Citat:
Ursprungligen postat av
ABanderas68
Åh herregud vilket jävla tramsande.
Jag förstår inte varför ni Putin drinkare är så analt intresserade av Putins bevekelsegrunder för att invadera ett fredligt grannland och offra hundratusentals människors liv - för ingenting!
Det är ju lika efterblivet som att ivrigt engagera sig och dyka ner i den där Litauerns hjärna, han Nerijus Bilevicius, som sexualmördade den unga tjejen, Lisa Holm, för ett par år sedan.
Räcker det inte med att konstatera att karlfan är helt dum i huvudet?
Vem fan är intresserad av hans uppväxt, om han fick stryk som sexåring eller blev påsatt av sin äldre bror, om hans farsgubben lämnade familjen i tidig ålder, eller om Putin hade svårt med det motsatta könet.
Lägg av nu för fan!
Citat:
Ursprungligen postat av
Africagonzo
Så du menar, ut i krig bara, inget jävla analyserande! Nu kör vi!
Vem som har rätt eller fel skiter vi i, nu ska vi ha krig i Europa igen!
Ja varför inte, har ju fungerat tidigare. Skickar du dina barn först?
Förstår inte riktigt hur du tänker eller resonerar.
Om min tolvåriga son eller dotter håller på att gruppvåldtas av 3 män, så struntar jag faktiskt fullständigt i om de har gått ut grundskolan med fullständiga betyg, om de är somalier eller eritreaner, om de har B-behörighet, Eller om det var deras mors dåliga anknytning som gör att de inte kan stava rätt. jag kommer att slå in skallbenet på dom i alla fall.
Om huset står i ljusan låga, så struntar jag faktiskt i om det var ett stearinljus eller vaxljus eller elfel som var orsaken. Vi ringer brandkåren i alla fall.
Men jag förstår om du låter din familj brinna inne. När du och psykbrytet engagerat diskuterar hur länge efter stearinljus kan brinna utan att tända eld på duken under. Eller att ni gör djupintervjuer med våldtäktsmannen för att försöka förstå deras bevekelsegrunder för att sprätta upp underlivet på är tolvåriga dotter. Innan ni agerar.
Din efterblivna apskalle.