2022-12-29, 12:12
Medlem
BeneTheCops avatar
Håll trådjäveln vid liv!
Jag tycker absolut SVT har riktigt fina kvinnor,,
En som jag tycker ändå platsar är FIONA BRUCE, Engelska Antikrundan visserligen, men sänds ändå på SVT,,
Fiona Bruce, jösses vilken vacker sexig kvinna🥰 Å en annan som inte nämnts är ju ANA BARATA,, Fd Hallåa, men numera nån slags Redaktör på SVT,,
Vilka fylliga Läppar hon har, som gjorda för att Kyssas med, eller nåt annat
Å till sist en till, hon har nämnts här, FRIDA WENGBERG,, Kanske lite väl ung för att va MILF,, men ändå, Programleder Sverige Idag,, Riktigt Vacker kvinna
Citera
2022-12-30, 19:32
Medlem
brianmolkos avatar
Sofia Rågenklint
Erika Åberg
Malin Ohlsson
Citera
2022-12-30, 19:43
Medlem
brianmolkos avatar
Är Linda Nilarve lik Nigella Lawson ?
Nilarve är ju nice den andra meeh
Memira.se
Citera
2022-12-30, 19:46
Medlem
Nike Nylander
Citera
2022-12-30, 22:11
Medlem
kl4sseKocks avatar
Håller helt klart med om Victoria Dyring,Sofia Rågenklint,men vill också peta in Marie Lehmann...samt Farah Abadi på ytter flanken.
Citera
2023-01-17, 18:03
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Jag gör som ni andra, och kapitulerar & kastar ut ett random namn som inte har med TS att göra

Karin Fagerlund
Citera
2023-01-18, 16:52
Medlem
Aldwychs avatar
Var hemma på vab igår och råkade slå på tvn när det var Träna med Sofia. Vilken härlig tant alltså, tänk att få en brutalmassage av henne.
Citera
2023-01-20, 20:16
Medlem
PerniWhas avatar
Kollar på spåret och hade det varit på det viset så Karin Bojs, här snackar vi milf de luxe.
Citera
2023-02-03, 00:45
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kan någon? vänlig stjäl identifiera den här "gravida subban" åt mig
https://imgbox.com/UdA6u5ln
Citera
2023-02-03, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Kan någon? vänlig stjäl identifiera den här "gravida subban" åt mig
https://imgbox.com/UdA6u5ln

Varför kallar du henne subba?? Där rök svaret från mig. Googla istället.
Citera
2023-02-03, 18:43
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Cap
Varför kallar du henne subba?? Där rök svaret från mig. Googla istället.
"Kul att du frågar!" som Elin Almen säger i Svenska Nyheter

Jo poängen var att det skulle framstå som en missriktad komplimang från en person med svåra issues
antar en roll, det är inte jag.
Gravid subba är nämligen en kul replik från "Mimmi och Reine i fjällen" som bara dök upp i mitt huvud till denna situation, och det roliga var att det är så opassande att säga att något som ser rätt bra ut för subba, jag funderade på att skriva kossa för det är roligare, men jag ville citera filmen, det var ett misstag och magkänslan hade rätt

Det visar sig att min faschination sträcker sig så långt bak som 2008!, innan du var påtänkt på flashback
(FB) Tips på kommande filmer i TV så nu får du bli hastigt ödmjuk ändra dig och gärna säga vad hon heter trots allt

Självklart hart jag redan googlat, och dom listar alla programledare i Svt morgon utom hon
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-03 kl. 19:28.
Citera
2023-02-03, 18:47
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Carolina Neurath definitivt hetast. Man undrar när hon skall ge sig ut på barturne med ”flickorna på TV2”

https://rikasvenskar.blogspot.com/2015/01/carolina-neurath-moore.html
Gammal tråd / gammalt inlägg men att Carolina skulle ge sig ut på barturne finns inte. Känns som att hon blivit allt för präktig det senaste.
Erkänner att jag inte har vidare koll på läget då det begav sig och hur det är idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in