Fick upp ögonen för denna tråd genom podden, igår kom sista avsnittet, som jag vill kommentera. Jag skriver inom spoiler för er som inte hunnit igenom alla avsnitt.
I polisförhör säger hon att hon aldrig varit i källaren men i samtalet med poddmakarna så säger hon "jag såg henne hängd".
Dessutom uppger nu systrarna att hon försökte ta ett lån i Katjas namn på +200k dagen efter Katja dog.
Jag hoppas innerligt att man öppnar upp förundersökningen igen.
Lyssnade precis på andra avsnittet av "Dirty Jane" (Naudio dox) och är väldigt nyfiken på vem idioten är.
Citat:
Flashbacktråden om Jane är full av märkliga och obehagliga vittnesmål från personer som varit i kontakt med henne. Det är berättelser om avancerade bedrägerier och psykisk misshandel i olika former. Katjas systrar som upptäckt tråden blir oroliga för hur relationen mellan Jane och Katja kommer att utvecklas. Efter en rad av obegripliga händelser får systrarna ett telefonsamtal som förändrar allt.
Länka gärna till tråden också. Den ska tydligen vara kvar. Jag har dock sökt och sökt utan resultat.
Tack för en bra podd!
Önskar att ni gjort fler avsnitt om Hennes tidigare år i "karriären " Hennes barn hon inte får träffa. Finns så sjukt mycket om denna kvinna.