2023-01-21, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Ja det är konstigt. Men du är alltid liks ivrig efter att hyvla till mig med någon gullig förolämpning.
Du är oftast OT, kan aldrig backa upp dina påståenden, är okunnig och otrevlig på ett sätt som förstör tråden, IMHO. Din agenda är knappast otydlig och hur ointressant du än oftast är väcker din fixering vissa frågor.
Citera
2023-01-21, 15:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
De skriver på Snap fattar du väl. Vad spelar det för roll? De kan inte jaga fler än de gör nu, det kryllar av äckel och mer resurser behövs. Rensa unga eller gamla snubbar skitsamma bara de kan varna omgivningen för dem.

Fast varför varnar de bara för medelålders män?Just nu bevisar dumpen bara att stereotypen av hur en ”Pedofil” ser ut stämmer.
Citera
2023-01-21, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Varför hamnar de inte på kroken?Kam de va så att dom inte bryr dig om dessa?
Hur ska vi veta. Man kan gissa och jag ror du har självklart fel. Fråga Dumpen direkt istället kanske?

https://www.facebook.com/groups/776883263665426
https://dumpen.se/
Citera
2023-01-21, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Förklara gärna varför jag skulle det? Att jag frågar någon hur det vet något är inte synonymt med stt jag vet bättre. Frågar för att jag undrar.
Ja du är så tvärsäker, då måste du väl veta av någon anledning? Vi håller andan av spänning....
Citera
2023-01-21, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Syljen
När du var 19 gillade du 13 åringar?jävla smuts

Gillade du 13 åringar när du va 19? Det förvånar mig inte att ännu en dumpling attackerar kritiker emot sekten de är medlemmar i.
Senast redigerad av 60minuter 2023-01-21 kl. 15:56.
Citera
2023-01-21, 15:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Men vad yrar du om?
Om 20-åringar inte nappar på fiskarna och stämmer upp till möten så blir det inga konfrontationer.
Att spannet 40-70 år är så mycket större beror så klart på att de sammanräknade är så många fler som nappar på fiskarna.
Men nog finns det de i 20-års åldern som konfronterats.
Istället för att gnälla så kan du få en uppgift.
Gå igenom Hall of shame och för statistik på vilken åldersgrupp varenda gädda tillhör. Då har du din lördagskväll räddad.

Hittar inte en enda ”gädda” på 18-19 år..
Citera
2023-01-21, 15:53
Medlem
Citat:
Fast varför varnar de bara för medelålders män?Just nu bevisar dumpen bara att stereotypen av hur en ”Pedofil” ser ut stämmer.
Gör de? Nej det gör de inte.Inte heller använder de termen pedofil särskilt ofta. Varför har du så dålig koll om du försöker delta i en seriös diskussion? Eller kanske är det inte din avsikt nej.
Citera
2023-01-21, 15:55
Bannlyst
Citat:
Gör de? Nej det gör de inte.Inte heller använder de termen pedofil särskilt ofta. Varför har du så dålig koll om du försöker delta i en seriös diskussion? Eller kanske är det inte din avsikt nej.

Ganska hög procent av gäddorna är väl ändå 60 + med ölmage grått hår?
Citera
2023-01-21, 15:57
Medlem
Citat:
Hittar inte en enda ”gädda” på 18-19 år..
Jag har talat om för dig ovan varför, förstod farbror inte? Ska jag gå in på demografiska skillnader när det kommer till nyttjandet av digitala verktyg och sociala media? Dumpen agerar och fångar där de kan agera, varje fångst är en vinst för vårt samhälle oavsett. Det är klart att om det finns horder av unga pedofiler som härjar ostört är det skit, men vem som nappar är mindre viktigt än att det nappar och det nappar, jävlar vad det nappar.
Citera
2023-01-21, 15:58
Medlem
Citat:
Ganska hög procent av gäddorna är väl ändå 60 + med ölmage grått hår?
Vet inte. Hur hög procent?
Citera
2023-01-21, 16:01
Medlem
Citat:
Ja kanske de jag bara finner det väldigt underligt att inga 18-19 åringar dyker upp.I USA när de konfronterar ”Pedators” så händer det titt som tätt att en och annan 19 åring åker dit.
Jag fattar inte ditt problem.

Dumpens fiskare agerar på de som kontaktar deras barnkonton. Enda undantaget är om de får tips om en gädda som hugger på barn så söker barnkontot kontakt.

En 19-åring har till skillnad mot en 50-åring andra kontaktvägar att nå barn då deras sociala nätverk innehåller yngre. Därför är det troligt att de inte hamnar i dumpenfiskarnas garn i samma omfattning.

Kan du sova i natt nu?
Citera
2023-01-21, 16:02
Bannlyst
Citat:
Vet inte. Hur hög procent?

80 kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto