2023-01-18, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
En litt enklere innfallsvinkel til spørsmålet ditt.

Hvem har betalt for advokatbistand til Tyrkeren, hvem har påvirket norske myndigheter til å tale Tyrkerens sak overfor tyrkisk politi slik at tre internasjonale etterlysninger av ham er blitt trukket tilbake av tyrkiske myndigheter, hvem har så betalt for Tyrkerens reise fra Italia til Norge ...?

Videre. Hvem har nytte av det legges frem påståtte nye og påståtte troverdige opplysninger om hva som skjedde i S4 forsvinningsdagen, slik at det utløses ny etterforskningsplikt for politiet, og således trenerer at etterforskningen kan ferdigstilles, som igjen forsinker at det blir tatt ut tiltale mot TH for drap eller medvirkning til drap på AE ...?

Det er Tom Hagen.

Mest sannsynlig er det ikke engang forsøkt å legge skjul på at TH har betalt alle omkostninger for å få Tyrkeren til Norge, for å vitne om forsvinningssaken for norsk politi.

Det er så helt åpenbart.

Det ville være et solid bevis mot TH, hvis han har betalt tyrkeren til å finne på en slik historie. Hvorfor skjedde det nå, og ikke for flere år siden?
Citera
2023-01-18, 20:05
Medlem
Ting kan nærme seg og gå over i en ny fase. Det skaper ofte litt bevegelse i kulissene.
Citera
2023-01-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Tenk om det var deg, det troverdige stjerne vitnet som stod der i retten med NRK og alle verdens TV kameraer mot deg og sa «Rettferdigheten vil seire til slutt» Det hadde vært noe det ! Kanskje alle på gaten hadde sagt, se der går den rettferdige ?

Hverken du eller jeg er en viktig del av dette spillet, ikke TH og eventuelle hjelpere heller. Hovedpersonen er AE, og saken dreier seg om hennes forferdelige skjebne, død og endelikt. Alt annet er og forblir underordnet🧐
Citera
2023-01-18, 20:12
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horgen
Så med andre ord sønnen er med på det?
Bare lol du, men prøv å lese deg opp litt før du stuper inn på bananskallet, gjerne også boka om saken.

Etter min mening ble AE drept kl 0856-0906 av TH som fikk hjelp til alibi og staging fra de som på hans ordre kalte mora si for «Nullet».
Citera
2023-01-18, 20:13
Medlem
Rhingarikis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ting kan nærme seg og gå over i en ny fase. Det skaper ofte litt bevegelse i kulissene.

Håper du har rett!! 🙏 Er det en magefølelse eller signaler du plukker opp fra kildene dine? Inntrykk av at du har en fot på innsiden 😉
Citera
2023-01-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Bare lol du, men prøv å lese deg opp litt før du stuper inn på bananskallet, gjerne også boka om saken.

Etter min mening ble AE drept kl 0856-0906 av TH som fikk hjelp til alibi og staging fra de som på hans ordre kalte mora si for «Nullet».
Så du tror det samme som kornblomst. En helt vanvittig teori.
Citera
2023-01-18, 20:25
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Så du tror det samme som kornblomst. En helt vanvittig teori.
Nei, vi har ikke samme teori.
Citera
2023-01-18, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rhingariki
Håper du har rett!! 🙏 Er det en magefølelse eller signaler du plukker opp fra kildene dine? Inntrykk av at du har en fot på innsiden 😉
Du får det til å høres ut som at Jayce er Jehov@s vitne, med én fot innenfor døren i S4 den 31.10.18.

Jeg fatter ikke hvordan Jayce kan være så sikker.
Magefølelse kan være så mangt, vet du.
Citera
2023-01-18, 20:34
Medlem
Citat:
Mystisk. Hva kommer nå ? Operasjon Emil i Lønneberget ?
Senast redigerad av OleStoltenberg 2023-01-18 kl. 20:46.
Citera
2023-01-18, 21:12
Medlem
Citat:
Helt feil. TEH sendte både en SMS og gjorde et anrop kl. 9.50 for å fortelle at han ville sove.
Neppe mange som gjør dette når det enkleste bare er å sette mobilen på lydløs og sove videre.

Men det illustrerer i alle fall at det var ekstra mye mobilaktivitet akkurat den morgenen.
Måtte vel sove etter å ha røra rundt med vann og blod og knust lampe på badet i forveien, kan bli sliten av mindre styr
Citera
2023-01-18, 21:28
Medlem
Har også hørt fra bekjente som gikk i klasse med det ene barnet hans at han var ekstremt gjerrig til punktet barnet måtte låne penger av venner hele tiden selv om far var milliarder- fra annet forum. TEH blir vel ikke akkurat rik av de band greiene sine, kunne vel vært ok å skvise noe ut av gamlisene
Citera
2023-01-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Kjennetegn No 1 ved TT.

De snakker med seg selv. På et diskusjonsforum.

Unnskyld meg, dette er bare latterlig.

Og som vanlig, man snur saken på hodet. Er totalt uimottakelig for fornuftige resonnementer.

Og fornuftig resonnement er AI forfalskning og manipulering av telefon? Hvor gammel er du, tror du har sett på for mange filmer jeg gutten min.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in