Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Skoja inte. Har kollat klippet säkert 20 gånger. Visst, klippningen gör att kontext och nyanser försvinner, men hans förmåga att kombinera rakt motsatta åsikter beroende på hur det går är i klass med vissa av trådens förmågor...

Haha klockrent klipp och han påminde mig faktiskt om en viss person i tråden som dock håller på ett annat lag i röda tröjor, men trots hur mycket vanföreställningar han må ha lidit av så summerar det ju ändå lite hur man slits mellan hopp och förtvivlan ibland som supporter.
Angående poäng-tappet igår så var jag faktiskt inte förvånad. Att möta ett mittenlag på bortaplan mitt i veckan när man har Arsenal borta i helgen var på förhand något jag såg som ett väghinder då tankarna ligger på nästa match och inte den som bara ska spelas av innan. Realistiskt nog så bör inte Man U utmana om titeln denna säsongen redan och allt högre än 3a/4a vore snudd på mirakel. Ingen Casemiro på Söndag blir tråkigt men vi piskade ju Arsenal utan Casemiro i senaste matchen, så bara att göra om det igen.