Citat:
Ursprungligen postat av
rawjudge
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC8863574/
"We estimated extra myocarditis events to be between 1 and 10 per million persons in the month following vaccination, which was substantially lower than the
40 extra events per million persons observed following SARS-CoV-2 infection."
Oavsett vad du vill inte ha ett preparat som ger mild Myokardit - folk kommer tappa tilltron.
Jag känner inte en enda person som fått hjärtproblem efter covid, men flera som fått hjärtproblem efter vaccinering. Det där är den största myten av alla att covid orsakar hjärtproblem. Det är snarare all stress bland er hypokondriker som orsakar hjärtproblem. Det är samma lögn som långtidscovid som inte existerade förutom i huvudet på er hypokondriker.
Nu kan jag ju också svara åt dig att myndigheterna valde att inte fortsätta vaccinera unga efter en nytta vs risk bedömning. De insåg att det var fruktansvärt efterblivet att vaccinera barn och unga. De borde egentligen stå till svars för det brottet i domstol, men det kanske kommer.
Jag hävdar fortfarande att vaccinet inte spelat något avgörande roll överhuvudtaget. De förhindrade inte smitta som ni ljög om att det gjorde. Vändningen kom när folk i hög grad utvecklade naturlig immunitet samtidigt som viruset muterade till mildare variant. Vaccinet gjorde inte ett skit. Folk lurades att ta det helt i onödan.
Hela ert narrativ brakade samman när det visade sig att vaccinerade i och med Omicron blev sjukare än aldrig förr och drev smittspridningen. Och nu så dör ju dessutom fler vaccinerade än ovaccinerade. Det är bra. Jag ser det som en gåva från ovan. Vaccinerade förtjänar att dö. Jag njuter av det. Jag hjälper personligen aldrig vaccinerade. Skulle inte ens pissa på dom om de brann.
Jag ska stolt bära min tröja "unvaccinated" när den kommer med posten. Det är det bästa beslut jag, min familj och mina vänner någonsin tagit