Citat:
Ursprungligen postat av
psyninja
Det är ju precis det jag är - kritisk mot detta. Men vi lägger ner detta nu. Du är ganska obehaglig och tar onödig energi.
Jag har förstått att du är kritisk, det är inte det som har varit på tal. Jag undrar
varför du är kritisk och hur dina tankegångar har gått för att du skall landa i att du är kritiskt inställd.
Om det är så att du väljer att dela med dig av din åsikt, så förväntas du som en vuxen person även kunna förmedla orsaken till att du kommit till denna åsikt och insikt. Det är fundamentalt för det sociala samspelet, att människor som kritisterar eller stöttar något, har förmåga att verbalisera och konceptualisera sina tankegångar.
Att du känner obehag är för att du börjar inse den enormt bristande tankeprocess du har lagt vikt vid i hela ditt liv. Det är en jobbig process att behöva analysera sina egna brister och kunskapsluckor, men än dock så är det en viktig del i utvecklingsprocessen, för om du inte gör detta så stagnerar du automatiskt.
Så jag frågar då än en gång:
Vad är de specifika anledningarna till att "du är kritisk mot detta"?
Hur hade ett företag, vars varumärke och existens bygger på ärlighet och donationer från tittare, kunnat klara sig genom att falsifiera sina nyhetsartiklar?
Hur tänker du att det hade gått till? Skulle de anställt en skådespelare, som de sedan uppger arbetar på Pfizer (trots att han inte gör det), för att sedan tala utifrån ett manus som är inkriminerande?
Förstår du de rättsliga följderna av den här typen av beteende?
Inväntar ett utförligt svar av din tankeprocess med iver.