2023-01-25, 10:36
Medlem
Magdalena Andersson avrådde en skolklass från att engagera sig i SD:s ungdomsförbund Ungsvenskarna. Detta när eleverna var på besök i riksdagen för att lära sig mer om demokrati.

Agerandet bryter mot riksdagsförvaltningens rekommendation om hur man ska uppträda vid skolbesök.

– Det var just utifrån ett demokratiresonemang som jag sa de här sakerna, säger Magdalena Andersson.

https://www.expressen.se/nyheter/andersson-talade-illa-om-sd-infor-skolklass/?referrer=todays-news

Vad anser ni?
Citera
2023-01-25, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ttsenastenytt
Magdalena Andersson avrådde en skolklass från att engagera sig i SD:s ungdomsförbund Ungsvenskarna. Detta när eleverna var på besök i riksdagen för att lära sig mer om demokrati.

Agerandet bryter mot riksdagsförvaltningens rekommendation om hur man ska uppträda vid skolbesök.

– Det var just utifrån ett demokratiresonemang som jag sa de här sakerna, säger Magdalena Andersson.

https://www.expressen.se/nyheter/andersson-talade-illa-om-sd-infor-skolklass/?referrer=todays-news

Vad anser ni?

Jag anser att Magdalena Andersson är en idiot och jag är glad att hon inte är statsminister i det här landet längre. Ett äkta demokratiskt hot är vad hon är, landsfiende och landsförrädare.
Citera
2023-01-25, 10:42
Medlem
Laggiores avatar
Kan bara hålla med Snuskibusken.
Citera
2023-01-25, 10:54
Medlem
SoCos avatar
Maggan har ju rätt, inte för att jag håller med den zionisthäxan om någonting öht egentligen, men SD är ju bara Sossarna-lite version, backar i EU frågan, backar i NATO frågan, backar in Massinvandringsfrågan, dem är likt alla andra i globalister i riksdagen, ett gäng kvacksalvare som säger vad folk vill höra i stunden för en chans att leka fikabord med landsförrädarna i S och M, så vad är poängen med SD egentligen, 14 år slösade på ett jävla clownparti som aldrig kommer försöka ha någon sorts positiv inverkan på det här landet, det är ju praktiskt taget redan över vilket fall som helst, riksdagen är full med landsförrädare, och SD är inget undantag, ungdomarna är bättre av att starta sina egna organisationer eller gå med i någon sorts nynazistisk rörelse som lär dem sanningen om hur den här zionistriksdagen fungerar.
Citera
2023-01-25, 10:54
Bannlyst
Hon motarbetar den demokratiska processen i demokratisk anda. Vilken apa. Det sjuka är att hon inte verkar förstå vad det är hon säger.
Citera
2023-01-25, 11:02
Medlem
Detta visar hur fruktansvärt verklighetsfrånvända våra politiker är.
De är elitister som aldrig varit ute i arbetslivet.
Inga referenser, ingen livserfarenhet.
Citera
2023-01-25, 11:10
Medlem
Hackenbush55s avatar
Magdalena gillar tydligen inte demokrati alls.
Citera
2023-01-25, 11:16
Medlem
Africagonzos avatar
Där fick skolklassen en snabbkurs i demokrati. Kan dom diskutera och analysera när dom är tillbaka vid skolbänken.
Citera
2023-01-25, 11:34
Medlem
Mindbreaths avatar
Nu har jag inte mycket till övers för SD töntarna men när man undervisar ungdomar skall man inte ta ställning politiskt, det vet varenda jävel som har med barn att göra. Maggan är så jävla tappad.
Citera
2023-01-25, 11:44
Medlem
Mordormodems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskibusken
Jag anser att Magdalena Andersson är en idiot och jag är glad att hon inte är statsminister i det här landet längre. Ett äkta demokratiskt hot är vad hon är, landsfiende och landsförrädare.

Hon är snart statsminister igen 👍🏻
Folk har tröttnat rejält på det blåbruna blocket som piskar och pungslår svenskarna med räntor, elpriser och skatter.
Citera
2023-01-25, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mordormodem
Hon är snart statsminister igen 👍🏻
Folk har tröttnat rejält på det blåbruna blocket som piskar och pungslår svenskarna med räntor, elpriser och skatter.

Du menar "vänsterblockets" politik?
Nog för att regeringen hade kunnat göra mer, det tycker jag också. Det händer inte mycket, men vi får se vad dom åstadkommit inom ett år.
Citera
2023-01-25, 11:53
Medlem
Farfarsfars avatar
Sossarna anser sig ha ensamrätt på det där med demokrati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in