodigt dödar Ulf. Avrättning eller bokstavligt talat livstid är passande straff och jag kan utföra det själv!

Blattarna i förorten är fan stjärnor med heder och lite respekt jämfört med den här mördaren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in