2023-01-21, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
En polis moral? Inte alls, när vi går hem från jobbet är vi alla bara människor där vissa bryter ut och gör felsteg.

Japp dumpens fel gäddan eller gäddans barn tar livet av sig när de kommer fram vad gäddan gjort, i rektorns fall är det 90% sannolikhet att sonen kommer hänga sig inom de kommande året kanske inom en fem års period och högst troligt kommer han må så dåligt att han går i samma spår som far hans alltså att han kommer börja söka sig till minderåriga.

Janne är en rättsväsendets kämpe, av alla i detta landet finns det bara en som vågar stå rakryggad och det är Janne, alla åklagare och allt vad det heter som ska upprätthålla lagen sitter på dumpen.se på fritiden och glor men vågar inte komma ut ur garderoben för att upprätthålla lagen som de så gott arbetar med att försvara på daglig basis.

Att gäddan har familj och blivit påkommen och kanske faktiskt blev uppraggad av någon som utgav sig för att vara barn för att han dessförinnan bara chattat på Snapchat med 18+ kvinnor men skickat dickpicks till dessa och någon kvinna valt att tipsa dumpen.se (via lögn att han chattat med minderåriga) som skulle lura denna att han fick en 14 åring på kroken vilket han i sin tur nappade på för han söker efter alla men om någon söker upp honom måste ju ett intresse finnas, men dumpen fångsten och spridningen i sociala medier som även minderåriga fabricerar ihop tiktok videos, Facebook klipp, Instagram klipp och andra plattformar för uthängning och folk börjar terrorisera gäddan och gäddans familj tar gäddan livet av sig för han känner sig så smutsig och aldrig mer vågar se sin familj i ögona.

Gäddornas söner kan mycket väl få rykte om sig att vara gäddor själva. Det är väl ärftligt?

Men hur som helst borde gäddorna sluta nu och tänka på sin partner och sina barn och andra släktingar för det där är otäcka rykten som börjar gå och det tisslas och tasslas bakom ryggen på folk.
Citera
2023-01-21, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Witgeinstein
Men alltså, vad håller du på med?
Du tror att fler barn blir lidande nu när dumpen avslöjat 200. Jag hade då ingen aning om att det fanns så många där ute.

Hur kan dumpen skada fler barn menar du?

Dumpen göra dessa män farligare på grund av att nu har de ingenting att förlora och man vet inte var de gör. Kanske spendera dom all sin fritid på att försöka få till en verklig träff.

Inte bara det utan att deras familj barn blir utsatta trakasserade. Detta är någonting som Sara och Patrik skiter i så länge de får underhålla och tjäna pengar.
Citera
2023-01-21, 10:42
Medlem
Farenellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
För att hon inte ser att bli påkommen som något alternativ.Det är väldigt få människor som kan trixa med sånt här på ett väldigt professionellt sätt.Det skulle vara svårt att bevisa att hon gör det,fast det går.Sätt det själv med egna ögon att det inte är jättesvårt. Däremot är det väldigt komplicerat att få det att se trovärdigt ut. Och jag tvivlar inte 1 sekund på att Sara ha kontakt med riktiga proffs som skulle kunna vara kapabla till detta.

Hur ska du ha det? Är det väldigt få människor som kan trixa med sånt på ett väldigt professionellt sätt eller är det inte jättesvårt? Du har ju sett det själv påstår du.

Så vilket är det?
Citera
2023-01-21, 10:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Farenelli
Hur ska du ha det? Är det väldigt få människor som kan trixa med sånt på ett väldigt professionellt sätt eller är det inte jättesvårt? Du har ju sett det själv påstår du.

Så vilket är det?

Det är väldigt få människor som kan göra detta fast för dom som kan är det inte jättesvårt. Och jag garanterar nästan att Sara har kontakt med något proffs som kan förvränga chattloggarna.Gäddorna kanske har skrivit någonting, fast jag tror att den där Sara trixar med chattloggarna till Dumpens fördel. Enligt mig så finns det en hel del oskyldiga.
Senast redigerad av 60minuter 2023-01-21 kl. 10:57.
Citera
2023-01-21, 10:56
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Så kan man ju se på det.
Om man har en femårings hjärna.
Hade du sett likadant på det om det var din pappa?
Eller bror?
Eller son?
Det där är en extremt fånig jämförelse.
Citera
2023-01-21, 10:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Vi har en ettårsjubilar idag, nämligen ”Trekants-Martin”
https://dumpen.se/2022/01/20/5230/#
...
Rebus:
Förnamn: Samma som en Rasmusson som nyligen varit i blåsväder.
Efternamn: Samma som en svensk arkitekt med förnamnet Olof (född 1946, död 2022) som också var chefredaktör för tidskriften Arkitektur under åren 1989-2011.
Födelseår: Samma som Estoniakatastrofen
Födelsemånad: Den sista på sommaren.
Bor: I en stad i en kommun som har en bro till Öland.
Bra att du påminde oss om Trekants-Martin, nu fick jag en anledning att se om videon.

