2023-01-18, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Da har du ikke hørt

Eggklokke teorien (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Robotstøvsuger teorien (FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Det var vel sønnen som ringte moren var det ikke?
Citera
2023-01-18, 13:02
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Så dere vil ganske enkelt ha det til at TH er mannen bak krypto oppsettet.

Det var da TH som kjøpte kontantkortet, kjøpte passkopien, kjøpte Dash coin, kjøpte Bitcoin, osv.

Er det umulig at han kan ha gjort dette? Fordi han er "gammel" og, som noen hevder "teknologisk tilbakestående"?

TH er en meget selvstendig herremann, som måtte jobbe hardt allerede fra han var ganske ung.
Han mistet moren bare 11-12 år gammel, og siden faren tilsynelatende var en fyllebøtte og dermed
ikke å regne med, måtte barna på det fattige småbruket sørge for alt arbeidet. Blant oppgavene hans
var å ta seg av sine yngre søsken.

Citat:
Ser du ikke hvor dumt det høres ut ? Var han også en av narko gutta på freak.no ?

Å drepe sin hustru og forvente å slippe unna med det, høres veldig dumt ut.
Det er alt jeg kan si. Hva "narkogutta" på freak angår, så er aldersspennet blant
brukere der veldig stort. Det er langt fra bare ungdommer som skriver der, jeg
vet om flere som er godt oppi sekstiårene. Jeg ser heller ikke bort fra at TEH kan
ha en bruker der.
Citera
2023-01-18, 13:02
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horgen

Først ringte AE til sin sønn 09:14, så ringte han tilbake til sin mor 09:50, uten å få svar.
Citera
2023-01-18, 13:03
Medlem
Citat:
Dere er jo helt på viddene.. Hadde ikke trengt stemmeforfalskning, men telefonen til sønnen å ringe med. Helt utrolige teorier dere har.
Fetad: Kan du forklare dette nærmere? Mener du at TH kunne ha brukt TEHs telefon til å ringe med for å lage livsbevis? I så fall; hvordan skulle han ha fått tilgang på TEHs telefon uten at TEH visste det?

Og hva slags livsbevis hadde det blitt, hvis TH skulle iscenesette en samtale fra TEH til AE uten at TEH visste det? Hva da, når politiet senere kom til å spørre TEH om den samtalen?
Senast redigerad av z-z-z 2023-01-18 kl. 13:10.
Citera
2023-01-18, 13:04
Medlem
Citat:
Samtalen kl 9.14 -9.16 var fra AEs mobil til TEHs mobil.
Citera
2023-01-18, 13:05
Medlem
Citat:
Omvendt, det var moren som ringte sønnen 09:14
Citera
2023-01-18, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Først ringte AE til sin sønn 09:14, så ringte han tilbake til sin mor 09:50, uten å få svar.

Ok, men sønnen svarte.. Så hun må jo fysisk ha ringt. Eller var dette AI stemme mener du?
Citera
2023-01-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Er det umulig at han kan ha gjort dette? Fordi han er "gammel" og, som noen hevder "teknologisk tilbakestående"?

TH er en meget selvstendig herremann, som måtte jobbe hardt allerede fra han var ganske ung.
Han mistet moren bare 11-12 år gammel, og siden faren tilsynelatende var en fyllebøtte og dermed
ikke å regne med, måtte barna på det fattige småbruket sørge for alt arbeidet. Blant oppgavene hans
var å ta seg av sine yngre søsken.

Å drepe sin hustru og forvente å slippe unna med det, høres veldig dumt ut.
Det er alt jeg kan si. Hva "narkogutta" på freak angår, så er aldersspennet blant
brukere der veldig stort. Det er langt fra bare ungdommer som skriver der, jeg
vet om flere som er godt oppi sekstiårene. Jeg ser heller ikke bort fra at TEH kan
ha en bruker der.
Merkelig at ingen i hans omgangskrets har oppdaget at han egentlig er en gammel narkis ?

Så når jeg sa at GM kunne være en person som har hørt historien om TH og RU via TEH. Så var det et problem. Men når du nå sier TEH kan være en av gutta på freak.no, hvor jeg nettopp har sagt GM kan være, så er det greit ?
Citera
2023-01-18, 13:18
Medlem
Hvorfor ringte TEH tilbake til AEs mobil kl 9.50 for å fortelle at han ville sove. Kunne ikke det anropet bare ligge, eller var det et annet formål.
Citera
2023-01-18, 13:18
Medlem
Citat:
Det der er jo THs line.

12:27 i videoen https://www.nrk.no/video/se-hele-intervjuet-med-tom-hagen_2009e3c7-0031-4609-9019-b56948fa9d4d

Det er helt korrekt, og det var avslutningsreplikken på det famøse intervjuet i NRK-TV, det eneste som er blitt holdt på de mer enn 4 åra som har gått siden AE forsvant. Med min kjennskap til TH og AE, var dette intervjuet fullstendig avslørende for min del. Løgnene, kroppsspråket og svarene viste en skyldig mann uten empati for AE og situasjonen overhodet🧐
Citera
2023-01-18, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Hvorfor ringte TEH tilbake til AEs mobil kl 9.50 for å fortelle at han ville sove. Kunne ikke det anropet bare ligge, eller var det et annet formål.
Spør han. Vi kan ikke vite hvorfor han ringte for å fortelle at han ville sove.
Jeg synes ikke at det er noe å spekulere på. Flere foretrekker å ringe fremfor å skrive sms ettersom det for mange tar lenge tid å skrive enn å si det de ønsker å formidle.
Senast redigerad av z-z-z 2023-01-18 kl. 13:24.
Citera
2023-01-18, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Spør han. Vi kan ikke vite hvorfor han ringte for å fortelle at han ville sove.

Så da kan vi kanskje anse at du er helt ferdig med den årelange spørretimen din.
Bare en liten ting: det er stor forskjell på meningsløse spørsmål kontra relevante.

Forøvrig er det mye enklere å sette mobiltelefonen på lydløs hvis man vil sove.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in