Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Jag och många andra verkar vara överens att det handlar J s konflikt och J s hat gentemot T. Men det kan ju lika gärna vara M som av nån anledning blivit arg på T och J backade upp sin kompis.
Just dom sakerna tror jag FUP kommer bringa klarhet i. Ganska övertygad att deras vänner har vittnat om orsaken till bråket på Nöjet och varför T följde med hem till J.
Jag tror att T varit "mamman" i kompisgänget och J varit den "tuffa" som hade många nya kompisar och fester.
T såg rakt igenom J med sitt psykopatbeteende och att manipulera folk.
Det har ju kommit fram att T ska ha försökt få M att sluta umgås med J för att hon inte är bra för henne.
Jag tror det hela handlar om att T försökt skydda sina vänner att inte luras till att hamna i skiten, droger och massa festande med okända människor och att J inte klarat av att T sett igenom henne.
Motivet är nog ett starkt hat som byggts upp under många år.
De flesta människor har eller har haft en person i sin ungdom som man verkligen inte klarade av, många gånger någon som man har umgåtts med eller som har varit vänners vänner och sett sina vänner trilla dit för olika skit som man vet hade undvikits om dessa inte hade umgåtts med den specifika personen.
Jag själv har 2st manipulativa "idioter" som jag verkligen inte klarar av, rent hat från min sida. Så många kompisar som har hamnat i drogvärlden och aldrig tog sig ur tack vare dessa.
Och jag är nog inte ensam...