Det är kul att han hotar Sara med polisen
- Tänker ni hänga ut det här? För jag kan polisanmäla dig.
- Ja, det får du ju jättegärna göra. Vad är det du tänker polisanmäla mig för? Låt oss höra.
- Ja, att du gör intrång i mitt hotellrum.
Någon polisanmälan har vi dock inte sett röken av.

Han har utökat sin fordons-samling också. Nu äger han 12 stycken (11 bilar och en husvagn), gamla bilar av märkena Opel och Volvo är vanligast.

Kommer lite väl valda citat från chatten nedan. Undrar om han jobbat på hotellet?

Ja okej men vill se kuken med, jag kan suga dig om du vill
Vilken liten härlig rumpa
Har du testat att leka med en dildo?

"barn": Hon undrar var du vill spruta
Gädda: I rumpan

Hon får svälja med om hon vill

Asså jag vill gärna träffa er men måste vara försiktig
Har många kollegor på hotellet liksom
Hotellet är ju rätt risky eftersom jag känner många här
Citera
2023-01-21, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Gäddornas söner kan mycket väl få rykte om sig att vara gäddor själva. Det är väl ärftligt? .
En bit tillbaka i tråden nämns hur någon gäddaa son fått rejält med stryk pga sin far, så visst förekommer det.
Citera
2023-01-21, 11:04
Bannlyst
Tyvärr så är det väl så att dumpen bryr sig inte speciellt mycket om barn. Utan de bryr sig mer om att underhålla och för Sara handlar det om att få utlopp för sitt mans hat. Man hör i Saras röst hur exalterad hon är över att få konfrontera en man.

En annan sak jag funderar över, vart är alla 19 åriga killar? Alla 20 åriga killar? Alla män verkar ju vara 40 till 60 år gamla. Kan det vara så att S och P bara stör sig på äldre män söker efter kontakt? Jag är ganska säker på att det är många 19 åriga killar som kontakta fjortisar, fast detta bryr dom sig inte om. Även om det är exakt lika olagligt som att Bosse 72 hade gjort någonting så ger dom killar i denna åldern ett ”pass”
Citera
2023-01-21, 11:12
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
En bit tillbaka i tråden nämns hur någon gäddaa son fått rejält med stryk pga sin far, så visst förekommer det.
Kan du länka till det inlägget.
För det är ju i så fall enbart här som det påstås.
Eller hittar du bara på igen?
Citera
2023-01-21, 11:14
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Tyvärr så är det väl så att dumpen bryr sig inte speciellt mycket om barn. Utan de bryr sig mer om att underhålla och för Sara handlar det om att få utlopp för sitt mans hat. Man hör i Saras röst hur exalterad hon är över att få konfrontera en man.

En annan sak jag funderar över, vart är alla 19 åriga killar? Alla 20 åriga killar? Alla män verkar ju vara 40 till 60 år gamla. Kan det vara så att S och P bara stör sig på äldre män söker efter kontakt? Jag är ganska säker på att det är många 19 åriga killar som kontakta fjortisar, fast detta bryr dom sig inte om. Även om det är exakt lika olagligt som att Bosse 72 hade gjort någonting så ger dom killar i denna åldern ett ”pass”
Den yngsta gäddan är 21 eller 22 år.
Sen är det olika åldrar uppåt.
Citera
2023-01-21, 11:27
Medlem
Citat:

De får fast yngre också.
Och nu hittar du bara på. Männen skriver ju av helt fri vilja i god tro med barn. Rätt åt dem, äckegubbar.
Citera
2023-01-21, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Du har nog ingen större erfarenhet av manipulerande människor.
Det här är hans sätt att väcka sympatier och mildare hantering.
Han gör sig inte löjlig genom att förneka det uppenbara, sådant väcker ilska och avsky, det vet han.

Han gör allt han kan för att tidigare kollegor ska ha fortsatta sympatier för den ”goda” 70-årige gamla kollegan som bara råkat ”halka” lite.

Jag hoppas granndistriktet ser igenom detta och hoppas att tidigare utsatta barn vågar träda fram.
Den här polisen har hållt på länge, inte är det först vid 70 år som han börjat jaga barn att förgripa sig på.
Det är möjligt, men jag tror du överskattar gäddornas skådespelartalanger isf, skulle alla vara så skickliga så att dom genast börjar låtsas när dom möter dumpen? Det är en sak att vara manupulativ mot barn och tonåringar när dom är i överläge, en helt annan när dom möter dumpen och dessutom kollegor samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in