2023-01-19, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ja det är illa, men de får inte läsa igenom random persons mejl för att hitta en seriemördare även om det vore angeläget.
Inte ofta Dumpen jagar seriemördare, om man inte ser det bildligt.
Citera
2023-01-19, 19:21
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Inte ofta Dumpen jagar seriemördare, om man inte ser det bildligt.
God natt.
Citera
2023-01-19, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Nej men ankan hävdar att Gäddornas rätt att grooma barn och ha sex med barn han bedömer samtycker är grundlagsskyddad.

Vi har (på goda grunder anser jag) en lagstadgad undre gräns vid 15 år för sexuella aktiviteter. Bryter man mot den åldersgränsen begår man ett lagbrott. Inte mycket att snacka om.
Citera
2023-01-19, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det ena behöver inte utesluta det andra. Dumpen kör sitt race. Om dessa 80.000 medlemmar i fb-gruppen inte vore så snåla så hade Dumpen kunnat bli en rejäl maktfaktor. Räcker med att alla skänker 10 kr/månaden och Sara förvaltar slantarna med omsorg så är det inom kort stora saker på gång. Hon behöver inte ens skatta för dessa små separata gåvor.

Kan ju börja med att resa världen runt på studiebesök och sen komma hem med t ex en valfri amerikansk delstats lagstiftning i en portfölj och kräva förändring.

Varför duger inte svenska lagar i Sverige, tycker du?

P.S. Och varifrån får du 80.000 medlemmar? Har Föreningen Dumpen ett medlemsregister?
Senast redigerad av Brooz 2023-01-19 kl. 20:05.
Citera
2023-01-19, 20:21
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Varför duger inte svenska lagar i Sverige, tycker du?

P.S. Och varifrån får du 80.000 medlemmar? Har Föreningen Dumpen ett medlemsregister?
Medlemmar i FB-gruppen, skrev han. Men GT har nog inte varit där på länge. De är i skrivande stund hela 113.800!
Citera
2023-01-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Från Sveriges riksdags webb.
Medborgarnas grundläggande fri- och rättigheter har en central placering i regeringsformen.
Jag följer noga vad ankan skriver.
Ofta osäker på hur du Ankan är inställd till att vuxna söker barn.
Citera
2023-01-19, 20:57
Medlem
Citat:
Vi har (på goda grunder anser jag) en lagstadgad undre gräns vid 15 år för sexuella aktiviteter. Bryter man mot den åldersgränsen begår man ett lagbrott. Inte mycket att snacka om.
Precis.
Citera
2023-01-19, 21:30
Medlem
MrPikes avatar
Citat:

dock ska påpekas att ingen av individerna begått ett sådant lagbrott.
Citera
2023-01-19, 21:43
Medlem
BeachBobs avatar
Var nere på gymmet en runda och kunde konstatera att många tjejer bär kläder med Dumpens tryck på. Verkar som det har blivit en modefluga att bära deras kläder. Åtminstone här i Göteborg. Har även sett flera på stan bära deras kläder.
Citera
2023-01-19, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Är det bara jag som tänker i de tankebanorna att det faktiskt går att manipulera chattloggarna och få det att se bra ut? Det är inte svårt alls faktum är att det är lättare än vad man tror. Sara skulle definitivt gå så långt för att skapa en freakshow. Jag tycker bara att någon kunnig borde granska chattloggarna bättre för att se om de är legit.

Så du anser att Sara skulle riska hela sin verksamhet för att manipulera chatloggarna?

Vad skulle du föreslå/påstå att Sara ändrat i loggarna och i så fall varför?

Och du hoppas att någon annan ska kolla upp detta? ptja.. kanske du själv får kolla dina egna misstankar. Du har ju ett konto på google så det är bara att börja söka teknisk hjälp där.
Citera
2023-01-19, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Var nere på gymmet en runda och kunde konstatera att många tjejer bär kläder med Dumpens tryck på. Verkar som det har blivit en modefluga att bära deras kläder. Åtminstone här i Göteborg. Har även sett flera på stan bära deras kläder.

Ja jäklar vad det sprider sig. Man kan inte ens gå till ica utan att stöta på Dumpenfans. Jag såg en hel förskoleklass idag och alla ungar hade Dumpenmössor.
Citera
2023-01-19, 22:51
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Ja jäklar vad det sprider sig. Man kan inte ens gå till ica utan att stöta på Dumpenfans. Jag såg en hel förskoleklass idag och alla ungar hade Dumpenmössor.

Gädda 184 nere på 101 vänner, kanske värt en grogg vid 100 med tanke på raset ifrån 175 nånstans
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in