2023-01-22, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Jag måste säga att det är helt sjukt hur man som privatperson helt plötsligt kan påverka internationella politiska skeenden genom att göra en pinata av erdogans huvud eller bränna böcker utanför ambassader.

Rätt ansvarslöst att man beviljar tillstånd för det
Senast redigerad av ShonoZ 2023-01-22 kl. 20:59.
Citera
2023-01-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Vad tror turkarna att dem ska uppnå med att bränna svenska flaggan i Istanbul? Fattar dom inte att majoriteten av svenskarna faktiskt tycker att yttrandefrihet är en bra sak?

Här i videon ser man hur islamisterna knappt klarar av att få eld på tygstycket. Pinsamma turkar. https://tinyurl.com/3eu4y68c
Tja, de demonstrerar att de tycker att yttrandefrihet skall bekämpas. De får väl ha och framföra den åsikten, jag stöder yttrandefrihet och i den ingår att åsikter som är mig motbjudande måste få framföras.

Bevisligen håller de inte med mig...
Citera
2023-01-22, 20:59
Medlem
Nästa demonstration blir att elda den turkiska flaggan!

Vad skulle reaktionerna bli på detta från türkarna?
Citera
2023-01-22, 21:02
Medlem
MikeHanlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShonoZ
Rätt ansvarslöst att man beviljar tillstånd för det

Jag är så jävla trött på paludan nu. Brukar inte önska folk något ont men han får gärna bli kipnappad och dumpad i kattegatt.
Citera
2023-01-22, 21:08
Medlem
Hur många svenskar bryr sig på riktigt om någon skulle bränna en svensk flagga. 99% skulle gå förbi och knappt reagera på de.

Skulle folk (lättkränkta utlänningar) inte reta upp sig så dant så skulle inte Ralle komma hit och bränna koraner. Men dom har ju tyvärr inte hängt med i evolutionstegen och förstår således inte detta.
Citera
2023-01-22, 21:09
Avslutad
Citat:
Vad tror turkarna att dem ska uppnå med att bränna svenska flaggan i Istanbul? Fattar dom inte att majoriteten av svenskarna faktiskt tycker att yttrandefrihet är en bra sak?

Här i videon ser man hur islamisterna knappt klarar av att få eld på tygstycket. Pinsamma turkar. https://tinyurl.com/3eu4y68c

Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Absolut de får väl bränna den om de vill! men bara för saken skull så tycker jag att våran regering bör i sann turkanda ala Erdogan kalla upp deras degenererade ambassadör här i Sverige och kräva att Turkiet nu vidtar åtgärder mot dessa degenererade smuts människorna

vad dem tror ? för att dem tycker allt islam är heligt och allt annat som inte är inte är heligt
Citera
2023-01-22, 21:11
Medlem
Korståg någon?
Citera
2023-01-22, 21:11
Medlem
Muslimer måste lära sig att chilla. Ska vi kräva att deras diktator ska förbjuda flaggbränning, vi är djupt kränta och vill att Erdogan hundenjävlen fördömer flaggbränning.
Muslimer är så jävla lättkränkta, syltryggar!
Citera
2023-01-22, 21:13
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:

De är väl inte mer pinsamma än Paludan.
Citera
2023-01-22, 21:15
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeHanlon
Jag är så jävla trött på paludan nu. Brukar inte önska folk något ont men han får gärna bli kipnappad och dumpad i kattegatt.

Är man rädd för terrorister så vinner terroristerna per automatik. Jag kallar de för terrorister eftersom de använder terror för att erhålla ett politiskt resultat. Var inte så jävla rädd nu, det här är bara barnrumpor som får ett utbrott för att en bunt papper bundet till en bok med präntat text har eldats upp. Skitsamma titeln på boken, skitsamma landet en flagga ska representera. Vill du ha än mindre yttrandefrihet får du flytta någonstans där det finns än mindre yttrandefrihet.
Citera
2023-01-22, 21:16
Medlem
Silltunnas avatar
Sverige bör anfalla Turkiet och Nato med militära medel. Det skulle lära dem en läxa!
Citera
2023-01-22, 21:21
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Eftersom Turkiet klassificerar koranbränningen som ett terrordåd, kan det leda till att Turkiet aktiverar artikel 5 och ber USA bomba Sverige?
Vad händer om både Turkiet och Sverige är med i NATO, måste vi bomba varandra då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in